Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

En nu volhouden :thumup: . Roken en mee-roken zijn hardstikke schadelijk voor je beebje.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    alcohol drink ik ook niet, ook nooit echt gedaan....geef mij maar een glaasje frisdrank ofzo :)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga het zeker weten volhouden ik wil het echt en sta en voor 100% achter. en mijn voordeel is ook dat ik misselijk word van de geur

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Manlief is met het eten bezig, toppie!

Drinken deed ik eens in de 2-3 maanden eens en dan gewoon een paar slokjes. Ik drink nu helemaal niks meer qua alcohol en cafeïne (ook omdat ik maagpatient ben)

5. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo lieve februari meiden,

Wat schieten jullie alweer op zeg. (en dan nagaan dat ik al zover als julllie had kunnen zijn)

Ik zit ondertussen alweer in de tweede ronde na mijn miskraam. Hopelijk wordt ik nu een mei-mama. :)

Ik heb bij sommigen ook even naar de echo foto's gespiekt. Wat geweldig mooi allemaal.

Liefs (een oud februari mama) Hummel.

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heej Hummel,

Alles goed met je?
    Ik hoop het ook voor je dat je een mei mama wordt, ik zal voor je duimen in ieder geval. [-o<

Liefs Angel

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @hummel

hoe is het meid? ik hoop van harte dat jij een meimama mag worden het is je gegunt! liefs kikkert

8. Hummel

Hummel Niet meer actief

dank jullie wel lieve meiden.

Ik hou jullie op de hoogte wanneer het weer zover mag zijn.
    Voel me nog steeds een beetje verbonden met jullie.

Liefs Hummel.

9. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hummel meid lief dat je weer even komt kijken meid.
    fijn dat het goed met je gaat.

kikkert meid knap hoor dat je bent gestopt.
    ik ben met 7 wkn gestopt met roken en ik rookte een half pakje per dag.
    heb er nu totaal geen moeite meer mee al was het in het begin wel moeilijk hoor maar heb doorgezet.
    mijn hubbie rookt gewoon en ik ga hem dat ook niet ontzeggen.
    als hij wil roken gaat ie zijn gang maar.
    als beebje er straks is dan wordt er niet binnen gerookt.

sizzel meid wat ben jij opgelucht nu he meid.
    gaaf dat je het hartje hebt gehoord meid echt waar.

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Boney, wat fijn dat alles goed was op de echo. Kruip nu maar definitief op je roze wolk! :D

@Kikkert, wat goed van je dat je gestopt bent met roken. Nu volhouden hoor. Ik ben een jaar of 7 geleden gestopt met roken. En ik vond eht toen gemakkelijker om helemaal te stoppen dan om het bij 1 sigaret te houden. Je verlegd dan toch steeds je grenzen naar 2 sigaretten, dan naar 3, naar 4 enz. Mijn man rookt ook weer, die was ook gestopt. Maar in huis roken mag hij van mij niet. En ik klaag altijd over de stank die hij mee naar binnen brengt. Bah bah bah. Echt je hebt er goed aan gedaan om te stoppen. Veel gezonder voor jou en je beeb!

@Dees, dat is handig dat de kraamzorg bij jullie in Belgie komt!

@Hummel, fijn om van je te lezen! Ik duim voor je dat je binnenkort positief test.

Ik dronk altijd 1 of 2 glazen wijn 's avonds. Heerlijk. :D Maar sinds ik weet dat ik zwanger ben drink ik geen druppel meer. Maar ja ik mis m'n wijntje wel hoor. Sapjes enzo daar heb ik snel genoeg van. Iemand nog een tip voor iets lekkers alcohol vrij drinken?

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey kikkert. Ik vind het knap van je! Ik rook en drink nooit, maar weet uit ervaring van familieleden dat stoppen best moeilijk kan zijn. Dus super!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt meiden voor jullie complimenten en steun :)

13. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hallo meisjes,

Zo...net even een inboedel aangeschaft via mijn collega! Kinderwagen,maxi-cosi, campingbedje, wipstoeltje, kinderstoeltje. Beetje vroeg, maar het stond haar in de weg! Mooi meegenomen dus... Voorlopig nog maar even op de zolder geinstalleerd.

@Baby4me: Bijna alles is rond voor de bruiloft. Trouwjurk heb ik via Vida Vita. Dit is een winkel voor positiekleding. Het is een simpele jurk hoor, hou absoluut niet van tierlantijnen. Trouwkaarten hebben we laten ontwerpen, klinkt heel luxe maar dat is het niet hoor! De dag zelf houden we simpel. Gasten verzamelen thuis, we vertrekken met z'n allen met de bus naar de bestemming. Daar de plechtigheid, daarna taart en champagne. Foto's maken en als afsluiting buffet. Om 21.00 uur retour met de bus.

@Sizzel: Dat hartje is toch zo geweldig! Ben helemaal blij voor je, lekker genieten nu. Dit zijn zulke bijzondere mijlpalen.

@Boney: Veel plezier morgen! Ben erg benieuwd wat je mannetje allemaal heeft bedacht!

@Kikkert: Goed hoor dat je bent gestopt met roken. Ik kan er niet over mee praten, maar ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is.

@Hummel: Leuk dat je wat van je laat horen meid!

Ik ga lekker op de bank!

Tot morgen.

Kus Krista

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo meiden hier ook weer ff een berichtje
    heb 2 drukke dagen gehad ppff!
    sorry voor de weinig reacties!
    moet nog ff terug lezen maar
    ga ik zo doen!

maar vandaag wel een leuke dag!

met mijn ma wezen shoppen en
    kinderkamers gekeken en gelijk besteld!
    maar goed ook want super lange levertijd 12 tot 14 weken!
    en plots wat gebeurd er krijg ik heel die kamer van me ma en der vriend echt super lief toch aardig prijsje! ben zo happy! :)

zelf ook nog aardig wat spulletjes in de aanbieding gekocht van Bebe Jou! echt super leuk!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ Sizzel gefeliciteerd met het horen van het hartje!
    en @ boney ook super zo echo ! en de rest die zijn geweest geweldig he!

16. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Hoi iedereen,

Wij zijn vandaag ook op onze koop geweest. Aangezien hier alles gesloten was vandaag omwille van een feestdag zijn we maar eens tot in roosendaal gereden, naar babydump. Is hier maar een half uurtje rijden vandaan.

Wat een grote winkel zeg! Zoiets kennen ze hier niet hoor. Zoveel kinderwagens bijvoorbeeld. Als je hier gaat kijken staan er amper een stuk of 5 uitgestald, ik denk dat er hier wel 100 stonden. Dat was wel leuk eigenlijk, zo kon je alle merken en zo een goed bekijken en uitproberen. Hier moet je meer via de catalogus kopen.
    Dus wij alles uitproberen en zo, dat was wel leuk.

We zagen er ook de uban jungle staan, daar hadden we al langer interesse in, vooral omdat die zo'n gemakkelijk opklapsysteem heeft. Na heel de uitleg van de verkoper wist die ook te vertellen dat die nog een stockmodel van de vorige versie had staan. Dit was de allerlaatste en werd weggedaan aan een heel voordelige prijs. Wij dan maar eventjes overlegd en besloten om die maar ineens mee te nemen. Uiteindelijk, wat maakt het uit dat het niet het meest recente model is, het is uiteindelijk ook een nieuwe kinderwagen. Het enige verschil zit hem in de reiswieg, die is iets anders van vormgeving.

In elk geval we hebben hem nu gekocht en hij staat hier al op zolder, wel fijn om te weten aangezien de levertijden hier oplopen tot 4 maanden en meer. En ook de prijs was subliem. Voor de prijs dat je normaal gezien alleen de wandelwagen hebt, hebben we nu de wandelwagen, de reiswieg, luiertas, dekentje en lakentje van urban jungle, en 2 regenschermen. Daarbovenop deden ze nog een actie dat je bij aankoop van een wandelwagen gratis een autostoeltje erbij krijgt, dus die hebben we er ook nog eens bovenop. Concreet betekent dit dat we zo'n 450 euro aan accesoires er gewoon hebben bijgekregen :)

Dit konden we gewoon niet laten liggen. Dan staat die hier nog maar een paar maanden op zolder. Anders moesten we hem toch binnen 6 weken gaan bestellen, en dan had die ons veel meer gekost. Die 450 euro kunnen we dan gebruiken voor andere dingen.

Anderzijds was het ook wel eigenaardig, dit was de eerste keer dat we echt iets groot voor ons kindje hebben gekocht. Ik had al wel eens van die kleine spulletjes meegebracht, maar dit was toch een ander gevoel. Dit maakt het helemaal écht hé. Die rompertjes en zo zijn wel schattig, maar die liggen ergens in een kast en die zie je niet. Hier kun je niet meer naast kijken. Hihi, wel fijn eigenlijk.

Morgen gaan we de verf halen om de kinderkamer te schilderen, dat is dan ook weer een hele stap vooruit. Joepie!

Iedereen nog een fijne avond,
    groetjes
    Lis

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk he al die spullen dan wordt het helemaal echt! :)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel super meid klim maar weer snel op die roze wolk
    @boney geweldig he meid en nu benieuwd wat de verrassing van je mannetje is
    @dotje ik kan me goed voorstellen dat je het daar echt helemaal gehad hebt ik denk dat je op het uitzendbureau
    gewoon open kaart moet spelen ik heb daar geweldige ervaring mee en wie weet kunnen zij je ergens mee helpen een detacheringscontract is ook niet slecht dan ben je gewoon in dienst van het uitzendbureau maar is wel vaster dan gewoon uitzendcontract ik hoop echt voor je dat ze je kunnen helpen en dat je snel bij deze rotbaas weg kunt want het lijkt me een ontzettende eikel ook dat hij je nu geen vrij krijgt.

Nou ik heb zo slecht geslapen vannacht dat ik nu gewoon helemaal brak ben ga nu ook weer op de bank liggen en dan vroeg naar bed
    tot morgen allemaal

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej heej..

Ben erg druk kan niet veel reageren maar denk wel elke dag aan jullie..

Heb wel even een nieuwe buikfoto gemaakt..stat in album...

Schrok er zelf even van...poeh...!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Beste dames, daar ben ik weer. Heerlijke vakantie gehad. Lekker uitgerust. Vrijdag moet ik weer beginnen en daar zie ik enorm tegen op. 3 teams lopen tijdelijk door elkaar heen, wordt mijn werk een stuk minder leuk van. En als het dan wel weer echt leuk gaat worden ga ik er naar verwachting net uit. Dus tja, maar even mijn tijd dubbel uitzitten.
    Gelukkig is de misselijkheid praktisch over. Nog wel sneller moe en last van onderrug.
    Alles bijlezen is echt geen beginnen aan, dus ik steek vanaf hier gewoon weer in.
    27 augustus ga ik weer naar de verloskundige voor controle.
    Ik wacht even tot ik iets wat meer een buikje heb voordat ik positiekleding ga aanschaffen, maar zal niet al te lang meer duren, sommige kleren pas ik al niet meer en t-shirtjes worden wat kort.
    Verder nog even orrienteren op alles. Wat tijdschriftjes gelezen. Enerzijds leuk, anderzijds wordt ik soms niet goed van betuttelende en commerciele artikelen. Ik denk dat ik een niet-betuttelend boek ga kopen.
    Nog even nadenken over zwangerschapsgym oid, ik hoor zo vaak dat mensen het vergeten zijn bij de bevalling.
    Ik denk dat ik ook ten bate van mijn rug Mensendiecke ga doen.
    Tot zover de up-date. Tot binnenkort.
    Groetjes.

Deel Deze Pagina