Tis echt heerlijk om zo met je kleintje naar te b uiten te kunnen! Me vriend die kon ook niet wachten! Die loopt echt super trots achter de kinderwagen haha
Het is me gelukt.. Hij gaf eerst de hele tijd aan dat het een fout bestandstype was...maar het is me toch gelukt.. 2 foto's van me prinsesje in me album..!
Ik geloof het Ariel... Ik kan me er ook totaal geen voorstelling van maken hoe hij er uit ziet. Ben ook zoooo nieuwsgierig.
Wij mochten alleen de kinderwagen voorverwarmen met een kruik..en als we naar buiten gingen moest de kruik er weer uit... Maar ons meiske die doet alles al zonder kruik..en zodra het 's nachts niet meer vriest mag ze dan ook zonder kruik.. Ze was is 2 dagen 100 gram aangekomen..
wat vreemd he al die verschillende verhalen over een kruikje in de kinderwagen hier zeiden ze van wel en ook van de week kruikje in kinderwagen gedaan
@missN.. wat een scheetje zeg.... en euh. weet niet of ik het al gezegd had, maar prachtige naam trouwens...
Ik herken het zo... ik zou dan ook zeggen dat ie moet gaan, maar het ondertussen super moeilijk vinden... stiekem hoop ik dan dat hij dat ziet en zelf bedenkt dat ie misschien niet moet gaan... hij zal zo wel thuis komen! x!
Vivian en mannetje: Dat is vlot gegaan! Gefeliciteerd! We hebben net de lama's gekeken! Was weer erg grappig ... Ik duik nu lekker mijn bedje in! Tot morgen.
Maar jullie meissie is ook al een week ouder... Hier houd ze zich ook goed warm hoor...alleen 's nachts nog een beetje hulp i.v.m vriezen..
ja he? wij kunnen ons gewoon nog niet voorstellen dat er een complete beeb in de buik zit, en als die er eenmaal uit is kunnen we ons weer niet voorstellen dat die er in zat... gek hoe dat werkt...
Dankje dankje... Ik ga de laptop uitzetten en zo me bedje opzoeken.. Zo'n kleintje kost wel een hoop energie hoor.. MAar ik heb wel zin in morgen..want dan gaan we lekker wandelen... Ik ben trouwens al bijna 15 kilo kwijt..maar goed was dan ook bijna 30 kilo aangekomen...:-o