Joepie weer babynieuws! Esmay, gefeliciteerd met jullie dochter Aresha! Sizzel, gefeliciteerd met jullie dochter Nora! (Mooie naam, hihihi)
Sizzel en man, gefeliciteerd met jullie dochter! En idd een hele leuke naam! (ik weet dus niet hoe je je letters groot en gekleurd maakt... )
Sizzel and Husbunny van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!. Veel geluk en gezondheid toegewenst. Goeiemorgen trouwens allemaal. Heb niet echt veel terug gelezen, maar ik las iets over een schaapje.. en de Cavia dan? haha is die niet meer in trek? Ik ga zo even douchen.. ben een dik kwartier opzoek geweest naar schone onderbroeken pfff alles is verzet en kon er geen 1 vinden.. alles ligt ook in de was.. ja wat wil je als je onderhand 4x per dag doucht.. en ik kan de droger niet alleen aanzetten, want die slang moet over het aanrecht naar buiten en dat gaat niet met mijn buikje, dus ik moet elke keer wachten tot mijn mannetje thuis is.. pff wat een frustratie zeg. Ik heb besloten als ik me zo blijf voelen als nu, lekker even de stad in te gaan en misschien nog wel even naar de kapper.. en natuurlijk nieuwe onderbroeken halen haha. Ow en misschien wel nieuwe schoenen, want daar is de zool half van afgesleten en heb steeds zeiknatte voeten.. hopelijk wil mijn mannetje mee, want anders zit ik weer een hele dag tussen 4 muren. En gisteren ben ik ook al niet buiten geweest, dus ik wil nog wel ff genieten van het mooie weer. PS. heb nog niets van Mystery gehoord, maar ik neem aan dat Ichtus vandaag ook nog wel online komt, dus als zij wat heeft gehoord zal ze het vast en zeker melden.. Dikke kusss allemaal..
Ja, maak er net als jij een lekker keuveldagje van... ben om half 10 mijn bed weer even ingedoken en word nu net wakker... lekker! Heb helaas wel nog steeds die hoofdpijn, maar net weer een paracetamol genomen... dus zal zo wel afzwakken... Ik denk dat ik zo even ga douchen en in de tuin ga zitten, er is geen wind, dus kan daar best even een boekje lezen denk ik zo... Heb jij de bollen al geplant?
De caaf ja, die is er ook nog. De mijne is lichtelijk beurs en beschadigd momenteel dus even geen gekortwiek. Ik moet de 28ste weer op controle en tegen die tijd lig ik weer fris en gekortwiekt op de stoel . Kheb trouwens voor de gyn een kadootje gekocht. Ik vind het geweldig zoals ze me heeft begeleid. Dit heb ik gekocht het is een pin om te dragen. Van hetzelfde heb ik een hangertje gekocht.
goede morgen... Hier een rustige nacht gehad... wel om 4u vreselijke ongikrampen, maar dat zakte gelukkig snel weg... Hier ook nog steeds niets van Mystery gehoord..begin me nu echt wel zorgen te maken hoor! SIZZEL MEID en MANNIE.. GEFELICITEERD MET DOCHTER NORA Sjonge zeg.. mooi hoor toch nog babynieuws.. ESMAY en MAN: GEFELICITEERD MET ... ben ik toch de naam alweer vergeten... DOCHTERLIEF Vanmorgen al vroeg de was gedaan, ramen gelapt en met de kids cakjes gebakken.. grote cake staat nu in de oven en we gaan zo lekker lunchen.. kom straks nog wel weer ff spieken.. Hier op de dijk (naast ons huis) staat een groot ooievaarsnest en de ooievaar is druk aan de broed..... en zo hoort t ook.. hahaha.. tot later dames...
En ik heb, voor op het plekje dat Thijs* in huis krijgt, dit beeld gekocht. Dit ga ik erbij zetten. Nieuw leven Samen zouden we zijn Gedragen en liefgehad Gedroomd van geluk en zonneschijn Samen werd onzichtbaar Samen werd alleen Ons hart dat viel in duizend stukken Kou die kwam De zon verdween Het leven werd een zoeken Samen weer te vinden Een nieuwe start, een andere weg Zonder kind of kinderen Na vallen en weer opstaan Ontstaat er licht in de duisternis En zien we met stellige zekerheid Dat samen in ons hart aanwezig is
Ik hoop ook dat ze het mooi zal vinden. Ik wil er eigenlijk nog iets van een gedicht bij maken waarin ik mijn waardering en dank uit wil spreken. Ik heb echt mijn leven en dat van onze kindjes in haar handen durven leggen. Ik vertrouwde haar volledig en dat doe ik niet snel bij mensen. Ik heb nog 3 weken om een gedicht te verzinnen.
Heel erg mooi Dees, word er stil van... Ook het pinnetje voor je gyn vind ik prachtig... zal zeker gewaardeerd worden!
Ik wilde haar eerst het beeld geven maar dat is 53 euro en dat vond ik toch wat te gek. Daarbij vind ik het beeld erg mooi passen bij het plekje dat we straks gaan maken voor Thijs*. Zijn urn is trouwens ook zo, een baby in 2 handen. Ik zal eens een plaatje zoeken.
Wow Dees.. erg mooi ook dat cadeautje voor de Gyn.. prachtig.. krijg het er gewoon ff koud van..brrr. Even over de caaf.. haha ja die van mij is ook beurs, want m'n kind rust erop en mama vind dat niet zo fijn.. haha ben gewoon echt een eend aan het worden met het lopen nou joh.. Heb trouwens net ff aan Danny gevraagd of hij even met mij mee wilde naar de stad.. het ging niet van harte maar er kwam een JA uit haha.. Nou hij mag ook wel een keer wat voor mij doen toch?
Dag dames, Prachtig Dees! Ben er zelf even stil van...en dat wil heel wat zeggen. Sizzel en man: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ja...het beruchtte schapenverhaal werd gister tegen mij opgehangen. Ik ben zelf dierenartsassistente van beroep en kan toch met enige zekerheid zeggen; Als schapen hier in nederland moeten wachten op mooi weer hebben ze een groot probleem! Ach...toch lief van de cassiere dat ze me zo opbeurt met dit verhaal . Ik heb net een leuk boek gekocht: "Pap en mam vertellen over jou". Kennen jullie die serie?
Ik heb dat boek ook ja... is geschreven door een ex-collega van mij... ze werkt inmiddels niet meer bij ons en heeft zich volledig op het schrijven gestort... heb zelf 'Mam, vertel 's ' aan mijn moeder gegeven met moederdag...