@Dees.. WOW.. ook wordt er stil van en bij het voorlezen thuis werden ook de kinderen stil en kwamen de tranen bij edwin en mij... Wat een kracht straal je toch uit.. zelfs in je woorden door een beeldscherm heen.. Ik kan niet anders zeggen dat ik je een prachtmens vind.. Luuk en ook Thijs* boffen maar met jouw als mama en bij zo'n mama hoort ook een superpapa vast en zeker... Diep respect is wat ik voel als ik je woorden lees. Liefs Desiree (Ichtus)
Ik heb net trouwens Mystery een smsje gestuurd dat we ons nu toch wel een beetje boel zorgen maken (ik tenminste) en dat we hopen dat ze nu lekker aan het genieten zijn en dat we ook heel nieuwsgierig zijn!
SIZZEL VAN HARTE MEID MET JULLIE MEISJE... HOPELIJK HERSTEL JE SNEL \ DEES lieverd weer zit ik in tranen te lezen... je bent echt ene prachtvrouw en moeder! dikke knuf voor iedereen... ik heb mijn kleine meid zojuist kennis laten maken met het voetbalveld... (heb er meteen ingeschreven haha grapie) heerlijk die zon... Weet je wat pas vaag is... ik kan dus nergens majootjes krijgen... beetje irritant...maar wel weer 2 leuke pakjes gekocht....
@sizzel.. ik ben ook benieuwd naar je verhaal zeg.. en dat geldt natuurlijk ook voor Vivian... Vivian is iig mooi gekapt de bevalling in gegaan..hahaha dus ik verwacht natuurlijk wel mooie foto's van mama en bryan...haha
zeeman heeft altijd wel majootjes wel een maat kleiner dan normaal kopen want ze vallen altijd erg groot uit... Ook h&m heeft altijd wel leuke, maar die zijn dan ook meteen wat duurder.. H&M online is trouwens goedkoper dan in de winkel dus dat is misschien ook een idee... www.kleertjes.com heeft ze misschien ook wel en als je nu besteld heb je ze morgen of overmorgen al in huis.. gaat erg snel en super service.. is wel wat duurder!
sizzel: van harte gefeliciteerd met je dochter!!! En veel sterkte met het herstellen van de keizersnee. @Wen.. ha, ik ben zo goed aan het keuvelen dat ik nog niet in de tuin heb gestaan.. maar ben er nu wel klaar voor, dus ga zo aan de gang. Heb er wel zin in. M'n husband is potgrond voor me aan het halen.. de schat. @Dees.. mooi hoor, geef het maar een mooi plekje. @KristaB.. wat is dat pap en mam vertellen over jou.. voor iets? Ok ladies, tot wat later, ik ga een poging wagen wat te doen hier. Helaas wordt de was hier niet uit zichzelf gedaan.. zou toch wel ideaal zijn.. maar eerst letterlijke en figuurlijk wat bloemetjes buiten zetten. Doegiedoeg!
ik ben dus ook bij de zeeman( ik zeg altijd sealord klinkt luxer haha) geweest maar alleen hele grote maten... ik ga wel even kijken bij kleertjes.com thnxx voor de tip als we jou toch ook niet hadden.... ps beebie ichtus wat denkt u ervan
hahaha.. nou die denkt er helemaal niks van zo te voelen.. ligt nu na een tijd mijn lijf als boxbal te hebben gebruikt heerlijk te pitten...
ik val zowat in slaap dus ga maar ff wat doen.. misschien dat ik dan weer wat energie krijg.. tot later weer en als er nieuws is van mystery dan horen jullie het gelijk natuurlijk
He getsie... ik glijd net uit op mijn slippers en kwam in een spagaat terrecht, heb me meteen op mijn billen laten vallen... stond op met flink wat kramp onderin de buik... nu wil ik alleen beebje even voelen bewegen, maar doet natuurlijk al 10 minuten niets meer... bah, zit me op te vreten nu!
BUDDY NIEUWS Hey ik ben net een beetje bij. Tis toch een keizersnee geworden ivm geen vorderingen in ontsluiting. Tis een gezonde jongen. Bryan is de naam en weetg bijna 10 pond. ik sms straks meer. foon is leeg. KNUFF (dit gaat uiteraard om Mystery..) Einde BUDDY NIEUWS
SIZZEL EN PARTNER GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE NORA VIVIAN EN PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE BRYAN MYSTERY EN PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE BRYAN.
MYSTERY VAN HARTE MET JE ZOON... 10 POND JEETJE IK ZEG GOED BEZIG!!! WEN meid wat zul je geschrokken zijn... beebie wen even trappelen om mama gerust te stellen Beebie ICHTUS blijf maar lekker zitten hoor..je hebt het vast heel goed bij mama
Mystery, gefeliciteerd meid! Eindelijk heb je je zoon in je handen. Een 10-ponder nog wel. Logisch dat het niet opschoot met de ontsluiting. En toch geen meid.
@Dees, mooie pin, mooi gedicht en mooi beeldje! @Wen, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk voel je je kindje gauw. Ik ga was ophangen en daarna even slapen. Heb een slechte nacht gehad omdat ik zonder oordopjes heb geslapen. Wilde dat niet omdat Norah ziek was (is gelukkig al weer beter nu!). Maar man"lief" heeft hele nacht liggen snurken. :x En nu ben ik flink geirriteerd omdat ik moe ben. Ik vraag me echt af hoe ik aan slaap moet komen als de baby er eenmaal is en de luxe van oordopjes verleden tijd is.