Leuk dat je weer even kwam buurten Kikkert! En je hebt helemaal gelijk hoor, lekker van je beebje genieten nu... Jammer dat de BV niet op gang is gekomen, maar meer als je best kun je niet doen he? Wel vervelend dat je dan nu zo'n last hebt van stuwing, hoop dat dit snel beter gaat... en natuurlijk ook met je gewonde caaf
Mystery gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bryan! Wanneer ben ik nu aan de beurt om te bevallen? Elke morgen word ik wakker en denk: weer niet
Wen, niet meer proberen of je de spagaat nu wel kunt, gen goed plan. Moet er niet aan denken. Maar blij om te horen dat beebje zich weer heeft gemeld. Dees, word er elke keer weer stil van. Mooi beeldje en gedicht ook. Vind het feit dat julie de urn in het kamertje gaan zetten erg mooi, die kereltjes horen bij elkaar. Verer weet ik het even niet meer, heb zoveel gelezen en mijn geheugen is niet meer wat het was.. Sizzel, gefeliciteerd met de geboorte van Nora Mystery gefeliciteerd met de geboorte van Bryan. ik weet niet of ik dat al had gedaan maar beter 2 keer dan niet. Liefs Anoek
Goeiemiddag trouwens! Ben heerlijk een paar uur met die kleine de stad in geweest. Lekker ff wat gedronken. En een poepluier verschoond in de V&D haha Ook ff lekker naar de markt geweest. En nu is die kleine helemaal kapot. Dus ligt lekker te slapen! Heb gister trouwens een onwijs schattig kado gehad van een vriend van Vincent! Een rose Tommy Hilfiger polo maat 62 Echt super koel! En een prenatal bon! Dus vandaag meteen van die VTech speeltje gekocht (want daar word ze slim van volgens Vincent)
Hey dames, ik had MissN gevraagd om te posten hier namens mij, want ik had namelijk vanmorgen een sms van Sizzel, maar kon niet posten omdat internet eruit lag. Ik begrijp dat MissN ook niet heeft kunnen posten, dus voor de volledigheid zal ik de sms van Sizzel even delen met jullie. Vanmorgen 9.30: "Hey Susan. Ik ben vannacht bevallen van n dochtertje Nora! Wel via een spoedkeizersnede. Ze was niet ingedaald en ik had n rugweeenstorm! Erg pijnlijk! Met Nora alles goed. X" Ook even een update van mijn kant. Hier gaat het iets minder. Tess heeft enorm veel last van krampjes, waardoor ze erg veel huilt. Ze is gelukkig wel te troosten, maar alleen door bij papa of mama te liggen en een speen. Jullie begrijpen al dat zo'n kleintje natuurlijk erg veel moeite heeft om de speen zelfstandig in te houden. Dus het komt er op neer dat wij (vooral Jan) er bijna constant bij moeten zijn. Gelukkig krijgen we veel tips van de kraamhulp en verloskundige. We gaan beginnen met Sab Simplex (homeopatisch middel met goede resultaten) en slapen in de bak van de kinderwagen (kleinere ruimte/geborgenheid en ze kan bij ons zijn). Tja....en hoe gaat het met mij? Ik ben kapot, ik heb vandaag aan een stuk door gehuild. Op van de vermoeidheid, last van stuwing, hormoonaanval, onzekerheid, gevoel van falen, etc. Zit er flink doorheen. Gelukkig krijg ik veel steun van Jan en mijn ouders. Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik even niet zoveel online ben en niet op iedereen kan reageren. Wel hoop ik van harte dat het met jullie allemaal goed gaat en dat jullie lekker genieten! Dat hoop ik ook snel weer te doen.... Veel liefs en een dikke knuffel van ons alledrie!
He getsie meid! Vervelend Tess krampjes heeft! En dat je dr dan doorheen zit is logisch! Maar wel vervelend natuurlijk! ik hoop dat je heel snel kan genieten! Dikke knuffel!
Och Suus toch... doe het maar rustig aan en laat je lekker vertroetelen door Jan en je ouders! Dikke knuffel voor jou en voor je kleine meid Tess!
haha... ik ga sinds een paar dagen ook slapen met een beetje hoop dat ik 's nachts wakker word met weeen... kan me voorstellen dat ik dat over een week nog meer heb (wanneer ik zo ver ben als jij)... Ik duim voor je dat het vannacht gaat gebeuren meid!
Ariel, klinkt als een lekker dagje... en onwijs leuk zo'n Tommy Hillfiger shirtje! Heb je Vincent gisteren nog lang moeten missen?
***inbraak*** Dames hier een mooie foto van de kleine Nora van Sizzel, echt een mopje! Wij gaan haar dadelijk in het ziekenhuis bewonderen. Liefs Naatje ***uitbraak***
@Sizzel en parter, GEFELICITEERD MET DOCHTER NORAH! @Mystery en partner, GEFELICITEERD MET ZOON BRYAN dat jullie allebei maar heel goed mogen herstellen van de keizersnee en lekker kunnen genieten van jullie kindjes! @Dees, heel mooi dat beeld en gedicht! Mooi idee ook om een plekje in huis te maken voor Thijs* en dat dat plekje in eerste instantie gewoon op de babykamer is. De urn is ook mooi. En de pin voor de Gyn ook. @Wen, oe dat was vast schrikken! Fijn dat je vriend even je kindje kwam wakker maken. En de spagaat nu maar niet meer doen he! @Suus, tuurlijk begrijpen we dat je hier minder of niet bent! Neem maar rustig de tijd om bij te komen en laat je goed verwennen door de mensen om je heen. Ik hoop dat het homeopathische middel tegen krampjes gaat aanslaan zodat jullie meisje zich ook gauw wat beter voelt!
Zo schattig, mijn vriend heeft vandaag een hele tijd tegen de kleine aangekletst, dat ie nu maar gezellig moet komen. Nou ben benieuwd of het luisterd want ik ben er wel klaar voor, van mij mag het gaan beginnen. Ga even de verse bloemen van de markt in de vaas zetten en dan is het huis ook weer helemaal gezellig. Krista, wat denk je ervan? Vannavond of vannacht beginnen? En dan ergens vroeg in de ochtend kindje in de armen? Morgen lekker eerste kraamvisite? Liefs Amma
Ach jeetje Suus, balen dat ze krampjes heeft. Luuk heeft alleen problemen met de laatste avondvoeding. Hij blijft dan maar huilen en wil aan 1 stuk drinken. Hij heeft gelukkig geen krampjes meer gehad. Ik drink sinds een ruime week borstvoedingsthee (reformzaak) en dat helpt écht. Er zit o.a. venkel in dat tegen krampen helpt. Geef jij ook borstvoeding of niet?
Mystery en Ron van harte met jullie zoon Bryan. Veel geluk en gezondheid gewenst.. Vanmiddag lekker de stad in geweest en ook even langs de kapper.. heerlijk zeg wat een opluchting weer. We zijn ook even bij het kruidvat geweest en ff een beetje rond gewandeld. Daarna nog ff een vietnamees loempiaatje gegeten en terug naar de auto, want ik kon echt niet meer.. pff eenmaal in de auto kreeg een hele harde buikenstorm ineens zeg.. tja kan ook niet anders.. wil ook weer gelijk te veel. Nou ja thuisgekomen ff gezeten en maar ff op bed gaan liggen.. Dat heeft me erg goed gedaan.. Verder geen nieuws hier.. Kusss
Hey meiden ik lees wel mee, maar voel me niet altijd goed genoeg om te reageren.. Be dolgelukkig met Finn, maar ook zo verdrietig dat ik even niet kan meedelen in al het gezonde babygeluk.. Niet verkeerd bedoeld want ik gun jullie allemaal de mooiste gezondste baby ter wereld! Het is me alleen zo op m'n dak gevallen. Het ene moment ben je mama van een gezond kereltje, een uur later weet je dat ie ziek is...