Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey allemaal

We hebben het net tegen een heeeeeleboel mensen verteld! echt super leuk!

Mijn ouders vonden het helemaal geweldig en ook mijn zusje vond het helemaal gaaf.
    Ik belde op (ze woont een beetje ver hier vandaan) of ze zin had om volgende week met mijn moeder een mij te gaan winkelen.. "oh, super gezellig!" "ik kan!" dus ik weer: "ik ga wel op zoek naar iets heel specifieks..." oh zegt ze, wat dan... Zeg ik: "een babykamer!" nou ze reageerde zo enthousiast! Helemaal super!

Ook daarna naar mijn opa geweest, die begon meteen te huilen. Vond het zo geweldig! Mijn tante en oom heb ik opgebeld toen ik bij mijn opa zat!

Daarna zijn we naar de Mac gegaan.. hihi.. feestmaaltijd! Daar kwamen we onze buren tegen. Mijn buurman verkoopt echo-apparaten en heeft er dus altijd een thuis staan! Ik mag komen voor een echo wanneer ik wil! Voor hem maakt het niets uit! Krijg ze ook nog digitaal of op dvd! Super toch!

Ook tegen de ouders van mijn beste vriendin hebben we het verteld! die vonden het ook echt helemaal geweldig! Wat is het toch leuk om het tegen iedereen te vertellen!

Mijn fitnessmaatje vroeg via sms waarom ik er vandaag niet was.. Ik heel droog een sms terug gestuurd..."ik had een afspraak bij de vk, maar vrijdag ben ik er weer!" Kreeg ik een sms terug.. Jij trut! hihi..Humor!

Zo ik duik mijn bedje in! vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag!

Jullie allemaal een hele dikke digi-knuff van mij!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Welkom terug Mom2bofnie! We hebben je gemist hier!

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Ook ik ben niet veel aanwezig erg drukke dagen!
    @Sizzel, fijn dat alles goed was!
    @Boney, fijn dat de echo goed was!
    @Kikkert knap van je gestopt met roken, je houdt het zeker vol!
    @mom2bofnie, welkom terug meis, fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!
    Liefs

4. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Er is hier weer een hoop gebeurt!

@ Dotje, sterkte op je werk!

@Kikkert, heel goed dat het gelukt is om te stoppen, gefeliciteerd!

@ Sizzel, heerlijk he om het hartje te horen! En nu genieten meid, het is echt allemaal goed! (al kan ik dat ook tegen mezelf zeggen, soms ben ik ook opeens weer helemaal bezorgd....)

@Liz, wow dat klinkt als een zeer geslaagde shopping trip naar de baby dump!

@Boney, heerlijk zo'n mooie echo!

@ Mom2bofnie, welkom terug van vakantie!

@Angelsound: ik twijfel heel erg. Aan de ene kant is het natuurlijk heerlijk het hartje te kunnen horen wanneer je maar wilt! Zoals de laatste 2 dagen ben ik een beetje bezorgd en zou het me zeer geruststellen. Maar ik ben ook bang dat er geobsedeerd van kan raken zeg maar......

Bij mijn vk hebben ze een 3 minuten spreekuur, wanneer je wilt mag je bellen en langs komen om alleen maar het hartje te horen. Misschien moet ik daar gewoon af en toe gebruik van maken.

Nou, verder weet ik even niet meer wat er allemaal geschreven is, dus laat t even zo.

Liefs, Amma

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha wat leuk Sizzel! Ik vond het ook geweldig om te vertellen, al die leuke en verraste reacties :)
    Nou wordt het steeds echter, ga je er met anderen over hebben enzo..

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @sizzel: zo'n buurman wil ik ook!
    Leuk he aan iedereen vertellen!

@amma: zo'n 3 minuten spreekuur is idd wel handig, denk dat als ze dat hier hadden , ik de angelsounds niet gekocht had. Gewoon eens naar toegaan!

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goeiemorgen..

Ik moet om 10 voor half 12 naar de vk voor controle...ik vind het best wel weer spannend...we hopen dat alles goed is..

Liefs,

8. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat leuk dat sommigen al lekker aan 't shoppen zijn geslagen! Erg handig als je dingen kunt overnemen of showmodellen kunt kopen. Dat laatste hadden wij ook bij de baby dump 2 jaar geleden. Precies de kinderwagen die ik wilde voor een matsprijs weg EN een gratis maxi cosi er bij. Fijn dat soort acties.

@Mom2bofnie, welkom terug! Hihihi, ik ben benieuwd of je een niet-betuttelend boek kunt vinden over zwangerschap. Ik moet zeggen dat 1 boek dat ik heb echt wel grappig is, en realistisch. Maar dat is een engels boek. Ik dacht toen dat als ik een engels boek zou kopen dat mijn man er ook wel in zou lezen. Hahaha niet dus.

@Sizzel, wat heerlijk dat je het nu aan iedereen verteld hebt. Enne... Ik wil ook zo'n buurman. :D

@amma, dat klinkt handig zo'n 3 minuten spreekuur!

@MissN, veel succes bij de vk!

Zijn er nog meer afspraken vandaag?

Mijn broer stuurde net een emailtje dat er in Lima, peru een zware aardbeving geweest was (Hij woont daar), en dat hij daar toch best zenuwachtig van geworden was. Alles in z'n huis was omgevallen, maar gelukkig verder geen schade aan zijn gebouw.
    Ik ga vanmiddag naar een vriendin toe. Erg gezellig, maar wel een half uur rijden. Dus ik hoop dat ik vanmiddag voor de verandering eens niet zo moe ben.

Tot later. :D

9. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Kikkert.. ik was ook een actief roker, maar ben gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was.. En ja heb het er soms nog steeds moeilijk mee.. Vriendlief rookt hier ook nog gewoon..

@ MissN.. succes bij de VK..

Hier gaat het zijn gangetje.. Loop me weer eens te ergeren hier.. Maar dan kan ik hier wel ff klagen..haha

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden zo ben eindelijk weer bijgeslapn had gisteren een hele slechte nacht dus was gister op mijn werk kapot moe kwam gelukkig de dag goed door maar toen ik thuis kwam was ik op hoor eerst tot half 9 geslapen :) en om 10 uur weer naar bed en doorgeslapen tot 10 uur vanmorgen had het echt even nodig hoor :)

@momfobie welkom terug meid fijn om te horen dat je vakantie goed was
    @sizzel geweldig he zon reacties wou dat het bij mij ook zo ging, ik moet zeggen dat mijn ouders, schoonouders, en mijn zus en natuurijk mijn vriendin wel heel erg leuk reageerde maar mijn schoonzus (waar ik ruzie mee heb) kon me niet eens een handje geven (ze had het gehoord van mijn schoonmoeder toen ik in ziekenhuis lag) heb zeker van de rest van familie ook wel leuke reacties gehad maar voor mijn gevoel evengoed anders ken je dat gevoel? ach ja ik moet er van genieten en niet anderen he ze worden wel enthousiast als ik de kleine heb dat weet ik gewoon

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen!
    ik heb voor de verandering vannacht echt super lekker geslapen! echt heeeeeeeerlijk! Alle spanning viel echt van me af!

Vanmorgen meteen langs de fysio gegaan en binnenkort moet ik hiermee starten.. ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

Ik ga nu ff de zorgverzekering bellen en kraamzorg aan vragen, dan is dat ook weer geregeld!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    weet trouwens iemand hoe dat verder gaat met de kraamzorg heb hem bij de zorgverzekeraar aangevraagd en toen ook een brief van de kraamzorg gekregen die ik moest invullen maar daarna niets meer gehoord kan dat kloppen dat ze me pas bellen als ik een intake gesprek krijg?

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey vivian
    dat is inderdaad erg vervelend.. pff.. maar dat er nog niet eens een felicitatie af kan.. nou sorry, dat vind ik wel erg ver gaan. Nou ik ken het gevoel in zoverre dat wij geen contact meer hebben met mijn schoonouders en ik zo'n reacties vaak gehad heb van hen.. (alleen niet mbt zwanger zijn) Het enige wat mijn schoonmoeder altijd gezegd heeft te willen zijn kleinkinderen.. Dus ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen als ze straks hoort dat ik zwanger ben.. Ik hoop niet dat de hel losbreekt, maar daar steekt mijn mannetje gelukkig wel een stokje voor!
    Die wil ook geen contact meer.. er is ook zoveel gebeurd!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel ik heb dat alleen bij mijn schoonzusje maar het is ieders keer zon rotsituatie want mijn vriend heeft zoiets van het is wel mijn zusje ik snap dat wel maar het levert zovaak ruzies op omdat ik vaak het gevoel heb van je snapt het gewoon niet, ze heeft trouwens mijn vriend wel gefeliciteerd wat het er voor mijn gevoel dus niet beter op maakte ik doe toch ook altijd mijn best om aardig te zijn hoe moeilijk het ook is, gelukkig begrijpt mijn vriendin me wat haar betreft wel die kan haar ook niet uitstaan dus das wel fijn kanik tenminste bij iemand klagen :) en nu natuurlijk bij jullie ben ook zo blij dat jullie er zijn

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ vivian : haha..ja dat ken ik! heerlijk zo'n forum! lekker je hart luchten! Dat moet ook kunnen!

Zo ik heb net even de IZZ gebeld. Ik heb doorgegeven dat ik zwanger ben en voor welk kraambureau ik kies. Ik hoef me ook niet aan te melden voor kraamzorg, dat doen hun voor mij. Ik krijg inschrijfformulieren thuisgestuurd en die moet ik dan weer terug sturen en dan wordt het geregeld. Vanaf de 7e maand neemt het kraambureau dan contact met me op en voor de 34e week van de zwangerschap heb ik mijn kraampakket binnen! Ik ben benieuwd! Zo dus dat is ook weer geregeld!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel thanks dan geef je me direct antwoord op mijn vraag :) want zo heb ik het ook geregeld maar was voor mij niet helemaal duidelijk :lol±
    hoeveel uur kraamzorg krijg jij
    Ik kreeg van de week een brief en ik krijg slechts 40 uur vond ik beetje weinig maar ja

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ vivian.. ik krijg volgens mij ruim 60 uur kraamzorg omdat ik het 2e pakket erbij heb.. (extra vergoedingen) Ik wacht wel af, waarschijnlijk heb je toch geen 60 uur nodig... Ben jij ook verzekerd bij de IZZ?

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ vivian... ennuh.. waarom denk je dat ik het meteen hier opschrijf... hihi.. die zwangerschapsdementie slaat nu al toe hoor! hihi..Zo kan ik het altijd nog teruglezen! ;)

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik ben ook bij izz en heb het formulier klaar liggen om op de post te doen, ligt er al 3 dagen...
    verder lijkt bij mij de misselijkheid nu echt minder te worden, voelde me gisteren en vandaag tot nu toe best goed. Ook wel eng omdat ik maandag die bloeding heb gehad maar zo is er altijd iets waar ik me zorgen over kan maken. heb wel heel sterk de neiging om even de vk te bellen om even te luisteren. Ook hier hebben ze een 3 minuten spreekuur.
    Het is lastig als je het niet zo goed kunt vinden met je schoonfamilie, maar ik denk altijd maar zo, je vriend kies je uit en de rest krijg je erbij. Gelukig gaat het hieer allemaal wel goed.
    Probeer daar niet teveel aandacht aan te geven, geniet van de leuke reacties om je heen, van je eigen familie en vrienden.
    en vivian, gewoon even verzekeraar bellen als je niet weet hoe nu verder.

Liefs Anette

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb net 2 Hema tompouzen achter elkaar opgegeten :confused:
    Beetje beroerd nu.. *burp*

Deel Deze Pagina