Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik ga ff strijken! misschien tot later!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    doeg Ariel... strijkze!

ik ga even een nieuwe was aanzetten en deze ophangen...

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik kom even Debora een knuffel geven. Het is zo anders dan dat je je had voorgesteld. Je denkt er ook niet bij na dat er iets mis kan zijn en dan meteen zoiets ernstigs. Heel je leventje staat op zijn kop nu en je zal altijd extra waakzaam zijn.

Meid, heel veel sterkte samen maar natuurlijk ook veel geluk met jullie knappe knul.

*KNUFFEL*

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Yes please! Ik ga vanavond zelfs mijn man verleiden tot sex... Volgens de gyn is dat echt het enige dat werkt en ondanks dat ik eigenlijk alleen sex wil hebben voor de lol, ga ik nu toch overstag...

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Bedenk me trouwens dat ik mijn droom van vannacht nog met jullie moet delen... :) :)

Iedereen was vannacht bevallen & dat werd hier heel vrolijk op het forum aangekondigd... toen vroeg iemand: 'maar Wen26 toch niet?' (alsof het heel gek is dat ik bevallen zou zijn)... en toen antwoordde een ander: 'nee, natuurlijk niet... iedereen is bevallen behalve Wen26!'

Ik werd gewoon een beetje verontwaardigd wakker haha...

gek he?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha Mrijn... veel sexplezier vanavond! Ik weet wel dat ik daar bij mijn lief niet mee aan hoef te komen... die doet dat echt niet... :D

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heeej dames.. hier nog alles rustig.. ik heb net alles gelezen en ga straks reageren.. manlief MOET nu ff mail versturen dus ik wordt er af gekickt..hahaha

tot later...knuffff en niet te veel kletsen anders kan ik weeeeeeeeeer zoveeeeeeeeel bijlezen...hahahahaha

tot zo...

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    sizzel meid, van harte gefeliciteerd met nora

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wacht maar tot je 41 weken bent :D :D . Koos vindt het niet zo'n straf geloof ik... :)

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Nou Krista, het ziet ernaar uit dat we een date hebben met Mrijn!!!!!
    Vannacht gaan we ervoor! :D

@Mrijn, Wow je man verleiden......pfff heb ik ook overwogen maar daar ben ik toch nog niet helemaal geloof ik, haha. Veel plezier en hopelijk werkt t!

@Debora een hele dikke knuffel voor jou!!!

@kattenharen: ARG!!!!!!!! om gek van te worden!

@Nesteldrang na een week rust met mijn rib is het nu weer in volle hevigheid losgebarsten. Blijkbaar geloof ik mijn eigen plannetje dat ik vannacht ga bevallen, want het hele huis MOET in een keer weer schoon (en het is hier al zo opgeruimd en schoon....) en helemaal op orde.
    Naja.

@Wen wat een grappige droom! We laten je niet zitten met je dikke buik hoor! Doe je anders ook mee dit weekend?

Hier vandaag wel heel wat meer harde buiken dan ik gewend ben.
    Maar goed, dat kan ook van de idiote gepoets zijn.
    En ik heb het zoooooo warm. Loop al de hele avond in een hemdje
    :rolleyes:

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hey meiden ik wou ff melden dat ik afgelopen donderdagochtend om 08:28uur ben bevallen van een gezonde zoon keano alexander.
    hij weegt 3560 gr n 53 cm zwaar.
    hele bevalling was erg snel binnen 2 uur is ie geboren en de vk was zelfs te laat.
    door de snelheid hebben me bekken een klap gehad waardoor ik niet veel mag en kan doen.

voor iedereen die is bevallen gefeliciteerd!

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

:) :({|=
    Gefeliciteerd met je zoon Lianda! Wat een vlotte bevalling!
    Rust goed uit en ben benieuwd naar je verhaal en fotos !

13. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Kijk je een paar dagen niet op de site, worden er weer een hele hoop kleine hummeltjes geboren.
    Sizzel: gefeliciteerd met jullie kleine meid
    Lianda, jij ook van harte gefeliciteerd, en wat een enorm snelle bevalling zeg, tjee....
    Debora21: meid wat naar dat jullie kraamtijd zo wreed verstoord wordt, maar wat Mrijn ook al zegt, jullie gaan jullie weg hierin absoluut vinden en het wordt gewoon onderdeel van jullie leven, zeker weten. Gewoon proberen te blijven genieten van jullie kleine Finn....
    Hier nog geen tekenen van een op handen zijnde bevalling helaas, maar ben ook nog niet over tijd. Wel veel harde buiken, maar helaas heeft dat geen voorspellende waarde voor het tijdstip van optreden van de bevalling.
    Iedereen die het wachten zat is gun ik snel een bevalling. Succes allemaal

liefs Amsy

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nu was ik er weer en is iedereen weg...

BOEHOE

15. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    @Wen26: Het is dat mijn katten zo ontzettend lief zijn, anders had ik ze allang kaalgeschoren! :)

@Mrijn: Hmmm, ja, sex, dat is ook nog een idee. Probeer jij het anders, als je dan morgen bevalt ga ik me er ook maar eens aan wagen! Kheb er eigenlijk niet zo'n zin in, voel me echt een dikke koe. Niet echt bevordelijk voor je libido...

@Deborah: Sterkte meisje, ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid krijgt.

@Amma: Mocht je weeen krijgen vannacht, stuur dan een beetje deze kant op! Geloof er namelijk nog niet zo in. Ik voel echt helemaal niks, behalve een dochter die vrolijk aan het schoppen is.

Nou dames, ik duik alvast lekker mijn bedje in. Wie had dat ooit gedacht: Op zaterdagavond voor 22.00uur naar bed... Maar ik slaap zo lekker.

Tot morgen...

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jee Lianda, dat is met recht een snelle bevalling! Van harte!

@Sex.... Te vroeg gejuigd, Koos is naar bed.... :cry: Hij is altijd versleten op zaterdag (hij heeft deze week van maandag t/m zaterdag gewerkt en dat komt neer op zo'n 90 uur) en hij zat om 9u al echt te vechten tegen de slaap. Ik hbe hem net maar naar bed gestuurd en wie weet hebben we morgen wel de moed en de puf om de natuur een halnde te helpen. :)

Er staat bij te koop trouwens een erg leuek site (gepost door Marsab) van iemand die voor echt weinig geld heel leuke schilderijtjes maakt. Ik wil haar graag een schilderijtje laten maken van Juul haar geboortekaartje.

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Lianda van harte gefeliciteerd met jullie zoontje...!

Ik heb de lijst alweer even aangepast..voor zover ik alles wist..had geen puf om alles terug te lezen..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb hier vandaag een rare dag.. onrustig qua gevoel (hormonen blegh) veel last van mijn rug.. steeds ongi gevoel.. zware benen.. dan weer vol energie en dan weer doodmoe... bah.. heb niet eens zin meer in bevallen vannacht... eerst nog maar s een nachtje goed slapen...

(meen ik ook geen drol van ;) )

maar goed.. tzal wel een rustig nachtje worden, want heb helemaal geen harde buiken.. ja als ik aan de poets ben voortdurend, maar als ik ga zitten is t weer weg... ben nog even op de fiets naar de stad geweest....
    Nou das ook geen pretje meer zeg.. had echt het gevoel dat ik op t hoofdje zat.. errug irritant..tis gelukkig maar een klein stukje... ;)

Morgen nog 2 verjaardagen.. Beste vriendin en dochter van andere vriendin is 2 geworden.. daar zou ik donderdag al heen, maar ben ik glad vergeten, toen maar gezegd dat ik zondag dan wel even kom, maar was ook vergeten dat ik dus al een verjaardag had staan. :rolleyes: . maar goed.. nu dus 2 en ze wonen gelukkig bijna naast elkaar dus dat scheelt... ;)

Lianda: Gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon (zoon was het toch?) ohw wat ben ik toch erg... :oops:

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Lianda, gefeliciteerd met jullie zoon Keano Alexander!
    Dat was wel een heel snelle bevalling. Fijn dat alles goed gegaan is, en hopelijk herstelt je bekken snel.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lianda! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina