Hoi hoi, Ja ben ook wakker. Ik begrijp je frustratie... wel moe zijn maar niet kunnen slapen en daardoor erg opzien tegen de bevalling. Ik kan overdag goed slapen en doe dat ook, jij niet? groetjes
Miran, helaas kan ik dan ook niet liggen denk dat ik morgen de huisartsenpost maar even bel want dit is ook niks zo
op zich wel fijn dat jij overdag goed kunt slapen maar ja, ´s nachts wakker is ook niet alles. Vind het ook zo zielig voor mijn vriend, die weet ook niet wat ie met me moet. Kan zelf dus ook niet slapen en hij moet gewoon werken. Maar jij ziet door de vermoeidheid ook op tegen tegen de bevalling? Ik heb echt het idee dat ik instort als het nu zou beginnen, geen energie voor al denk ik wel dat er zoveel adrenaline vrijkomt dat het wel lukt
verer alles goed behalve dat niet kunnen slapen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Maar jij bent ook een nachtbraker of niet?
jij hebt dus nog niks gehoord begrijp ik? Ben je langsgereden of toch maar niet, ik heb daar iest over gelezen maar weet niet of je dat hebt gedaan of niet.
Hoi hoi, Mijn vermoeidheid verschilt per dag. Ik kan overdag wel een paar uurtjes bijslapen als de kids naar school zijn maarja er blijkt toch altijd wel weer iets te zijn (visite, dingen die geregeld moeten worden, huishouden enz) waardoor dat er dan bij in schiet, gevolg is dan na 2 of 3 nachten wakker te zijn geweest ik ook bijna omval van de slaap. In jouw geval is het dus erger lees ik, jij kunt dus helemaal niet liggen! Heb je het hier al met je VK over gehad? Weet het niet zeker hoor maar heb weleens gelezen dat een vrouw dan een lichte slaappil kreeg om in ieder geval de nacht voor de bevalling goed te slapen (was bij inleiding).
miran, dat heb ik dus ook gevraagd maar hoort erbij zegt de vk dan. Daarom ben ik naar de huisarts geweest en hij weet van mijn probleem en het enige dat hij kon verzinnen is om me voor een paar dagen morfinetabletten te geven (dit is het enige dat helpt tegen de pijn) maar hij ziet dat ook niet echt zitten. En ik eerlijk gezegd ook niet, die kleine wordt dan ook helemaal suf volgens mij en dat wil ik niet.
Jee, nee morfine tabletten vind ik ook wel 'zwaar' klinken, zou ik ook niet doen. En wanneer gaat de VK iets bij je doen dan? en dan bedoel ik strippen of gel.
Miran, de vk gaat dinsdag inwendig kijken of het al rommelt en als dat niet zo is doen ze niks en wachten ze af. Zijn niet zo´n voorstander van strippen. Wanneer moet jij weer op controle? Jij hebt al een paar kids rondlopen en die eisen natuurlijk ook hun aandacht op. Tis ook wat, zwanger zijn.
Ai ik had gehoopt dat ze je vanwege je slaapgebrek en kans op uitputting voor de bevalling begint dat ze je een handje gingen helpen door strippen of inleiding maar dat doen ze dus niet. Ik moet woensdag naar de Vk en als het mogelijk is gaan ze strippen.
Miran, ik ga straks de huisarsenpost even bellen en ik hooop dat ik dan een slaaptabletje krijg voor 1 nacht lekker slapen (oh dat klinkt lekker zeg) En misschien dacht de vk wel dat ik volgende week niet meer hoefde te komen,z e zegt al een paar weken dat het niet meer lang duurt. Een keer klopt dat wel ja Dus ze gaan jou woensdag strippen? Ik hoop dat het gaat helpen. ZOu wel heel fijn zijn.
Je hebt groot gelijk dat je ze nogmaals belt. Een nacht slapen kan echt goed doen. Mij woensdag strippen....... ja klopt maar ik hoop toch echt eerder te bevallen hihi. En idd mijn VK zei afgelopen woensdag ook al 'binnen enkele dagen wordt ze geboren want ze ligt al heel diep en je buik is al aan het rommelen) dat kon ze voelen. Nou we wachten af...............
Het is heel persoonlijk en ´Op het moment denk ik wel waarvoor ben ik eigenlijk hier op de wereld voeg ik wel wat toe aan de aarde, ik wil het wel goed doen, maar het pakt meestal totaal anders uit.´vind ik best heftig. Je moet niet in de put gaan zitten, dat bedoel ik ene beetje ermee.
Miran, ik hoop het voor je. Zou wel heel fijn zijn. Ik had nooit gedacht dat ik overtijd zou zijn, echt ik wist zeker eerder te bevallen... beeb ligt ook al sinds de 30 weken vast in mijn bekken en het rommelt al ene paar weken, niet elke dag maar toch.
Ts voor ons beiden dus afwachten. Ik weet dat een bevalling opeens kan beginnen, dwz dat er vrouwen zijn die al dagen of weken voorweeën hebben en er niets gebeurd. Maar dat het ook kan zijn dat het opeens over een uur begint met regelmatige weeën. Ik hoop wel dat de huisartsenpost je wil en kan helpen. Voor nu.. ik ga weer even in bed liggen een boekje lezen. Hopen dat ik alsnog in slaap val. Groetjes en een dikke knuf Miranda
ik wilde ook weer gaan proberen te slapen, de wekker gaat om 9 uur weer. Ik was afgelopen donderdag uitgeteld. Dus ik hoop dat ik snel ons beebje mag ontmoeten. Miran, lees ze en vooral slaap ze Liefs Anoek
Goedemorgen allemaal Hier weer lekker vroeg wakker. Wel redelijk geslapen gelukkig. Anouk ik het het ook hoor dat ik gewoon zo'n pijn heb 's nachts dat ik erg vaak wakker ben. Ik slaap max een uur. Vaak zijn het maar half uurtjes. Je komt daardoor niet in je diepe slaap. Ik heb wel geluk dat ik overdag kan slapen. Ik ga dan ff op de bank. Ook dat hou ik maar een uur vol, maar dan kan ik toch ff slapen. HB is ook te laag, dus ben sowiezo wel moe. Maar ik ben niet bang dat ik te moe ben voor de bevalling. Daar schijnen zulke oerkrachten bij vrij te komen dat dat wel moet lukken... Ik ga hier nog ff rondzwerven nu. Ff alle onzin topics lezen over of je nou wel of geen croisant mag eten...
Goeiemorgen. Ik ben ook wakker.. werd wakker van een natte onderbroek.. sorry hoor. Ik verlies heel erg veel doorzichtig slijm en het blijft maar lopen.. wat kan dit zijn.. De slijmprop zit toch bloed bij? Heb ook ineens erge pijn in de onderbuik en sta gewoon helemaal te trillen...