Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat een nachtbrakers hier zeg. Ken het gevoel, slaap ook zo zlecht, maar heb vannacht het logeerbd gepobeerd en dat ging een stuk beter. Dan is de stress weg dat ik mijn lief wakker houd met mijn gedraai en dat scheelt blijkbaar wel.
    Gisteren voor het eerst een grote vlek in mijn shirt, lek nu dus melk blijkbaar. Hoop dat het een teken is dat de bevalling niet lang meer duurt, maar ben bang dat het niets zegt. Ach, en ben pas over 6 dagen uitgerekend, dus mag niet klagen.

Meiden op de wachtbank, hoop dat jullie nu snel aan de beurt zijn! Moge het mooie weer jullie beebjes ertoe aanzetten nu eindelijk eens naar buiten te komen!

Succes allemaal

Liefs Amsy

2. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Diaantje, jee meid, zal het dan eindelijk begonnen zijn? Klinkt als slijmprop en misschien wat vruchtwater. Hoop het zo voor je, je bent ook al zo lang aan het rommelen. I'll keep my fingers crossed;)

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik heb net de VK gebeld en die zegt dat het bij de zwangerschap hoort.. nou ja dan zal het wel.. Weer loos alarm dus.. GRRRR ben het echt zo spuugzat he

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Maar er zit geen bloed bij.. auwwwwwww sorry.. had ff een flinke steek.. ik blijf gewoon naar de wc lopen en begin nou ook steeds meer harde buiken te krijgen.. het is gewoon doorzichtig en reukloos. :oops:

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    volgens mij is ht zo dat het niet altijd zo is dat de slijmprop bloed bevat hoor, en zoals jij het beschrijft klinkt het wel als slijm, en dat tezamen met de krampen, goh meid, hoop het zo voor je...

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Tja ik hoop het ook, maar ja.. ik hoop al 7 weken haha.. Nou ja ze zei dat het normaal was, dus dan zal het wel.. dan gaan we nog maar ff naar bed voor zolang het gaat.. pff ben doodmoe ineens zeg. Heb ook flinke harde buiken steeds, dus hou het zeker even in de gaten.

Ik hou je op de hoogte

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    succes meid, hoop dat het deze keer doorzet!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Lianda, gefeliciteerd met jullie zoon!

Watervrouw, gefeliciteerd met jullie zoontjes!

Verder geen 'schaapjes' geboren vannacht? ;)

Hier ook alles rustig, alleen wat harde buiken, maar what else is new?!

Boney, fijn dat gisteren leuk was... kan me voorstellen dat je vandaag bij moet komen... ook echt die pyjamadag houden dan he?! ;)

Nachtbrakers, vervelend dat jullie zo slecht slapen zeg... hoop dat jullie nu even lekker liggen te slapen!

Diaantje, nou dat wil je dan ook niet horen van je vk he? Dat het er bij hoort... :rolleyes:
    Hoop dat vandaag DE dag is meid!

Ik ga ff koffie drinken en Mooi weer de Leeuw van gisteren kijken...

9. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Weer zo'n stralende dag vandaag! Hier een rustige nacht...Geen tekenen van een kindje op komst, helaas!
    Ach ja, laten we deze dag dan weer nuttig gebruiken en van het heerlijke weer genieten.

Nou Mrijn en Amma...hoe staan de zaken ervoor? Ik lees dat Anouk en Miran ook overtijd zijn. Misschien kunnen we een plan bedenken: de hele dag bitter lemon, ananashart eten en sexen misschien? En dan als uitje even naar de schaapskooi op de Veluwe :D

Kom straks weer even kijken...

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hahaha Krista, wat een goed plan!
    Laten jullie ons dan wel even weten of het werkt? Dan nemen ik, Diaantje, Ichtus, Susan, Amsy & alle anderen die volgende week zijn uitgerekend het stokje van jullie over! :)

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Vandaag lijkt me een prachtige dag om te bevallen! Prachtig weer en nog een zondagskindje ook!
    Mijn gyn wilde me afgelopen vrijdag strippem, maar ik hag nog geen ontsluiting... Moet woensdag weer voor een ctg en dan kijken we meteen weer verder.

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    BEVALLINGEN VAN DE FEBRUARIMAMMA'S 2008

3/1 Maja82 ~ bevallen van dochter Lune ~ 34w2dgn ~ ...gr ~ cm ~ bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    16/1 Jollie ~ bevallen van dochter Kyana Mariona ~ 34w ~ ...gr ~ cm ~bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    19/1 Bigdream ~ bevallen van zoon Ruben ~ 37w ~ ...gr ~ ... cm
    23/1 MariekeV ~ bevallen van zoon Elian Alvin ~ ...w ~...gr ~ ...cm
    24/1 Joma ~ bevallen van dochter Gwen Alysia ~ 37w ~ 3355 gr ~ 50 cm
    25/1 Supertallie ~ bevallen van zoon Collin ~ 38w ~ ...gr ~ ..cm
    26/1 Dees68 ~ Bevallen van zonen Luuk en Thijs* ~ 37w3dgn ~ ...gr ~ .. cm ~ bijz: Thijs* is tijdens de bevalling overleden
    29/1 Dwazie ~ bevallen van dochter Elise Robin ~ 37w5dgn ~ ..gr ~ ...cm ~ bijz: zeer snelle thuisbevalling!!!
    29/1 Ariël ~ bevallen van dochter Rosalie ~ 38w3dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: ivm breken van vliezen en geen weeën ingestuurd naar het ziekenhuis.
    29/1 Esmay ~ bevallen van een dochter Aresha ~ ruim 7,5 pond
    30/1 Miranda22 ~ bevallen van zoon Xander ~ 36w ~ ...gr ~ ...cm
    30/1 Marion70 ~ bevallen van zoon Giel ~ 38w6dgn ~ ... gr ~ ... cm
    31/1 MissN ~ bevallen van dochter Jaydee Noëlle Esmee ~ ...w ~ 2975 gr ~ 49cm ~ ziekenhuisbevalling
    31/1 Debora21 ~ bevallen van zoon Finn ~ 38w6dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: keizersnede
    1/2 Watervrouw ~ bevallen van 2 zonen Jairo en Divano ~ 2165/2140 gram ~ 45/47 cm ~ bijz: Divano lag in een stuit
    3/2 Kikkert ~ bevallen van zoon Dylan ~ 40w1dgn ~ 4200gr ~ 53 cm ~ bijz:
    3/2 Thirza02 ~ bevallen van zoon Aaron Boaz ~ 39w2dgn ~ 3600gr ~ 51 cm ~ bijz: niet geplande keizersnede
    4/2 Suuszwanger ~ bevallen van dochter Tess ~ 40w2dgn ~ 3390gr ~ 50 cm ~ bijz:
    4/2 Streepjes ~ bevallen van dochter Emely ~ 42w? ~ 4580gr ~ 54 cm ~ bijz:
    5/2 Lieke87 ~ bevallen van zoon Mischa Simon ~ 40w0dgn ~ ...gr ~ ....cm ~ bijz:
    6/2 Debie ~ bevallen van dochter Ilse ~ 39w3d ~ 2985gr ~ 47 cm ~ bijz: gepoept in het vruchtwater
    8/2 Vivian ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 39wk2d ~ 3880 gr ~ 52 cm ~
    8/2 Lianda ~ bevallen van een zoon Keano Alexander ~ 3560 gram ~ 53 cm ~ bijz: erg snelle bevalling van slechts 2 uur
    9/2 Sizzel ~ bevallen van een dochter Nora ~ 3742 gr ~ bijz: keizersnede
    9/2 Mystery ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 10 pond ~ bijz: keizersnede

Inmiddels al : 11 dochters en 16 zonen geboren!!

13. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Mijn VK heeft me nog niks verteld over strippen...
    Volgens mij doen ze dat ook niet! Tot 42 weken wachten zolang het kindje het nog naar haar zin heeft. En dat heeft ze volgens mij! Ik voel me prima, bloeddruk is oke, dochterlief beweegt ook als een dolle. Laat de natuur maar gewoon zijn gang gaan!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik dacht toch echt dat er meer meisjes zouden komen bij de feb mama's, maar die jongens lopen nu toch echt uit!
    Kom op meiden, jullie mogen ook geboren worden om de balans weer terug te krijgen! (heb het nu ook tegen mijn eigen meid, dat begrijpen jullie :D )

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @ Haha Krista wat een goed plan! :D
    Mrijn, anouk en miran, wat denken jullie ervan?
    Het is wel een prachtzondag om te bevallen inderdaad.

@Miran, ja precies dat denk ik de laatste dagen elke ochtend: weer niks..... Zo raar, alsof sinterklaas steeds een dag wordt uitgesteld.

Hier dus ook niks gebeurd vannacht, wat gerommel, maarja dat zegt niks.
    Ik heb vannacht nog een hele tijd in de baby kamer gezeten en een beetje tegen het beebje aangekletst. Het reageerde met gezellig gedraai en geschop , maar geboren worden.............

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Bij mij gaan ze ook niet strippen, tenminste niks over gezegd.
    Heb woensdag gewoon controle en moet dan wel donderdag of vrijdag naar Gyn voor eerste controle.
    En dan heb ik gewoon nog tijd tot 42 weken....

Maar ik hoop toch erg dat ik die afspraak van woensdag al niet meer haal!

17. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Goedenmorgen,

Yep en alweer wakker ZONDER een schaap of sinterklaas hihi.

Het is er idd een mooie dag voor om te bevallen, mooi weer en een zondag (mijn partner is een zondagskind en ik ben op 1ste kerstdag geboren is ook soort zondag dus...).

Als ze me woensdag kan strippen dan gaat ze dat doen omdat ik maar 1,57 meter ben en van borstkas naar schaambeen kind heb zitten. Schatting is 8 ponder.

We zien wel wat deze dag brengt, aan het weer zal het idd niet liggen.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Jeetje, ik hou niet meer bij wie ik nou al gefeliciteerd heb met hun beebje en wie niet.. :oops: Het gaat ineens zo snel! Dus bij deze nog een keer voor iedereen die hun kleintje in de armen heeft gesloten: gefeliciteerd!
    En voor de rest: kom op meiden, poep je kindje eruit! :)

Hier een slapeloze nacht (goh, dus dat bedoelden ze altijd met slapeloze nachten :rolleyes: ) Lune is de halve nacht wakker geweest. Ze wil de hele tijd haar speen om hem vervolgens na een minuut of wat uit te spugen en dan begint ze te zeuren omdat ze haar speen niet heeft :rolleyes: Dat betekent dus dat ik de hele tijd bezig ben die speen er in te drukken :( Op een gegeven moment leek het me een idee om haar gewoon te laten. Dus speen eruit spugen: laten zeuren. Maar dat ging over in huilen en dat ging over in hartverscheurend huilen en dat ging over in kwaad krijsen :confused: Tja, dan de speen er maar weer in. Dat kleine meisje heeft me nu al in haar zak :( :D Ik ga denk ik even een topic posten ergens of mensen hier ervaring mee hebben want dit gaat al een paar nachten zo.

Vanmiddag kraamvisite waar ik eigenlijk geen zin in heb. Ze komen om half 3, dus kan niet na een uurtje zeggen dat we zo moeten eten. Iemand een tip voor een goed excuus om ze de deur uit te werken? Ik zie ze namelijk uren blijven plakken.

Fijne zondag voor jullie!
    Ik ga ff eten.

Xx

19. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Is nu iedereen die nog moet bevallen naar de schaapskooi op de Veluwe?

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen meiden!
    Heb hier een redelijk lekkere nacht gehad! :) Rosalie heeft om 11 uur de laatste voeding gehad. En heeft daarna tot 3.15 doorgeslapen! :) En daarna tot 7 uur. En toen nog ff snel tot kwart over 9! Ik ga ff terug lezen tot zo!

Deel Deze Pagina