Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje, wat goed van Rosalie! Slaapt ze bij jullie op de kamer of in haar eigen kamertje? Geef je trouwens bv of fv?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    zat er wel aan te denken! ;)

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ze slaapt bij ons op de kamer, is makkelijker met bv!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hop hop waar wacht je nog op? :p Op naar de schaapskooi!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm Maja... ben echt aan het brainstormen wat je tegen de kraamvisite kunt zeggen, maar ben echt blanco vanochtend... :D

Ik ga vanmiddag naar een kraamfeest... vrienden van ons hebben 4 weekjes geleden hun kleine gekregen en ze geven dus een feestje zodat iedereen in 1 keer komt...(we zijn natuurlijk al wel even snel wezen spieken)... lijkt me erg vermoeiend zo'n feest, maar aan de andere kant heb je het dan wel gehad...
    het zal daar wel heel druk zijn, hoop dat ik het zelf een beeteje volhoud vandaag... maar nestel me gewoon op een bank :D

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi Ariel, als ik garantie zou hebben dat het werkt zat ik nu in de auto!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga ff de stofzuiger snel door woonkamer halen & dan maar eens een ontspannen badje nemen ter voorbereiding op het drukke feestje... misschien kan ik mezelf een beetje onzichtbaar maken zodat ik niet weer 100 keer hoef aan te horen wanneer ik nou eindelijk eens ga bevallen... ben nog niet eens uitgerekend! :rolleyes:

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha irritant is dat he! Ik had dat met 37 weken al! :(

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Zo ik ben er ook weer even. Nog steeds slijmverlies ,maar niet meer zoveel als vanmorgen. Heb me net ff lekker gedoucht en t zal mij benieuwen of het nog komt. Heb wel als een blok nog ff geslapen na vanmorgen zeg jeetje.. Nou ja verder nix aan de hand dus blijkbaar..

kuss

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar dit was haar eiegn voorstel omdat ik wat teveel kleine kwalen heb. Ik heb een te hoge bloeddruk, suiker en draag minimaal een 8-ponder, maar ik voel me ook prima en heb nog niet echt haast. Juul komt wel als ze zin heeft en dan moet ik maar zin maken, toch?

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Update Vivian:

Hoi hoi f kleine update. Hier gaat alles goed. Bryan drinkt goed en is een heerlijk ventje. Ik probeer vandaag nog online te komen. Hopelijk met jullie ook alles goed? Liefs Vivian

Einde update!

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh wat fijn zeg!

Hoe gaat het nu met jullie Debora? Kan je het allemaal al een beetje bevatten? Laat jullie goed voorlichten hoor en vraag veel. Zet alles op papier wat je wilt weten anders vergeet je dingen. Wij hadden ook steeds een lijstje bij ons en bleven daardoor met steeds minder vragen zitten.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja het gaat op dit moment wel. Komt omdat Finn zo ontzettend lief is! Je merkt niks aan hem en het is een scheetje... Maak me alleen zorgen om het voeden. Met bv kun je niet goed zien of ie genoeg krijgt he... Maar ben idd een lijstje aan het maken met vragen voor de kinderarts. En ik houd een schriftje bij met voedingen, voor me zelf en misschien het consultatiebureau. Leek me wel handig.

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja, dat vind ik ook lastig met de borstvoeding, je weet niet hoeveel hij binnen krijgt. Maar mijn vk zei dat, als hij tevreden is, hij echt wel voldoende krijgt. Morgen gaan ze Luuk weer wegen en ik ben heel benieuwd of hij goed is aangekomen. Dat is meteen weer een bevestiging dat hij voldoende voeding krijgt.

Misschien kan je via MP een weegschaal kopen en hem dan regelmatig wegen Debora? Wie weet haalt dat ook wat onzekerheid weg.

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    was effe aan het terug lezen. Dank je wel voor de lieve woorden allemaal en Dees voor de knuffel...
    Ik weet ook zeker dat het lukt om onze draai hierin te gaan vinden!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja dat zei mijn vk en kraamhulp ook. En als ie bv wat overgeeft dan is dat ook omdat z'n maagje al vol zit. Gelukkig is ie de afgelopen dagen een paar keer gewogen en kon ik zien dat ie aankwam! En je ziet het ook aan z'n koppie; hij krijgt lekkere dikke wangetjes! :D

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ZO even 2 daagjes niet online en er zijn er al weer een paar bevallen GOED zeg.

GEFELICITEERD MEIDEN
    :D

Diaantje vervelend hoor dat je zo blijft rommelen sterkte meid

Ik hoop dat de andere meiden die al rond de 40 weken zijn snel volgen.

Ik heb nu al weer een paar dagen flinke voorweeen gehad, maar helaas zet het weer niet door. Ik moet woensdag naar de VK dan hoop ik dat ze wil kijken of er al wel iets is gebeurd. Bij de vorige zwangerschap had ik rond deze tijd al 2cm onsluiting helaas ben ik wel pas met 42 weken bevallen maar het is toch fijn te weten als er al een begin is gemaakt.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Lianda en watervrouw: gefeliciteerd met jullie wondertjes!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben er weer. Krista, goed plan, dus op naar de veluwen met ananas en bitterlemon...

Heb mega wallen, moest eigenlijk naar verjaardag maar heb even sms gestuurd dat ik dat even niet trek. Gelukkig snapt iedereen dat wel.

Miran, jij nog een beetje geslapen?

Ik ga even douchen (mijn wallen wegpoetsen) en dan weer een nieuwe dag..

Liefs Anoek

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Moet trouwens zeggen dat ik verbaast sta te kijken over het herstel na zo'n keizersnede! Ik voel me lichamelijk super! Ga natuurlijk niet zwaar tillen enzo, en doe alles op m'n gemakkie. Maar voor een operatie vind ik echt dat ik snel herstel! Heb alleen een blaasontsteking gekregen van de katheter, maar daar krijg ik antibiotica voor. Dus wat dat betreft een goede ervaring! Alle zorgen voor niks geweest!

Deel Deze Pagina