Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha Anouk ga je wallen maar weg spoelen! erg he als je veel wakker ligt!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    haallloooooo

Kom eigenlijk alleen ff melden dat t hier nog rustig is en dat ik neit veel online ben vandaag..

heb 2 verjaardagen en tis te mooi weer om binnen te zitten dus we trekken er op uit..hahaha schaapskooi is idd een goed idee... Ik verwacht dus veel dikke buiken he...hahahah
    Ik woon praktisch naast de schaapskooi dus tis voor mij een eitje..hihihhi

Nou tot vanavond weer dames ....

Dikke knuff

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @maja: Finn heeft nu ook een speentje en die kan dat ook zo goed; speentje uitspuwen, zeuren... Maar op een gegeven moment houd ie vanzelf op en 's nachts geef ik het hem niet. Weet ook niet zo goed hoe je dat kunt oplossen...

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ichtus: veel plezier vandaag!

Ik ga even douchen!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Soms idd irritant... vooral als mensen vragen wanneer je eens gaat bevallen... alsog IK dat niet zo willen weten! :rolleyes:
    En als ze zeggen: joh, ga jij eens bevallen... dan denk ik de laatste dagen, ja als IK daar invloed op had gehad dan was ik dat wel gaan doen ja! :rolleyes:

Maar allemaal zo goed bedoeld, iedereen zit gewoon ook vol verwachting af te wachten en het is natuurlijk alleen maar heel erg leuk dat er nu al zo veel mensen zijn die om ons kleintje geven... dus moet niet zeuren! ;)

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi Taatje,

Ik dacht dat ze beter niet konden toucheren als daar geen reden voor is omdat dit een infectiegevaar meebrengt? Ik ben soms ook wel nieuwsgierig of er uberhaupt al iets gebeurd daar beneden, maar mijn vk laat me gewoon afwachten haha... mocht ik de 41 weken halen dan zal ze toucheren en proberen te strippen, maar daarvoor doen ze hier niks...

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Klinkt als een lekker dagje Ichtus... tis idd weer heerlijk weer!

Ik heb zo dus ook een feestje... heb voor de gelegenheid maar weer eens mijn rokje aangetrokken, misschien wel de laatste keer dat ik me een beetje kan uitdossen met die dikke buik :)

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    misschien wel laatste buikfoto in mijn album! :)
    (als ik zo'n foto zie denk ik jeetje, ik ben echt dik!)

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Leuke foto! Ik heb Koos er even bij gehaald om te beoordelen of jij nu dikker bent dan ik (wat betreft dan hoor, maat 38 heb ik de laatste 10 jaar niet meer aan gekund :D ) want ik zie dat zelf gewoon niet... Maar volgens hem zijn we net zo dik.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hahaha... dus we hebben een even dikke buik bedoel je? Grappig, zelf zie ik het ook pas echt op de foto hoor... :)

en ja maat 38, als ik dat toch weer aan kan straks ben ik blij ;)

11. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Wen leuke foto!
    Ik heb ook zo'n ' toeter ' ;) volgens mij.

@Ik ben echt heel lamlendig vandaag. Wilde eerst naar mijn ouders gaan, die wonen meer buiten dan wij en daar kun je lekker over de dijk wandelen en dan wilde ik daar in bad gaan liggen. Maar ik vind het teveel gedoe :oops:

Was ook weer in slaap gevallen, haha, en ben nu net weer wakker.

Nou, wie weet toch nog even in de frisse lucht gaan...?
    Ik ben zo ongelofelijk LUI zeg. :rolleyes:

@Debora, slim om een en ander op te schrijven. Denk echt dat het gesprek met de kinderarts jullie wat meer duidelijkheid zal geven en dus ook meer rust.
    Fijn dat je mannetje al bolle wangetjes krijgt! :D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekkere toeter meid! ;)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Gerrit wat scheetje mag je best trots op wezen! ;) is tenlostte dankzij jou op deze wereld gekomen :)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha thanks! :D

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Watervrouw trouwens ook van harte met de beebjes en Lianda ook!

Ik zet weer wat foto's in mijn album. Net voor het eerst wezen wandelen en Luuk staat nu nog in de zon in de wagen achter te me slapen.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @ Amma, vervelend dat lamlendige gevoel... dat heb ik ook paar dagen gehad... vandaag voel ik me alleen maar onrustig, kan mijn plekje en draai maar niet vinden...
    We zouden om 1 uur ook naar dat kraamfeest gaan, maar mensen belde op dat ze pas om 2 uur gingen, dus nu aan het wachten tot ze hier zijn... :(
    Ondertussen is beeb druk en voel ik me een soort van hyper vandaag...

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Alle meiden die afgelopen dagen bevallen zijn; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

@Amma; Je bent niet de enige die zo lui is. Ik kom ook net pas uit mijn bed :oops: Heb nog zoveel dingen te doen, maar heb gewoon geen zin, en dat is afgelopen dagen ook al zo. Wil vandaag echt mijn bed op klossen zetten en het zeiltje erop leggen, wordt toch wel tijd haha.

Ben trouwens vandaag 38 weken!!!! Jippie!!!!

@Wen; Mooie buik hoor en je ziet er nog stralend uit :D

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Wen, goede buik heb je, raar he dat ie ook weer weg gaat. Weg getrappel en voetje tussen ribben.
    Stom he dat mensen dat gaan vragen. Ik hoor ook vaak als ik ergens ben, en..is alles nog rustig? Ik zeg dan altijd, nee, kom even tussen de weeen door, moet zo weer weg. Sjonge wat een vragen zeg.

Debora, alle vragen opschrijven is een prima idee, je vergeet zo snel iets en dan sta je weer buiten en dan ben je een vraag vergeten. Die wallen krijg ik vandaag niet meer weg. Ik zie er niet uit volgens mijn vriend.

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh heerlijk Dees... hoe was het wandelen? Kon je het zelf een beetje volhouden?

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Natuurlijk verder gelopen dan ik mocht en eerlijk gezegd ook verder dan ik kon. Heen gaat wel maar je moet ook weer terug :) . Maar verder was het heeeerlijk, even frisse lucht.

Deel Deze Pagina