Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja dat is het he... je vergist je in de terugweg... nu lekker niets meer doen dus vandaag! Morgen weer een dag... ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo wij gaan ook ff met die kleine meid wandelen in de zon! ;)

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij hebben trouwens wel vantevoren besproken dat we elkaar niet veel zullen zien. Precies zoals voor de donatie zeg maar. We kennen elkaar maar zijn geen vriendinnen en zullen dat ook niet worden denk ik. We zijn beiden geen bellers naar elkaar en vinden het prima zo. Vanaf dat Luuk zo'n jaar of 7 is willen we het hem vertellen. Vanaf die leeftijd zal hij het gaan begrijpen allemaal. Dit hebben we ook zo besproken met de donor en de huisarts. Die neemt ook een stukje begeleiding daarin op zich.

De enige 'band' trouwens die de donor en ik hebben zijn onze dieren. Via een forum kennen we elkaar en we hadden elkaar 2x in het echt gezien. Op die voet gaan we ook gewoon verder eigenlijk.

4. 40plusmama

Lekker hè? Ik was ook zoooo trots dat ik nu eens achter een kinderwagen kon lopen met ONS kind erin i.p.v. steeds met die van een ander :)

5. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Wen, dat hyper gevoel had ik gister. Grappig toch hoe dat op en neer gaat.
    Veel plezier bij het kraamfeest

@Naatje, ja je bed omhoog wordt wel tijd. Hoewel ik laatste hoorde van iemand dat ze de klossen eronder heeft gezet toen de weeen begonnen.... dus ach ;)

@Anouk, haha: ik kom even tussen de weeen door! Goed antwoord.

Ja en die buik, die zal ik best missen straks!

@Dees, dat is toch echt bemoedigend om te lezen: Dees is alweer aan de wandel. Daar kan ik me zooooo op verheugen, wandelen met mijn kindje in de wagen......smelt
    Nu lekker bijkomen en rustig aan de rest van de dag

@' ER IS ER NOG NOOIT EEN BLIJVEN ZITTEN'
    :rolleyes: :confused: :( :evil: :)
    Hoe vaak ik deze zin de afgelopen tijd niet gratis en voor niks heb mogen horen van bekenden tot wildvreemden.
    Vinden jullie ook dat die zin verboden moet worden!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @Naatje: gefeliciteerd met je 38 weken!

7. 40plusmama

Haha Amma, die hoorde ik ook veel.

Of tsja, erin gaat makkelijker dan eruit :confused:

Mijn gyn vulde daarin aan dat erin ook veel leuker is dan eruit :) . Ik moest wel lachen en zei dat zelfs erin bij ons zo klinisch was en minder leuk dan de natuurlijke manier :)

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja Amma! Die zouden ze dus echt moeten verbieden!

Heb je geen reet aan... :evil:

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Maak ons, zwangeren, maar jaloers ;) :)

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Die had ik nog niet gehoord :D
    En in jullie geval maakte die gyn dan ook nog een kleine blunder met die opmerking.

11. 40plusmama

Ik denk dat hij het bewust deed. Hij en ik hebben dezelfde humor, ik had die opmerking ook kunnen maken. We maakten wel vaker grapjes die anderen misschien heel ongepast zouden vinden maar waar wij wel om moesten lachen :D

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    :D Nou in dat daglicht is het een sterke grap!

;)

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Amma, dat is ook zo´n uitspraak ja, Daar kun je echt iets mee zeg. Wordt er soms zo moe van, is ook geen humor.

Ik ga naar een verjaardag, even snel en dan weer terug op de bank. Vroeg me trouwens af of je lichaam het toestaat om een bevalling te beginnen als je zo brak bent. Misschien een rare gedachtengang maar ik vroeg het me even af.
    Moet er echt niet aan denken om nu te moeten bevallen (van de andere kant weer wel maarlichamelijk gezien ben ik even een wrak)

Liefs Anoek

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

Hoe staat het leven hier veel gemist?

Ik zag een aantal bevalling meiden gefeliciteerd

@mstery wat een geweldige naam voor je zoon ;)

Nou hier gaat alles goed beetje beurs nog maar kan lekker genieten bryan drinkt goed en slaapt goed alleen snacht nog iets minder maar dat komt vanzelf wel :)
    Ben een supertrotse mama en ben ook heel trots op mijn mannetje die doet het zo goed met de kleine alsof hij neit anders gewend is.

Ik ga ff een foto van bryan in mijn album zetten

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    sorry meiden de foto laat nog even op zich wachten mijn mannetje komt nu eerst ff met de hond naar boven die wil ook wat aandacht
    kom straks nog even
    doei doei

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Anoek, ik las toevallig gister nog even in het boek over bevallen van Beatrijs hierover. Ze schrijft dat het lichaam ongekende reserves aanspreekt op het moment van de bevalling. Dus ookal ben je half ziek of erg vermoeid, op het moment van bevallen valt dat blijkbaar weg.

Maak je maar geen zorgen meid, het komt echt wel goed.
    Probeer de rust te pakken die je wel kunt pakken, en je niet te druk te maken over het niet slapen. (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) Want daar wordt je gek van.

Er zijn hier meiden die nu vrolijk met hun kindje aan het wandelen zijn, die de weken voor de bevalling ook extreem uitgeput waren, dus dat is bemoedigend toch?

Liefs
    Amma

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Wen, mooie buik! :D

@Dees, wat heerlijk zo even naar buiten met dit weer. En schitterende foto's van Luuk.

@Vivian, fijn weer wat van je te lezen!

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb ook nieuwe buikfoto's van vandaag in mijn album staan!

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Wow wat een mooie foto's MamaNorah! Goed pak ook, of is het broek met shirt?

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dank je! Is een heel pak, knelt nergens en heb het al zo vaak aangehad en gewassen dat het ongelovelijk is dat het er nog goed uitziet. Het is alleen lastig als je snel moet plassen. :D

Deel Deze Pagina