goedenavond meiden! HIHIHIHI dat sex ja hier ook nog ff geduld hebben heerlijk gewandeld vandaag! echt heerlijk ruim 1,5 uur gelijk goed voor mijn conditie al was ik gesloopt! morgen naar de huisarts voor mijn bloeddruk en bloed prikken voor mijn Hb ben benieuwd ben echt af en toe nog zo dizzy OJA HEB 3 NIEUWE FOTO,S VAN ME MEISSIE IN ALBUM GEZET! ben echt trots op der
NEE MRIJN... BEN WEL EEN BEETJE INGESCHEURD.. MAAR DE HECHTINGEN ZIJN ER ALLANG UIT... VERDER HEB IK NOG NIET ECHT GEKEKEN WANT DAT VIND IK ENG.... MAAR DE KRAAMVERZORGSTER ZEI DAT HET ER WEER PRACHTIG UIT ZAG HAHAHAHA DAT IK HET OOK GEWOON ALLEMAAL VERTEL HIER... JOMA WAT EEN KANJER ZEG IK GA OOK MAAR NIEUWE FOTOS NEER ZETTEN EVENTJES...
Joma, wat een schatje zeg! En is alweer 2,5 week oud? Wat gaat de tijd snel zeg! Mijn klossen zitten eindelijk onder het bed, en het zeiltje ligt erop, dus de baby mag komen, hahaha, maar dat zal nog wel even duren....
Ik vind je een beetje schreeuwerig vandaag Dwazie! Jeetje, ik heb nog niet eens een inwendig onderzoek of iets gehad... dat word wat straks! Kan me nu nog niet voorstellen dat ik een vreemde vrouw laat kijken en dat zij me dan vertelt dat mijn caaf er mooi uit ziet hahaha
goede avond meiden hoe gaat het hier met iedereen nog spannende dingen gebeurd hier? Ik heb fotos van ons kereltje in mijn album gezet wel kijken allemaal he! (zegt de trotse mama)
Hey Vivian! Wat een scheetje zeg... smelt er helemaal van! Mag je terecht trots op zijn... Hoe voel je je?
Joma en Vivian: wat een schatjes! @Wen: wij krijgen een babybjorn-wipstoeltje van vrienden (is ook gelijk ons verjaardagscadeau). Ik vind dat zelf het meest degelijke en strakke stoeltje.
Dwaas typt zo voor mensen die wat slechthorend zijn denk ik Wat een moppies die kleintjes. Bryan heeft trouwens grote handen Vivian of lijkt dat maar zo? En dat rokje van Gwen, schattig! De caaf, hou op, schij uit. Ik was behoorlijk blauw van onderen omdat Thijs* en Luuk er niet zachtzinnig uit zijn gekomen. Het begint nu pas wat bij te trekken. Van de hechtingen heb ik niet veel last gehad eerlijk gezegd, meer van dat beurse. De 28ste weer controle en dan hoor ik meteen of mijn onderkantje weer netjes is. In het ziekenhuis controleerden ze elke dag en daar zeiden ze ook steeds dat het er netjes uit zag. Inmiddels is het minder netjes omdat er weer gesnoeid moet worden maar dat komt wel weer. Seks, hmz, even nog niet maar kijk er wel weer naar uit. Zegt de vk van de week dat we wat moeten gebruiken omdat de kans dat ik zwanger wordt nu groter is (na een kind gaat dat makkelijker blijkbaar). Ik heb maar gezegd dat dat mag hoor , dat het meer dan welkom is als er nog 1 komt.
Wat een moppie die Elise. Toch vind ik haar ook wel wat van jou hebben hoor Dwaas. Ze is in ieder geval knap genoeg voor onze Luuk. Er zijn trouwens meer kapers op de kust. Iemand die ik ken wil haar dochtertje (ze is nu 23 weken zwanger) koppelen. Ik heb maar gezegd dat hij al voorzien is