@wen ja ik voel me goed moet ik zeggen beetje beurs maar verder gaat het @dees grote handen? ik vind het wel meevallen maar kan ook aan mij liggen hahaah Meiden ik ga bryan de fles geven tot snel weer
Inderdaad, dat zou geweldig zijn maar de kans op een geslaagde zwangerschap is minder dan 5%. De kwaliteit van mijn eitjes is heel slecht namelijk. Maar je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En anders hebben we nog 2 embryo's in de vriezer eventueel.
ja dat kan elise natuurlijk ook. haha.. vind trouwens echt wel dat ze heel veel op maurice lijkt herken mezelf er nog niet in... dat in tegenstelling van nick hij is precies mij
uhm Gwen krijgt nu 6 voedingen rond de 110 ml /120 ml ene keer ietsje meer andere keer ietsje minder hoezo?? en elise?
ja elise krijgt ongeveer tussen de 80 cc en 110 cc per keer... net wat ze wilt en dat 6 keer maar elise is een paar dagen jonger dus zal ongeveer wel kloppen dan toch?
Amma, dank je voor de opbeurende woorden, ik ga vanavond lekker op tijd het bed in en ik heb me voorgenomen om er morgen pas weer uit te komen als ik me weer oke voel. Heb vandaag lekker op de bank gehangen dus aan rust ben ik wel toegekomen. Maar jouw uk mag ook wel komen, zie dat jij de tijd er ook op hebt zitten. Succes alvast Liefs Anoek
@Dwazie uhm Gwen krijgt nu 6 voedingen rond de 110 ml /120 ml ene keer ietsje meer andere keer ietsje minder hoezo? en elise?