Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid klinkt als sirieus :rolleyes: ik herken het ;)

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    De Vk zei gelijk al dat zijn voorweeen, maar je wil denk ik wel even dat ik kom of niet.. hoe kunne ze dat nou zeggen door de telefoon?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    jeetje spannend... wel fijn dat ze even langs komt hoor... dan weet je tenminste of er iets gebeurt! Hoop het voor je!

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Tja.. ze komt niet uit haarzelf.. omdat ik het haar vroeg.

en tja ze vroeg of ik normaal gegeten had ik zo ja ja zei ze als het echte weeen waren dan had je niet gegeten en had je nu onderwijl de tel wel ff aan de kant gelegd. Nou ik verging van de pijn...

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop voor je dat het het echte werk is.

Ik heb al sinds halverwege mijn zwangerschap pijn op met name mijn schaambeen. Ik verga van de pijn, maar dat houdt eigenlijk gewoon aan. En verder ook een tijd veel slijmverlies gehad. Hoop wel dat het bij jou wat betekend. Succes!

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ik heb ook hele erge BI gehad, dus dat schaambeen weet ik, maar zo erg als het nu is.. het brand gewoon en als ik op de wc zit en ik moet nog plassen doet het echt zeer van onderen

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb het kleinste maatje genomen. Dat kan ze misschien meteen al aan en anders over een maand of 2 in ieder geval. Ik heb ook slofje svan Bobux en die vallen net ietsjes groter. Ze hebben niet echt veel nut hoor, het is wel warmer dan sokjes en het staat vooral erg lief! Pas als ze gaan kruipen hebben die schoentjes of slofjes ook een beetje een beschermende functie.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nou das ook niet aardig van dr... sommige mensen laten pijn nou eenmaal minder merken... zij kan toch niet door de tel zien of je pijn hebt?

En eet je dan niet als je echte weeen hebt? :(

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend... wie weet heb je morgen al gezinsuitbreiding ;)

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    ze zei van niet.. althans bijna niet, want het zou niet smaken ofzo..

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij de zwangerschapsgym zeiden ze inderdaad dat je geen honger krijgt zodra de bevalling begonnen is. Iets van afleiding, te zwaar op de maag... en kans dat je het uitkotst tijdens volledige ontsluiting, omdat die krachten ineens omdraaien etc.

Ze adviseerde sportdrankjes, en je partner die oplet dat je het ook wel drinkt.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    had m net gelezen meid... ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde.. volgens vk was dat omdat beebje superlaag ligt en tkoppie al bijna niet meer te voelen.. dan is het dus alsof je een flinke trap met stalen neus in je kruis hebt gehad...om over je stuitje maar te zwijgen.. elke stap doet pijn... AUW...maar we gaan gewoon door en klagen niet :rolleyes:

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ok... nou, dan ga ik duidelijk nog lang niet bevallen... net schaaltje joghurt op, 2 broodjes met kaas uit de oven en nu een appeltje en een kopje thee... :)

maar heeft het ook een ritme... dus pijn komt op en neemt af, of heb je nu constante pijn?

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou dan zal het hier wel weer hetzelfde zijn. pfff heb er echt genoeg van..

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nee he Ichtus, dat hadden we afgesproken... klagen doen we hier niet! ;)

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja sinds ik dit voel idd heb ik er ook genoeg van.. alles doet zeer.. omdraaien in bed is vreselijk, lopen is pijnlijk, huishouden niet meer te doen bla bla bla... dan is de lol er echt wel af ja...Meid.. tzal niet lang meer duren... *zei ze vol zelfvertrouwen* wij gaan gewoon vannacht! :D

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en zoooo ist! :D

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik wou dat het waar was vannacht....

Een vriendin van mij was vandaag 42 weken zwanger en die heeft de hele zwangerschap nergens geen last van gehad.. en gisteren smste ze.. dat er nog nix loos was en dat ze dinsdag ingeleid zou worden.. en vandaag kreeg ik een smsje dat ze een dochter heeft haha.. raar toch

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Mijn vlos hanteerde ook de spelregel dat zolang je kan praten tijdens een wee, dat het dan geen echte wee is.
    Het is ook een beetje ter bescherming van jezelf vond zij. Het is fijner als ze langs komt en ze kan je vertellen dat je 4cm hebt dan dat ze voor niets komt en je bent nog niet eens begonnen.

Ik hoop voor jou dat er wel echt iets aan het gebeuren is Diaan!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook tijdens de weeen alles uitgekots :( en ook door de misselijkheid van de pijn!! dus ja het kan :rolleyes:

Deel Deze Pagina