Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik duik ff snel bad in.. kijken of t weer doorzet.. ben er straks weer....knufff

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ben ook al zolang bezig.. pfff al 7 weken.. heb er echt genoeg van snik.. haha. Nou ik kan er nog wel om lachen, maar zal strax wel weer flink teleurgesteld zijn denk ik.. sorry hoor voor mijn geklaag.. moet gelijk weer ff denken haha...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo te zien lag de pagina er bij iedereen uit...

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is stil omdat de pagina niet bereikbaar was zo'n 2.5 uur.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, ik kan er net pas weer op.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga weer even. Even wat lezen.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het lag er 2,5 uur uit ja! ik heb gwen net de laatste fles gegeven en ga naar bed!weltrusten

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier een heel naar gevoel van onderen.
    Heb erge steken in m'n caaf. Beeb zit ook vreselijk te duwen. Voel het echt vlak bij de uitgang van m'n caaf bewegen zeg maar.
    Dit is eigenijk vanaf gisteren al. Ook regelmatig menstuatie kramp. Soms best erg. Maar na een kwartier of zo zakt het dan weer af.
    Beeb is ook best druk vanavond. Blijft maar heen en weer schuiven en met beentjes bewegen.
    Tis anders dan anders...

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @OPVLIEGERS
    ik heb sinds gister opeens soort opvliegers, dan krijg ik het opeens heel warm. Vanavond brak het zweet me gewoon overal uit terwijl ik gewoon tv lag te kijken op de bank.
    Komt dit door hormonen?
    Herkent iemand t?

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha Amma! Enjoy the club!
    Hier al een paar weken last van. En sinds de laatste week lijkt of het alleen maar erger word. En er zijn er hier meer die er last van hebben. Ook heb ik het gewoon warmer dan normaal. Ik ben nooit een koukleum geweest, maar ik kan me niet herinneren wanneer ik het voor het laatst koud had.
    en 's nachts is het ook zo erg.
    Het schijnt er bij te horen en het heeft idd met je hormonen te maken. En ook met de hoeveel heid bloed wat je nu meer hebt.

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Oh gezellig! ;)

Ik heb het inderdaad ook heel wat warmer dan normaal vooral de laatste weken. Maar zulke ' aanvallen' kende ik nog niet.
    Heb mijn sokken en shirt uitgetrokken en de deken van me af, zat ik in mijn hemdje af te koelen op de bank terwijl mijn vriend het huis fris vond, haha, het moet niet gekker worden :D

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook strijd om de kachel. Ons huis blijft lang warm. De kachel gaat geloof ik om 21u uit. Peter krijgt het dan om 22u koud. Tewijl het dan nog 20 graden is in huis. Hij wil dan nog de kachel ff aanzetten. Nou ik dacht het dus ff niet.

Als ik zo'n opvlieger heb dan breekt het zweet me ook uit.
    Heb je ook wat warms gedronken? Ik heb het vaak na warme chocomel.

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ja heb het vaak na een kop thee,
    maar nu had ik al even niks gedronken.
    Heb zelfs een glas water gedronken en daarna werd te nog erger.

Ach voel me al de hele avond raar,
    misschien vooraankondiging van een of ander.....

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Amma, je gaat vast bevallen vannacht... Ik hoop het voor je meid ;)

16. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Goedenacht allemaal,
    Voor de verandering maar weer eens nachtbraken ;).
    Diaantje: meid, hoop dat de VK toch een beginnende bevalling bij je geconstateerd heeft.

Boney, meid, ik ken het gevoel, super irritant, geeft we; aan dat hij/zij al behoorlijk diep is ingedaald, en wie weet...hoop voor je dat ook jij snel aan de beurt bent.

Hier vandaag veel harde buiken, onrust,maar absoluut geen weeen. Ze mag van mij wel komen nu .... ben zo nieuwsgierig

Wat een scheetjes allemaal zeg, heb al de babyfoto's eens bekeken, de een nog mooier dan de ander, wat zullen jullie allemaal trots zijn!

Iedereen een hele fijne nacht gewenst, slaap lekker, en tot snel

liefs Amsy

17. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh,lees net je berichtjes Amma, meid wat spannend, je weet wat ze zeggen, als de bevalling zich aankondigt verandert je hele spijsvertering, alles wordt stilgelegd en wat erin zit eruit gegooid, dus wat Boney zegt,maybe vannacht, hoop het zo voor je...

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat mij betreft mag de bevalling wel beginnen hoor, maar aan de andere kant vind ik het ook nog wel best zo. Er zijn hier dames die er harder aan toe zijn dan ik... ;) en ik heb me ingesteld op zon 41 weken.
    En ik wil naturlijk niet voordringen... En als beeb nog ff blijft zitten is natuurlijk wel het beste...

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    nou Boney, van mij mag het komen!
    Maar ik ga nergens meer vanuit, heb de afgelopen week vaker voorspellingen gedaan en dan gebeurde er niks.
    Maar wie weet!

lieve nachtbrakers, ik duik mijn bed in!

Truste
    Amma

p.s. FOTO'S VAN BEEBJES: wat een schatjes allemaal zeg!

20. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    slaap lekker amma, succes vannacht bij een evt. bevalling.
    Boney: je hebt gelijk, hoe dichter ze de 40 weken naderen, hoe beter het voor het beebje is, ik heb me er ook op ingesteld dat het nog wel even kan duren, maar begin die lange nachten nu wel een beetje zat te worden

ga zo ook ng proberen te slapen, wie weet lukt het, slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina