He Diaantje, fijn dat het begint! Hopelijk kun je nog wat rust pakken voor de tijd.. Ik zit te denken.. ik kan natuurlijk ook de stofzuiger van de buren even vragen.. en anders maar vegen. Ik had zaterdag teveel gedaan, gister erg last van heupen. Moet toch echt uit kijken, anders heb ik al pijn voor ik aan de bevalling begin, lijkt me niet zo'n goed idee..
kan je niet nog een keertje zuigen met de oude stofzuigerzak? of misschien kan je 'm een beetje leegschudden in de container? verzin ook maar wat hoor...
Lief dat je er naar vraagt... valt allemaal wel mee gelukkig... Mijn vriend zei alleen gisteren: je loopt een beetje moeilijk vandaag... tja, vind je het gek na die turnoefening?
Hij scheurde toen ik m er uit haalde, barstte al aardig uit zijn voegen. En daarna kwam ik er pas achter.. anders had ik m idd nog wel gebruikt. En nou zijn de buurtjes ook nog eens niet thuis.. wat een pech! Dat wordt de homonen in bedwang houden, want heb besloten mijn verstand dit keer te gebruiken .
Ha, ha, ik loop sowieso niet zo heel elegant meer. Net als zitten, baby heeft steeds meer ruimte nodig. Voel me ook niet echt mooi vrouwelijk meer met m'n onderkin, hang wangen, gewaggel en olifantenpoten. En iedereen maar zeggen dat ik er zo gezond uit zie.. tja..
Goeiemorgen dames! Ik zat gisteravond lekker klaar met laptop om eens ouderwets mee te kletsen... Had Finn z'n regeldag! Hij wilde constant aan de borst, en je kunt daar maar beter aan toegeven anders kan de bv teruglopen straks. Lag ie eindelijk op m'n buik te slapen deed internet het niet...
ongelooflijk... ik had steeds zo'n visioen van mijn zwangerschapsverlof op de bank bij de kachel met warme chocomelk & buiten sneeuw... en nu zit ik gewoon met laptop in het zonnetje in de tuin... gek hoe dingen kunnen gaan...
morgen Debora! krijg helemaal een lief beeld voor me van jou met een laptop en een slapende baby op je buik... hoe schattig is dat!?
wel goed, hier is net een bom ontploft. M'n broer wilt stoppen met het bedrijf van hem en marc omdat marc even rust wilde na de geboorte van Finn! Net een vechtpartij hier.... Ik heb een eikel van een broer die heel ego is....
Wen, tuurlijk komt m'n meisjesnaam op het kaartje! Uiteindelijk zei hij dat ik maar moest doen wat ik wilde. Ok dan. Diaantje, auto ja dat is ook een idee voor mijn Nico. Wel raar dat hij in de woonkamer niet snurkt! Mom2bofnie, ik zou gewoon niet stofzuigen! Of gewoon idd even snel vegen! Niet te veel doen hoor. Debora, de eerste regeldag is achter de rug! Is het mee gevallen? Norah is weer thuis, dus ik ga eten en met de lego spelen.
Zo heb me maar een geroosterde boterham met een gekookt eitje gemaakt.. ook lekker toch? en een kop caramel thee.. mmmm Ik kan er weer ff tegen.. hoop ik