Zo kwam ok weer even spieken voor baby nieuws, maar het is rustig hier zie ik. @Diaantje, ik hoop voor je dat die 2cm gauw meer worden! Zet m op! @Debora, wat een toestand! Maar het klinkt wel alsof je er behoorlijk lakoniek onder bent.... en gelijk heb je. Finn en jullie gezinnetje is nu toch het allerbelangrijkste. Enne, vooral hier je hart blijven luchten hoor! @Dees, fijn dat Luuk het zo goed doet! Veel plezier met winkelen (en Luuk showen neem ik aan? ) @Daisy dat soort dingen zijn echt irritant! @Boney, geen idee maar het lijkt een beetje op een verstopte melkklier? of beginnende borstontsteking? Weet alleen niet of dat nu al kan? Misschien je borst een beetje masseren? En anders even vragen bij VK? @Mrijn, dat was inderdaad echt een schatje vanochtend! Dat kindje in de VK praktijk. En een zeer inspirerende bevalling hmmm de sex heeft dus niet veel gedaan bij jou, nou dan laat ik het nog even lekker zitten tot ik echt desperate ben, haha moet er nu niet aan denken. @Ik was net lekker in de stad, kan ik opeens bijna niet meer lopen Heb enorm pijn in linker bil en heup. Bestaat er ook zoiets als bilweeen
Hoi Amma, ik had al zitten zoeken op internet en je kan dus een borstonteking ontwikkelen in de zwangerschap. Het komt niet vaak voor, maar dus toch wel. Masseren onder de warme douche en daarna een koud compres er op. Ik ga dus maar even wat compressen natmaken en in de vriezer leggen. Ik moet morgenochten weer naar de vlos. Zal het dan wel vragen. Het doet echt zeer.
Oke...ik kom er vandaag eerlijk voor uit. IK ZIT IN EEN DIP! Ik verveel me en wil dat mijn dochter NU geboren wordt.
@Boney, nou dan zou ik inderdaad even goed masseren onder de douche. En misschien gewoon even wat melk eruit masseren!
Ik ben vandaag alleen maar moe moe moe.... Gisteren had ik nog een beetje energie, maar vandaag lijkt het wel of ik alleen maar kan en wil slapen. Ik zit/lig dan wel lekker in het zonnetje, maar wilde eigenlijk ff een rondje dorp gaan doen. Maar ik heb er gewoon het fut niet voor....
Goeiemorgen meiden! Zo hier lekker rustig geweest. Nog geen babynieuws vandaag, maar er staat wat te gebeuren misschien ? (Diaantje) Vanochtend weer controlle gehad en ook CTG, gelukkig alles in orde, en ook mijn bloeddruk is weer goed. Sorry dat ik niet zo veel meeklets de laatste dagen, maar ik heb het druk met de laatste dingetjes die ik veels te lang heb laten liggen. groetjes
Oh Krista, zo herkenbaar, dit had ik gister! * oproep aan dochter van Krista: NU KOMEN GRAAG! * nou meid kop op! En ik leef met je mee. Hopelijk zijn we gauw aan de beurt! Liefs Amma
heee krista, jij bent 6 dagen overtijd en ik 5? We liepen toch gelijk? Hoop dat de chocola helpt. Ik duik even mijn bed in, lekker met het raam open en een stapel tijdschriften in het zonnetje. Tot later
@Amma, had ik dus ook net... kwam bij de vlos vandaan en dacht ga even een rondje door winkelcentrum doen, beetje hier en daar neuzen en kijken of er nog uitverkoopjes zijn enzo... nou heb echt 15 minuten rondgelopen en had al pijn in mijn buik (bandenpijn?)... @Krista, vervelend zo'n dip... en tis nog wel zo lekker weer... hoop dat de choco helpt! Mijn controle was trouwens weer 5 minuutjes... bloeddruk, voelen, hartje luisteren... klaar! Ach, fijn dat alles weer goed was! @Boney, als je lui bent lekker niks doen vandaag hoor... hoop dat je geen (beginnende) borstontsteking hebt en het snel weer over is! Ik ga nu lekker schaaltje ananas met slagroom naar binnen werken... mjammie!
fijn dat alles goed was bij de controle! en lekker toch om beetje aan te rommelen met de laatste dingetjes... succes!
Mmmm lekker wen. Ik heb alleen geen ananas meer in huis. En hier kan ik ook echt niet ver meer lopen. Het zit dan zo te drukken dat ik steeds langzamer ga lopen. En het doet dan ook echt pijn. Ik ga maar niet naar dorp. Ik ga ff gtst kijken en maar weer es liggen... Jammer dat de vkpraktijk vanmorgen niet is opgenomen. Vergeten helaas.
hmmmm. Had gtst vrijdag avond al gezien. Hoef ik dus ook niet meer te kijken. M'n humeur gaat met sprongen achteruit... Jammer, ik had zo'n zin in vandaag...
Heel goed Boney, lekker rustig aan doen meid! Misschien hebben we morgen weer meer energie... kunnen we dan altijd nog naar winkelcentrum toch?
Nou wen die dip is er al... Maarrrrrrrrrrrrrr: Je raad nooit wat ik nu aan het eten ben.... Dat maakt veel goed... Mmmmm lekker zeg...