Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

We zijn vanmiddag niet eens lang weg geweest (2 uurtjes) maar ik was helemaal door gelekt. Shirt zeiknat en de melk spoot net zo in Luuk zijn mondje. Ik blij dat ik een zwart shirt aan had anders loop je mooi voor *piep* zeg.

Vandaag bij de Hema even lotiondoekjes gescoord, 6 pakken voor 7,50 en luiers van het eigen merk van Trekpleister gehaald. Eens proberen of dat wat is.

Zo het eten in de oven zetten. We eten Mousaka....

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Peter is laat vandaag en eet pas om half 9 of zo. We eten de vriezer leeg zodat ik die nog ff schoon kan maken.
    Ik ben nu kipfilet aan het bakken, rijst aan het koken. doe er dan een kerrie sausje bij en doperwten. Klinkt lekker toch? Ik heb iig erge honger.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik denk trouwens dat ik de zandkleurige wipstoel bestel... die past het beste bij ons interieur en je kan de stof toch wassen...

Eet smakelijk! Hier is het alweer op... maar heb nog lekker Mona toetje van de maand: met Nougat! Klinkt in ieder geval al lekker :D

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hehe nog eventje Dwazie... en dan kan je alle achterstand meer dan in gaan halen! ;)

tja en hoe krijg je het voor elkaar meid, je zult toch meer gebruik moeten maken van je kraamtijd hoor! Optimaal uitbuiten! :)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb het eten op. Was heerlijk.

M'n borst zit echt lelijk te steken. Het voelt iig niet goed. Ik ga zo in een warm bad. Ga het dan even goed masseren en daarna een compres erop.

Is iedereen aan het slapen of eten? Het is echt een luierdag vandaag. Lekker zeg.

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    eigenlijk is het ook helemaal niet zo erg hoor... ik vind het wel lekker om weer te doenheb negen maanden beetje gehangen... dus nu wil ik weer lekker het oude leventje op bouwen... en ik weet zeker dat als ik echt rust nodig heb en wil dat maurice mij daar alle ruimte voor gaat geven... maar op dit moment wil ik ook gewoon lekker zorgen voor mijn gezinnetje

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een vragen staan er toch weer in de gezondheids topic...
    Of je kroketten en frikandellen mag eten :confused:
    Sommige mensen...

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zou zelf een bedelarmbandje leuker vinden.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Aan een bedelarmbandje kunnen de ouders en anderen ook zelf nog bedeltjes kopen.

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Er zou een nationale voorlichtingscampagne mogen komen dat de zwangerschap je verstandelijke vermogen aantast... Dat soort topics mogen ze van mij meteen verwijderen hoor, een beetje zelf nadenken kan toch geen kwaad? :rolleyes:

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hey girls, ben k weer.. ik ga niet alles t/m gister terug lezen. Ook hier vandaag een beetje bleu daggie. Het leven valt een beetje tegen vandaag. Ondanks dat ik ECHT mijn best heb gedaan niet al teveel te doen, toch zeer prikkelbare heupen hier en lekker moe. Dus ik stap zo in bad, doe wat oefeningen en ga aftaaien. Hopen dat het morgen wat beter is.

@Dees.. nee balen zeg, van dat lekken! Net nu je dr ff uit was! Gelukkig heb je nog een aanbieding kunnen scoren, ha, ha.

@ETEN.. hoop dat t een ieder weer gesmaakt heeft. Hier lui geweest en chinees gehaald. Ik wilde echt niet koken.

@Ichtus.. meid ik hoop voor je dat dit het begin is van het einde. Succes!

@Debora.. wat irritant zeg 1 wk na de geboorte en na slecht bericht en spanning en dan ook nog eens je broer zo over de zeik.. lekker ego ja.

@Boney.. hopelijk voelt je borst na het bad en de compres wat beter, lijkt me niks. Bijzonder dat je er nu al last van heb. Heb dr nooit bij stilgestaan dat dat nu al kon.

@MAGNUM.. HHHHMMMMMMMMMMMMMMM ik had laatst een pak gekocht, natuurlijk is dat op.. LEKKER!

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh dat is echt ziek inderdaad... daar kan ik echt niet tegen hoor...natuurlijk mag je geen frikandellen en krokketen :D

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zeg dat wel Mrijn. Soms erger ik me ook vreselijk.
    Als MOD word je daar toch ook moe van...
    Zoek eerst op internet... Je krijgt een stapel folders mee bij de 1e keer vlos.
    sommigen zijn zo krampachtig.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wen.. Ja ik dacht al dat jullie zouden denken dat ik aan de beval zou zijn.. maar wilde ff wachten met doorgeven dat ik geen internet tot na sluitingstijd van de helpdesk zeg maar.. en jawel toen deed ie t weer..

heb nu toch wel erg last van mijn buik hoor.. kan er nog steeds niet echt veel van maken, maar t doet wel pijn :rolleyes:

Tis net als met die streepjes testen.. is dit t nu wel of nie!
    Weet nog goed dat we niet konden wachten op die positieve test en nu kunnen we niet wachen totdat t er weer uit komt!hahaha

Manief gaat lekker bij de mac eten.. ik had nog 2 italien wraps liggen dus kiddies allebei een halve en ik een hele.. maar manlief moet ook lekker eten dus die heb ik dan maar even langs de mac gestuurd.. goed he...ik krijg nu dus geen mac..hahaha

@Dees.. sjonge zeg.. zo lekken dat ken ik niet hoor.., maar wel bijzonder dat de natuur zo mooi werkt toch?

@dwazie.. zeg ga jij ook s lekker niks doen ;) ..snap t wel hoor dat je weer lekker jezelf wil zijn.. kan niet wachten tot ik weer gewoon speelgoed kan oprapen zonder buiten adem te zijn en ook weer lekker een gewone spijkerbroek aan.. heeeeerlijk... heb m al klaar gelegd.. ;)
    Ik heb me bij elke bevalling voorgenomen om heerlijk 7 dagen in bed te blijven.. bij allebei zat ik op dag 1 alweer beneden op de bank.. :rolleyes:
    Daar voel ik me gewoon beter.. ben niet zo'n bedligger, maar ik heb het me nu weer voorgenomen.. heb bij mijn broer een verzameling dvd's opgehaald (die heeft er veeeeeeel) en ook wat mooie boeken gekocht en tijdschriften.. ze liggen allemaal te wachten :D
    Wedden dat ik op dag 1 weer beneden zit!
    Hoop dat dag 1 hetzelfde is als MORGEN :whistle:

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo dan.. ik ben er ook weer ff.. ben strax ff naar de Leen Bakker geweest, moest nog ff een rolgordijntje halen voor de babykamer en nog 2 schilderijtjes.

We hebben aardappels gegeten met slavinken en appelmoes, danny moest weer eens geen gewone groente pfff wordt je ook moedeloos van soms.

De harde buiken blijven hier ook de hele tijd.. af en toe ff een keer een echte wee dat ik echt niet kan zitten maar moet hangen over de box. pff, maar ja dat zal nog wel ff doorgaan zo.

Verder nog nieuws hier?

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    En die topics dan waarin werkelijk elk soort kaas voorbij komt... Snappen mensen het verschil niet tussen rauwmelkse kaas van de kaasboer en supermarktkaas? Mag je boursin, mag je paturain, mag je bressot, mag je......
    Ik ben al in het bezit van een kort lontje, maar die luie denkers laten me echt ontploffen af en toe (en dan te bedenken dat ik alleen maar milder ben geworden tijdens mijn zwangerschap :) ).

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

zo ik denk spannend krijg babynieuws :rolleyes: maar nee hoor zit een beetje een pauze in denk ik bij de febr mamma,s :(

Joma SPreekt de beebies toe * Kom op, eruit * de mamma,s willen je ontmoeten!

Hier vanmorgen eerst naar de huisarts gegaan! ff bloeddruk gemeten is al goed aan het zakken maar nog niet op mijn oude peil maar gaat de goede kant op ;) Hb was ook ohoog geschoten met al die pillen en drankjes en wat je zelf natuurlijk aanmaak hij was nu 6,3 dus gaat ook goed ;) voel me gelijk wat beterder :)

vanmiddag lekker naar de WUPPERMARKT gewandeld met die kleine en me ma, dus toch weer ff ruim een uur gewandeld, probeer nu iedere dag minimaal een uur te wandelen, moet tenslote conditie opbouwen en nog wat vet gaan verbranden :rolleyes: heb nu al 4 dagen achter elkaar ongeveer 1,5 uur per dag gewandeld! moet genoeg zijn denk ik :)

vanmiddag ook nog kraamvisite gehad en vanavond lekker niet want krijg dinsdag avond , woensdag en vrijdag avond weer visite ;)

hoe is het verder hier ? buiten de voorweeen die jammer genoeg niet willen voortzetten bij een hoop meiden! dikke knuffel!
    en ja zag hier weer gesprekstof eten voorbij komen :p en MAGNUMS :)

zo mannetje gaat straks ze 3e nachtdienst in van de 7 stuks :rolleyes: en dan is de laatste voeding en de nacht en ochtend voedingen voor mij, best pittig moet ik zeggen, maar daarna is mannetje weer 6 dagen vrij :) voor wat hoort wat ;)

OJA HAD GISTER NIEUWE FOTO<S IN ALBUM GEZET :)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Owh.. wij gaan echt wedstrijdje doen..Whahaha :D

en dat van die groente...ERRUG! ik ken het ik ken het...

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hihi ze snappen het echt niet die domme........ :)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :)

Deel Deze Pagina