Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Jouw Danny zal wel gedacht hebben. 't Zijn toch zeker SLAvinken? :D

Toch handig zo'n box in de kamer dan, ik denk dat ik em tijdens de weeen ook als hangplek ga gebruiken.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    toch wel spannend voor je meid! hoop dat het doorzet want zo is ook niks :( knuffel

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij mij zijn de harde buiken echt pijnlijk.. zit alleen zoveel tijd tussen..?

laatste was om 19.26:)

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Zo Norah ligt er in, en slaapt zelfs al! Heerlijk die rust om me heen. Tijdens het spitsuur baal ik wel eens dat Nico 5 avonden per week werkt, maar als ik dan 's Avonds op de bank hang vind ik het wel vaak heerlijk rustig. :oops:

@Onzintopics over eten, ja dat snap ik ook niet. de folders en internet is toch duidelijk genoeg??

@Dees, het lekken herinner ik me nog wel. :D In het begin was het best erg, maar na een paar weken werd het al snel minder. Op een gegeven moment lekte ik helemaal niet meer. Misschien toch maar zoogcompressen gebruiken? (Alleen het woord al hè ZOOGcompressen), ik had altijd lilypadz, van die siliconen dingen.

@Dwazie, iedereen lag te slapen en jij niet? Doe jij eens even rustig aan zeg!

@Ichtus, ik denk ook neit dat ik heel lang in bed blijf tijdens de kraamweek. Overdag misschien wel, maar als het 's avonds lekker rustig is dan kom ik lekker naar beneden. Bezoekjes brengen aan m'n computer denk ik. :oops:

@Joma, lekker hoor elke dag naar buiten. En super dat je hb alweer zo omhoog is. :D[/b]

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha zou het ja? Ja die box is echt HANDY!

pff die van mij moest net ff een beunklus opnemen.. komt hij terug.. pokke chagerijnig zeg jeetje.. Hij is nu met het rolgordijn bezig wat volgens mij niet helemaal wil lukken.. reageert hij het maar even op mij af.. heb de deur al dichtgegooid pff laat hem lekker ergens anders chagerijnig wezen

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. hebben ze t bij jou eigenlijk al over strippen gehad komende week? wordt wel een keer tijd dacht ik zo.... :)

@diaantje.. zit er nu wel regelmaat in dan meis? hoop voor je dat t nu een keer echt gaat doorzetten.. je loopt al zo lang te martelen! KNUF

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff thee drinken en anders zitten..
    tot straks dames....

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee er zit totaal geen regelmaat in... ach heb me er bij neergelegd hoor.. ik vind het wel prima.. Ze zal vandaag iig niet meer komen op de uitgetelde dag...

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    kreeg net ook al op mijn kop van maurice...

heb vandaag teveel gedaan zegt ie... boodschappen... opgeruimd beneden... gekookt keuken gepoest... administratie..en toen ik net zei dat ik de was wilde opvouwen... zei hij NEEEEEEEEE

nou ben ik nu wel helemaal op dus luister ik braaf naar manlief hahah

10. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Nou, meiden, ik heb hier eergister, geloof ik, heerlijk mijn hart kunnen luchten. Ik zat/zit echt in de lappenmand. Alleen nu blijkt dat ik ziek zijn en bevallingsverschijnselen door elkaar gehaald heb. Ja, ik dacht het valt allemaal wel mee. Deed er iets te luchtig over, met als consequentie dat ik vanmiddag onverwachts bij de vk zat en daarna in het zk, want blijkbaar verloor ik toch al sinds zondag vruchtwater! Mannetje zat in Amsterdam en die heb ik toen ik in het zk was toch maar gebeld, maar was er nog steeds van overtuigd dat ik zo weer naar huis mocht. Maar helaas.
    Na het leuke onderzoek met de eendenbek, rietjes en de zooi op kweek gezet en bloedprikken en bijna een uur aan monitor voor een hartfilmpje van de baby, kreeg ik te horen dat met de baby gelukkig alles goed was, maar dat ik morgenvroeg ingeleid ga worden. Baal er echt enorm van! Gelukkig was mijn vent ondertussen ook in het zk gearriveerd.
    Ik mag vannacht thuis slapen en ik ben net thuis. Nu even mijn spulletjes pakken en mijn paard en hond bij vrienden "ondergebracht" en dan gaan we beginnen.
    Ik heb nog een kleine kans dat de weeen vanavond spontaan beginnen, maar ik moet hoe dan ook naar het zk. Het goede nieuws is dat wij uiterlijk op Valentijnsdag ons kereltje in de armen kunnen sluiten en daar kijken we enorm naar uit.
    Voor de komende dagen heb ik wel schrik. Ben toch al zo'n watje, maar er is geen alternatief.

Iedereen veel succes hier en hopelijk kan ik me hier gauw weer gezond melden. En dan te bedenken dat ik volgens mij als een van de laatste op de bevallingslijst sta. Het kan soms raar lopen allemaal.

groetjes, Aurelie

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh trouwens ik ben echt een EZEL.... wederom is mijn kraamverband op.... en heb dus niets in huis... gelukkig denk ik... hoop ik dat maandverband volstaat en dat hebben mijn buren nog... maar dit is dus al de tweede keer dat dit gebeurd hoe dom kan je zijn

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hee Diaan en Ichtus, hopelijk komt er regelmaat in de weeen!
    en gaan die kindjes nu eindelijk eens komen.

Want het staat hier een beetje stil met babynieuws..........

Ik heb de hele middag geslapen, heerlijk! En nu ga ik zo lekker eten.

Heb wel flink harde buiken en gerommel,
    maar ik heb me er bij neergelegd dat het nog wel ff kan duren!
    We hebben nog een week de tijd, want ik wil zoooooo niet naar het ziekenhuis.
    Dus als de 42 weken weken nadert ga ik alles proberen, haha van sex tot wonderolie denk ik.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goed zo ;)

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    pfft meid das heftig...

heel veel sterkte de komende dagen en straks heb je je hummeltje in je armen dikke knuf

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend meid wens je veel sterkte en zet hem op! ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb je nog veel last van vloeien meid??

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja verschilt heel erg ene dag minder dan de andere... nu valt het wel mee geloof ik...en jij?

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoop voor je dat die kleine voor die tijd nadert ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier bijna niets meer :) ook bijna niet gehad :rolleyes:

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Heeft de gyn afgelopen vrijdag geprobeerd, maar ik had nog geen ontsluiting. Wel al wat verweking en het voelde wel soepel aan volgens haar. Woensdag maar weer eens proberen.

Deel Deze Pagina