Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jeetje Aurelie.. wat een neiuws.. Sterkte morgen en veel succes... spannend hoor weer....

Hier nog steeds geen regelmaat.. wel pijnlijk nog steeds.. ik ga nog maar een keer in bad.. misschien helpt t.. weet niet of ik straks nog terug kom maar mocht er wat gebeuren dan horen jullie dat via diaantje..

KNUFFFF voor iedereen alvast...

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aurelie, veel succes morgen!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Aurelie,
    Dat is schrikken maar in ieder geval veel succes morgen, nog heel effe en jij hebt je kleintje!

Joma,
    Wat een snoepie is Gwen toch, wat een mooie fotos in je album

Lianda,
    Nog gefeliciteerd met Keano! 3 prachtige jongens heb je!

Ik heb ook voor het eerst in mijn zwangerschap last van ¨pijntjes¨
    en flinke harde buiken :( Ik heb vandaag nog effe geen zin om te bevallen, ben vandaag te moe :D

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    even reclame bij 'Troy'... weet nu al dat ik het einde van de film wederom niet ga halen, heb die film nog nooit afgezien... duurt gewoon te lang, dan val ik in slaap bij dat type film...

ben sowieso moe, maar als ik nu naar bed ga dan word ik vannacht misschien wakker en kan ik niet meer slapen...

Ichtus, hoop echt op bericht van Diaantje deze keer... succes!

5. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,
    Fijn dat ze je morgen gaat strippen, hoop dat het doorzet dan!
    Hihi ik herken dat.. het hele huis schoon willen houden (en was bijhouden) met 3 kids.

Wens jou ook een fijne avond en succes morgen bij de VK!

Groetjes,
    Miranda

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Lianda, wat een mooie mannen heb je! :D

@Meiske, hopelijk helpt het strippen.

@Slijmprop, ik ben 'm bij Norah wel verloren. In 2 keer, bij elkaar was 't best een groot ding, formaat stuiterbal.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    @Lianda.. ik weet niet meer of ik het al had gezegt.. maar nog van harte gefeliciteerd!

@Aurelie.. sterkte, hoop dat je gauw kan genieten van je kleintje.

@Ichtus.. nou je zou toch denken dat het bij jou niet al te lang meer kan duren. Maar dat dachten we laatst ook he. Sterkte dan maar, hoop dat je lekker kan slapen vannacht.

En verder.. iedereen welterusten toegewenst. Ik ga het morgen weer proberen. Blijf echt geprikkeld bekken houden, ondanks (voor mijn doen) aardig wat rust. Ben benieuwd hoe t morgen is. X

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Aurelie, nou dat is schrikken!
    Wens je een hele voorspoedige bevalling en je hebt in ieder geval nu gauw je kindje in je armen! We denken aan je.

@Lianda wat een mooie foto met die drie mannen!

@Boney, goed blijven masseren die borst dan krijg je die schijf wel weg en kun je een ontsteking hopelijk voorkomen.
    Tip van een goede vriendin met 3 kids en ervaring met borstontsteking: een kool kopen en de bladeren in de vriezer of koelkast en dan op je borst. Is misschien niet zo charmant, maar ze zegt dat het heel goed helpt

@Mom2be, rustig aan blijven doen! Hoewel mijn bekken nu ook gewoon heel gammel en pijnlijk is, is ook gewoon de verweking en het kindje dat dieper en dieper komt.
    Slaap lekker.

@Meiske, hopelijk helpt het strippen!

@Mrijn, ging jij nu morgen ook weer naar de Gyn voor een poging strippen?

9. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Mrijn: zit van onder nog potdicht, dus geen cm ontsluiting. En thanks dat je mijn buddy wil zijn, maar misschien lig je al lekker op 1 oor, dus ik kijk of ik in het zk nog op het internet kan. Mannetje neemt in ieder geval zijn laptop mee.

Hier nog steeds geen weeen, geen harde buiken. Net de maxi cosi in de auto gezet en mijn spulletjes gepakt en nu ga ik maar proberen te slapen.

Iedereen bedankt voor het medeleven en hopelijk heb ik gauw iets positiefs te melden hier.

Ga ik nu lekker naar bed

groetjes, Aurelie

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Aurelie: Heel veel succes morgen. Als je dit nog leest... je mag mij ook je nummer pb-en. Weet niet of Mrijn nog online komt.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is er niemand meer?

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja ik ben er nog

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    of liever gezegd, ben er net weer...

heerlijk lang in bad geweest.. net een wee gehad.. dat was geen harde buik meer, maar er zit nog veel tijd tussen.. manlief gaat zo slapen en ik ga nog een lekker kopje thee drinken.. als er dan niets gebeurd ga ik ook maar naar bed.. anders blijf ik maar wakker...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge wat een gedoe zeg al die onzekerheid.. wel of niet doorzetten.. wordt er gewoon simpel van...

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Wen, ik heb al dagen veel wit slijm.. maar dat zegt echt helemaal nix zei de VK.. dat was normaal

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ichtus, geloof dat je het zat bent. Laat het nou gewoon es een keer doorzetten zeg...
    Ik zou daar ook gek van worden.
    Ik heb hier ook regelmatig een steek of een kramp, maar ik weet gewoon dat het HET nog niet is.

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Vervelend is dat he... hier ook weer de hele avond harde buiken met weeen tussendoor, maar nu zit ik ff boven en heb weer nergens last van.. tja t drukt wel ,maar t zet maar niet door.. ik denk dat onze beebjes nog niet willen meis.. hopelijk gaat het 1 deze dagen doorzetten.. en dan hebben ook wij onze beebjes in de armen.

Ik ga zo eens proberen te slapen.. ben niet echt moe ,maar goed.. heb geen Gaviscon meer en Rennies helpen niet.
    Heb Danny wederom weer op het luchtbed gemikt, want afgelopen nacht heb ik weer niet geslapen.. wat een hel is dat zeg.. En het omdraaien dan he.. je bent zo bang dat hij er wakker van wordt, maar zonder lawaai kan ik me niet meer omdraaien..pff wat doet dat zeer zeg. En het brandt ook zo. Trouwens sinds dat de VK gisteren is geweest kan ik weer normaal plassen.. eerder ging het echt met druppels en moest ik echt druk zetten om de blaas leeg te krijgen en dat deed echt zeer joh.. pfff..

nou hebben jullie nog wat leuks te vertellen?

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha die diaantje... Volgens mij hoor ik jou meer over graviscon.... Ga nou morgen naar de winkel en sla gelijk een voorrraadje in.
    Ik kan ook echt niet zonder rennies.
    Heb grootverpakking met 96 stuks.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik herken het helemaal diaantje.. het omdraaien doet echt pijn en het slapen is ook niet meer prettig.. ben zo vaak wakker.. bah.. maar goed.. heb eigenlijk de hele zwangerschap me goed gevoeld dus alleen de laatste week dat ik het echt zat ben dus wat dat betreft valt het nog wel mee.. al is het idd wel erg frusti als je steeds een wee voelt en dan weer een tijd niks.. erg irri..

en iets leuks?,,, heb de hele dag eigenlijk niks gedaan dus ook niet echt iets leuks beleefd..haha

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En omdraaien in bed is hier ook een heel project wat met veel geluid gaat.
    soms heb ik het niet eens door en word ik wakker omdat Peter me aanduwt en vraagt of het nog wel goed gaat... Lig dan te auw auw auwen of te kreunen in m'n slaap.

Deel Deze Pagina