heb al meerdere grootverpakkingen rennies versleten.. heb vorige week maar weer een nieuwe gekocht... hoop maar dat dit de laatste is geweest..hahaha
Ja, maar weet je wat de pest is.. ze hebben hier alleen die vieze anijs.. bah.. die is echt zoooooo ranzig.. ik moet gewoon de pepermunt hebben en de ene keer hebben ze die wel en dan weer niet.. of ze hebben maar 1 flesje.. tja dan kan ik geen voorraad inslaan. Nou ja die anijs neem ik altijd wel mee, maar bah was een rotzooi zeg... Nou de katten zijn hier weer erg aanhalerig en ze willen weer gaan vechten, maar dat gebeurt mooi niet, zolang politievrouw Diaantje er bij zit. Zullen ze zo wel gaan doen als ik in bed lig natuurlijk pfff.
Nou de hele zwangerschap was hier kl*te.. heb niet echt kunnen genieten helaas.. Heb erg veel pijn gehad en zware BI enzo allemaal niet fijn. Ik heb vanaf week 33 eigenlijk nog meer pijn gehad en daarom ook 2x in het ziekenhuis gelegen. En ik wou dat ze nou maar eens ging komen, maar vandaag was ik dan uitgeteld en nu heb ik zoiets van.. mmm t komt wel, misschien ook omdat ik weet dat ik al wel 1cm ontsluiting heb.. niet dat het iets zegt, maar ik weet niet.. morgen ben jij uitgeteld he? Ach ik heb me voorgenomen dat ik het allemaal wel zie hoor.. wordt alleen idd gek van dat wel niet verhaal bah
Ow die vind ik nou wel weer meevallen... maar ze helpen bij mij niet.. Ik ben normaal gek op anijs.. Maar die Gaviscon is dik spul en dat werkt bij mij wel.. vla en droog brood enzo werkt ook niet. Maar die nasmaak van dat spul ow bah... moet altijd een heel glas water erachter aan hebben, maar ja dan werkt het bijna niet haha
Ik ben heel benieuwd naar vannacht... De vorige bewoners hadden in de deur van de slaapkamer een kattenluik gemaakt. Dat vonden wij eigenlijk wel handig, dus wij hebben het gat nooit dicht gemaakt. Nu raadde de kraamzorg aan om de katten niet meer op de slaapkamer te laten. Ze kunnen op het kindje gaan liggen. Nu heb ik dus vandaag een plankje voor het gat geplakt... Ik denk dat ze vannacht de boel gaan afbreken, maar ik wil toch dat ze er vast aan wennen. Als straks beeb er is en ik weet hoe ze reageren dan gaat hij er weer vanvoor. Maar ik heb echt een hard hoofd in vannacht...
Ja dat zal best.. vooral omdat ze het niet gewend zijn.. gaan ze de hele nacht zitten krabben.. is hier ook hoor. Als Disney (jongste) begint te etteren dan gooi ik haar altijd op de gang, want anders gaat Dary erachter aan en gaat het gevecht loos.. nou dan is het net alsof er iemand hier hardstikke dood geslagen wordt.. wat een kabaal geschreeuw en geblaas zeg verschrikkelijk.. alleen dan moet ik vaak heel gauw m'n bed uit, want anders zit dary ook alweer in de gang en eer ik die dan weer op de slaapkamer heb pfff
Ik zal jullie wel veslag brengen morgen. ze liggen nu allebei voor pampus lekker te kroelen op de stoel. Dus waarschijnijk blijven ze daar tot halverwege de nacht liggen en komen dan eens boven kijken.
Nou dames.. ik ga lekker naar bed.. proberen te slapen. Ik wens jullie een fijne nachtrust toe en we spreken elkaar morgen weer... Ichtus als er vannacht iets loos is hoor ik het he? en andersom natuurlijk ook.. En wat nou als jij nou eerder bevalt dan ik.. heb ik weer geen buddy.. haha Mystery is al bevallen, Vivian en dan jij ook nog.. pff weer een ander zoeken.. haha, of we bevallen gewoon tegelijk.. zullen we dat maar afspreken? Truste meiden tot morgen
klopt diaantje... heb ook al geen buddy meer.. allemaal al bevallen.. dus jij ben took mijn enige strohalm...hahaha.. slaap lekker meid.. of liever gezegd.. niet! foon ligt naast me... ik ga zo ook nog maar even proberen te slapen... truzzzzzz
Kwam nog even spieken hoe het hier gaat, Ichtus en Diaan; goeie nacht....... Boney, ik heb mijn kat een tijdje terug afgeleerd om in de slaapkamer te komen. Nachten heeft ie aan de deur gekrabt.... Ik hoop dat die van jou wat minder volhardend zijn Weltrusten!
Ik ben bang amma dat het bij ons ook zo zal gaan. M'n katten kennende... Maar goed, ik wil er toch doorheen. Wil het risico niet lopen al denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen.
Ik ga ook maar afsluiten. Er is hier niemand meer. Ik heb vandaag overdag best veel geslapen, dus ik hoop niet dat ik daardoor vannacht wakker lig... Morgen naar de VK om 12u geloof ik. Ben benieuwd wat ze van m'n borst zegt. Pijn is nog niet minder. Vannacht moet er wel iemand gaan bevallen hoor... Ik mis het babynieuws. Dus meiden, doe je best. Truste allemaal! xx
Goedemorgen dames, Wat is het hier rustig met bevallingen? Ik ben er vandaag eens vroeg uit, gebeurt normaal ook nooit, maar moet om 11:00u naar de vk Ben benieuwd wat ze zegt..... Hoop dat het vandaag net zo mooi wordt als gister, want dan ga ik denk ik bij mijn moeder in de tuin zitten Nu eerst een beetje opruimen....
BUDDY NIEUWS Diaantje haar vliezen zijn gebroken en om 8u (nu dus) moest ze de vk bellen.. ik kreeg om 3u vannacht een smsje van haar en toen had ze al flinke weeen.. Einde BUDDY NIEUWS Heb haar succes gewenst vanons allen... Zodra ik meer hoor horen jullie het natuurlijk ook