Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier is het dus verder rustig.. tis maar goed dat t bij mij niet heeft doorgezet..hahaha anders hadden jullie waarschijnlijk van ons allebei niets geweten..hihi Kheb nog wel harde buiken/weeen, maar nog steeds errug onregelmatig.. zit wel een half uur of langer tussen dus daar kan ik echt niets mee.. :rolleyes:
    Manlief is vandaag vrij en jurian gaat zo naar school.. ga s proberen extra te ontspannen vandaag.. misschien helpt dat! ;)

Spannend Diaan... SUCCES MEID....Eindelijk wordt je letterlijk verlost! :D

@Naatje.. nou je had dus net even iets later moeten inloggen hier...hahaha maar toch nog leuk bevallingsnieuws vandaag!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    mogguh meiden!

Spannend diaantje! Dus toch vannacht haha. Nou jij nog Ichtus, jullie zouden toch samen? :)
    Diaantje, succes! Hoop dat je inmiddels al bevallen bent of dat het in ieder geval lekker opschiet :D

Heb best een aardig nachtje gehad. Heb Lune wakker moeten maken om 23.30u voor de fles en ze heeft toen tot 03.00u geslapen. Toen met moeite er 80cc in gekregen en toen heeft ze geslapen tot 07.00u. Heb die fles dus pas gegeven en toen kreeg ze met moeite 100cc weg. Ze slaapt dus errug veel en drinkt eigenlijk te weinig.. :( Komt ook een beetje doordat ik nog steeds geen goede flesspeen heb gevonden voor haar. Heb nu eindelijk een speen gevonden waar ze bijna niet mee morst maar heb het idee dat deze weer te langzaam gaat en ze daardoor ook moe wordt en in slaap valt tijdens de fles. Het is echt een gezeur een goede speen te vinden! Maar we zetten de zoektocht vrolijk door ;)

Ik ga nog even op de bank m'n oogjes dicht doen. Fijne dag vandaag meiden, hoop op veel babynieuws vandaag ;)

xxxxx

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja we zouden wedstrijdje doen.. hahah.. nou tenzij het bij mij ineens super gaat knallen ga ik dit mega verliezn..hhahahaIk gun t r van harte...

4. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen!

GOED NIEUWS DIAANTJE!
    Mag ze nu eigenlijk nog thuis bevallen of moet ze sowieso naar Ziekenhuis?

dat wordt in ieder geval 1 baby vandaag!

Nou, ik heb echt vreselijk onrustig geslapen,
    alleen maar liggen woelen en vanalles door elkaar gedroomd. En elk uur op de klok gezien denk ik.

Ichtus, had hetzelfde plan als jij, heeeeeel ontspannen dagje vandaag.
    Wie weet komt mijn lijf op het idee dat het echt niks beters te doen heeft dan bevallen.

Eerst wel even van mijn lichtelijk sacherijnige humeur afkomen... :(

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ze hebben ook pillen van Gaviscon. Die werken net zo goed, smaken naar pepermunt en zijn de heft zo ranzig als het drankje! Je moet ze alleen kauwen met je tanden en niet met je kiezen want het wordt een soort stp[verf achtoge substantie die je nooit meer uit je kiezen krijgt :)
    Het is voor mij ook echt het enige dat helpt, maar het werkt dan ook meteen!

:idea: Hahahaha: ik had eerst verder moeten lezen voor ik reageerde.... Voorlopig heb jij geen Gaviscon nodig! Succes vandaag.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat een heerlijke morgen is het toch he?!

Goedemorgen!

Zo even met wat positieve energie beginnen vandaag in de hoop dat niemand vandaag een dipdagje heeft! :D

@Diaantje: hehe... eindelijke actie in de tent... heel veel succes & we wachten vol spanning op babynieuws hier!

@Ichtus:... had jou hetzelfde gegund vannacht! Oh en vandaag is trouwens jouw dag... 40 weken... daar heeft die beeb natuurlijk op gewacht! :D

@Mrijn: mijn batterij vd telefoon viel vannacht uit, denk zul je net zien, krijg ik nu een sms van Mrijn die ik dus niet lees... maar je bent hier al weer, dus helaas ;)

Ik ga de verloskundige praktijk maar eens aanzetten, kijken of er vandaag nog een schattige 'Robbie' of een lieve 'dikke beer' geboren wordt...

:idea: ow... begint vandaag ineens pas om 09:05 uur :(

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. wat een positieve instelling vandaag zeg...JEUH.. daar gaan we allemaal aan mee doen..hihihi

@Mrijn.. Geen activiteiten.. jammer.. misschien moet je een hobbelig weggetje uitzoeken en dan een uur gaan fietsen.hahaha (grapje)

Diaantje heeft idd geen gaviscon meer nodig.. heerlijk gewoon.. gelukkig is het maagzuur echt acuut na de bevalling over dus dat wordt veeeeeel jus d'orange drinken.. heerlijk

Ja ik had ook wel gewild vannacht hoor, maar ja.. beeb denkt daar duidelijk anders over.. en zoals Amma al zegt.. misschien als ik helemaal niks doe dat mijn lijf zich zo verveelt dat het niks anders kan doen dan bevallen..

Bij lisa hielp het wel.. ik was toen smorgens alllen wel getoucheerd maar heb toen de hele dag echt letterlijk niks gedaag.. ja een uur onder de douche gezeten en achter de pc gehangen.. toen ik savonds de moed had opgegeven en jurian maar naar huis had laten komen (die was bij oma voor het geval dat) begon het toch later alsnog.. misschien moet ik me er maar niet meer op focussen..HOE MOET DAT?

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    De zon schijnt zo vel door de ramen dat ik echt alle pluisjes zie liggen hier.. Gauw de rolgordijnen weer naar beneden..haha anders waggel ik meteen weer achter mijn poetslap!hihhih

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hè hè eindelijk gebeurt er wat bij haar! Wat fijn voor je Diaantje. IK wens je een voorspoedige bevalling toe. :D

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Weet je, ik denk dat ik gewoon enorm vet ben geworden en helemaal niet zwanger ben... Ok, mijn darmen bewegen regelmatig wel héél heftig, maar verder voel ik me zo goed, dat ik me amper meer zwanger voel... Die bevalling voelt zo ver weg en zo onwerkelijk, ik denk echt niet dat het er ooit van komt :|

Over de Vlospraktijk: we zullen wel een lullig haf uurtje krijgen of zou het gewoon later beginnen?

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het begint gewoon later.. dat is elke dag zowat verschillend...ARGH!

Nou tzou niet best zijn als je nooit zou bevallen.. je zou wel geschiedenis schrijven...hihiihi Dan is juul de eerste die blijft zitten! :(

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik spring straks wel op een paard dat hobbelt ook en daar heb ik sowieso zo'n zin in met dit weer!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik voel ook wel veeeel druk onderin en heb erg veel last van mijn bovenbenen (voelt als beenweeenpijn)

Beeb is wel actief en heb sinds het opstaan wel 1 wee gehad.. ben toch echt al 1,5 uur op! dus dat het lekker gaat....hmmm
    Maar ik geef de hoop niet op.. vandaag is due day en ik vind het tijd om de fabriek te sluiten aangezien het eindproduct nu wel af is! Nu nog toestemming van de Hoge Baas en het sluitingsfeest kan beginnen..hihihi

(Wat een lulverhaal weer)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ichtus, vandaag is jouw dag om lekker te chillen met die billen ;) :) ...

en eigenlijk zouden we dat allemaal moeten doen!
    plan van aanpak voor dinsdag 12 februari dames:

* van de zon genieten
    * wandeling(kje) maken naar de wupermarkt voor frisse lucht
    * benodigdheden voor de lekkerste taart ooit inslaan
    * rustig terug naar huis wandelen & tussendoor even op dat gezellige bankje bij het water zitten
    * taart in elkaar flansen
    * terwijl de taart in de oven staat even een middagtukkie doen
    * en het MOMENT SUPREME: de taart helemaal alleen naar binnen werken, want die ene kilo maakt echt niet meer uit! :)

wie doet er mee?

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    GOED IDEE :D ..misschien breken je vliezen dan.. Euh.. misschien op een fries?

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    LOL.. vooral dat middagtukkie en die taart opeten klinkt als muziek in mijn oren :D

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Het begint hier ook eindeijk eens een beetje te oefenen. Af en toe een pijnlijke harde buik. Maar is echt voorwerk, niets echts aan.

Ichtus, het sluitingsfeest of ontsluitingsfeest? :D :D

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Owh.. WAKKER ZEG... ja dat is een betere benaming! hihihi :D

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff vkpraktijk kijken en tussendoor met een heerlijke boterkoek op de bankliggen...het relaxen begint!

tot zo

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    GO ICHTUS!

Deel Deze Pagina