Zo irritant dat het steeds op andere tijden begint. Ik neem het altijd op en soms heb je dan maar de helft.
Staan er ook, maar die hobbelen in de regel niet meer dan een KWPN-er hoor (zeg ik als groot Friezenliefhebber!)
Wat was er ook alweer met Anoek aan de hand of had die er gewoon ook zin an? Aurelie wordt vandaag sowieso ingeleid. Jammer dat ze gister niet meer inline is geweest. Nu heeft ze geen buddie...
Volgens mij was er niets met Anoek, maar die is samen met Amma, Ichtus, Miran en jou ook wel aan de beurt. Ja jammer dat Aurelie geen buddy heeft, moeten we zo lang wachten op nieuws... Aurelie, in ieder geval sterkte vandaag! (Ook al lees je dit niet meer voorlopig )
Hahaha, dat is een beetje ver voor een stuk taart zeker en zeker voor een extreem hoogzwangere! Die tijd komt nog wel in het voorjaar, dan plannen we gewoon een taartendate bij iemand ie een beetje in het midden woont (ik nodig ons bij deze uit bij Dwaas of Boney ). Ik heb nog een heerlijk recept van witte chocoladetaart met sinaasappelsaus....
goedemorgen lieve dames,,, DIAANTJE heel veel sterkte meid.. zet hem op... eindelijk is het dan zover... ICHTUS...hopelijk zet het voor jou ook goed door... IEDEREEN IK BEN DAN WEL BEVALLEN MAAR IK WIL GRAAG NOG BUDDY ZIJN HOOR... DUS MENSEN ZONDER BUDDY PB MAAR... hier een heerlijk nacht gehad... we kwamen gister niet zo goed uit met de voedingen dus had ik besloten haar om tien uur na de fles op bed te leggen en maar te zien.. en ze kwam dus om half 3.... een fles... en weer naar bed...en toen kwam ze weer om 7 uur... een fles schone broek en naar bed heerlijk.. om 8 uur stond mijn moeder op de stoep.. en dus ben ik nu eventjes vrij hahaha nou hopelijk deze mooie (laatste mooie) dag veel babynieuws MAJA Elise dronk ook moeilijk.. ben van avent speen 1 naar avent speen 2 gegaan (DE GOUDEN TIP VAN JOMA) EN DAT GAAT VEEL BETER!
Dag dames, ja, t is weer heerlijk weer! Ik heb even geen tijd om terug te lezen, krijg zo visite, daarna naar VK, dus zal vanmiddag hier weer aanwezig zijn. Zag in de gauwigheid dat er nog niet heel veel is gebeurt. Alleen Diaantje is nu bezig? En ik zie Ichtus hier nog steeds.. toch niet door gezet dus.. nou ja, dan maar proberen wat van het weer te genieten. Hier nog steeds geirriteerd bekken. Echt balen, wordt weinig doen.. denk dat ik komende dagen maar wat filmpjes moet inplannen, want zal wel rust moeten houden. Ff aan VK vragen. Tot vanmiddag! Enne.. dan lust ik wel een stukje taart van Wen.. wat gaat het worden? Appeltaart?
Ik wordt helemaal kriegel van die man die zo over zijn vrouw heen hangt tijdens de weeën... Koos had echt allang een hoek te pakken denk ik Dat item idd over dat huis . Mijn vriendin haar huis staat trouwens 4 maart centraal bij de tv-makelaar. Ze heeft op een vrijdag gemaild, op maandag werd ze gebeld en de zaterdag daarop waren er al opnames. Ben benieuwd of er iets uitkomt. Ze hebben een waanzinnige etage uit 16nogwat in Voorburg, echt een heel bijzonder monumentaal pand, maar ook echt een miniehuisje voor ruim 3 ton...
Ik dacht echt hetzelfde, dat gehijg en gekriebel in mijn nek zou ik dus ook niet hoeven dan hoor... heb sowieso zo'n gevoel dat niemand me aan moet raken dan, maar dat zien we op het moment zelf wel...