Goedemorgen allemaal Ik ga naar de VK en daarna ff de stad in. Ff de laatste dingen kopen. Tot later.
tijdens mijn bevalling wou ik niets liever dan bijten hahah.... ik pijn hij pijn neee hoor.. das heel gemeen... ik had het niet eens door...achteraf vertelde maurice en de VK het mij....
goh, ik kan me dat nog helemaal niet voorstellen joh... dat je zoveel pijn hebt en zo in jezelf gekeerd bent dat je niet eens door hebt dat je dat soort dingen doet... en das misschien maar goed ook, want ik heb nu nog zin in de bevalling en anders zou ik er dan misschien alleen maar vrees voor hebben... Merkte jij dat trouwens? Dat je door ervaring anders de 2de bevalling tegemoet zag dan de 1ste?
er komen vandaag trouwens ineens echt voeten en/of knieen uit mijn buik zetten... zo ver heeft ze die er nog niet eerder uit gedrukt... misschien is ze aan het afzetten naar beneden
En hoe hard heb je Edwin geslagen? Hahaha, naar typje! Hij zal zich stiekem wel geschaamd hebben, hoop ik voor hem. Ik sta echt te kijken van Koos hoor. Dat een zwangerschap 9 maanden duurt zal wel een reden hebben, de laatste maand ziet hij ineens zelf dingen in plaats van dat ik alles moet vragen (lees: als de wasmand echt niet meer dicht kan, moet ie naar beneden...). Hij wil echt alles wel doen hoor, maar dan moet ik het vragen en dan doet hij het het liefst op zijn eigen tijd... Zucht... @Friezen: Oh, in dat geval zal ik niet uitscheuren. Heb ze dagelijks tussen de benen gehad 8)
@Meiske: spannend! Je had dus al wel ontsluiting? Ik hoop dat het bij mij morgen ook gaat lukken, de vorige keer zat alles nog dicht. Mijn eigen gyn is een heel lieve vrouw met zachte handjes, maar gelukkig is ze met vakantie! Ik heb behoefte aan grof geweld en dus kolenschoppen!
hihi... klinkt lekker Mrijn... als ik de afspraak van volgende week dinsdag haal gaan ze bij mij ook strippen... dat wordt dan meteen mijn eerste ervaring met inwendig onderzoek, heb dat dus echt in mijn hele leven nog nooit gehad
nou ik moet eerlijk zeggen mijn eerste bvalling... duurde zon 5 uur alles bij elkaar en vond ik echt een fantastische ervaring inderdaad totaal in mezelf en ik ervaarde een enorme oerkracht... eigenlijk zei ik meteen daarna al dat ik elke maand wel wilde bevallen ik vond het een super ervaring... nu mijn bevalling van elise ookal duurde deze maar 55 minuten in totaal zeg ik NOOIT meer... ik was te bij de tijd dnek ik ging me allemaal veel te snel... ik was mijn zuurkoolschotel aan het maken en opeens had ik een dochter... de rugweeen waren dan ook veelste te sterk.. dus als ik 1 ding geleerd heb is dat geen bevalling hetzelfde is en dat de duur van en bevalling helemaal niets uitmaakt...
Mijn lief is nu trouwens aan het stofzuigen en gaat daarna de boel dweilen... joepie! Ik mocht lekker op mijn gat blijven zitten... das wel zo lekker, want dan heb ik straks nog wat energie om die wandeling naar wupermarkt te maken en een taart te bakken (weet nog steeds niet welke)...
Hey dames! Ik kon gister gewoon de hele dag niet op de site! Heel irritant! Hier alles goed! Lekker rustig dagje gehad gister en een rustige nacht! Ze werd alleen om 3 uur en om 6 wakker omdat ze honger had en is daarna weer lekker gaan slapen! Ga straks weer ff lekker met dr de stad in! Ff het armbandje dat ze van dr oom heeft gehad laten graveren!
Lekker hoor! De mijne staat nu ook te stofzuigen! Hmm taart, sinds de bevalling heb ik echt nergens meer trek in!
Dat is inderdaad wel echt een verschil tussen die je bevallingen... en een derde zal dan weer anders zijn... Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar hoe de mijne zal gaan, wanneer/hoe/waar zal het beginnen, zal ik tegen de pijn kunnen, hoe zal ik reageren op de pijn... hoe zal mijn vriend reageren en zich houden tijdens dit alles... zal het snel gaan etc... maar ik denk dat we hier allemaal met die vragen zitten, das natuurlijk logisch haha
hahah geloof me er komt geen derde hier hahah.. maurice gaat nu naar de GYN haha ik begrijp dat jullie allemaal uitzien naar de bevalling en zo werkt de natuur ook denk ik... en tijdens de bevalling doe je gewoon wat je moet doen.. iedere vrouw trekt het op haar manier... hopelijk wort het een mooie ervaring
Ichtus, prima dat ik weer je buddy ben hoor. Ik zal iedereen op de hoogte houden. Ga nou maar bevallen dan
Een beetje ordi moet kunnen op z'n tijd Bij mijn mk heb ik voor het eerst een inwendig onderzoekje gehad, maar dat was weer anders dan de afgelopen keer. Toen ging ze echt op zoek ging naar mijn bmm en dat was even frotten. Het stelt verder echt niets voor hoor. Het wekte bij mij wat lichte krampjes op, maar pijn deed het zeker niet. Ik ga er morgen wel aan denken om een jurkje aan te doen, dat valt lekker over de billen als je weer van de tafel mag.