haha.. dat is ook zo.. Mannen die zullen dat (als het goed is) nooit mee maken en het dus ook nooit snappen.. Dank je voor je knuffel.. heb er nog wel een paar nodig hoor.. van mijn ventje en mijn hondjes en dan kan ik er weer tegen aan..
hee hallo, gezellig weer hier vandaag. Ik heb helemaal trek gekregen van berichten over tompoucen en taart Helaas zit ik vandaag alleen in de winkel en kan ik niet even snel iets lekkers gaan halen, en in ons keukentje hebben we niks! Ik heb ook vandaag kraamzorg geregeld. En mijn 20 weken echo is op 21 september, 9.30u. Wil je die erbij zetten Sizzel? Heb vanochtend toch de angelsound gekocht. Mijn vriend vind het namelijk ook wel erg leuk om te kunnen luisteren en dat snap ik wel, het gebeurt allemaal in onze buik en voor die mannen is dat soms ook heel vaag. Dus......... toch gekocht. En net getest en het is heerlijk, zo het hartje door de koptelefoon horen en alle tijd hebben om er van te genieten! Liefs Amma
WOW! iedereen voorbij de 12 wekengrens! Wat een leuke mijlpaal! En dan gaat het snel hoor! Ik belde vandaag voor de 20 weken echo en die is alweer over 5 weekjes. Zo sloom als de tijd in het begin leek te gaan, zo snel begint het nu te gaan. Hebben jullie dat ook?
@amma: Ik vind het nou ook heel snel gaan! Ik ben morgen alweer 15 weken! Vind de 16 weken ook een mijlpaal. (geen idee waarom, voelt als iets speciaals) en dan nog maar 4 weekjes tot de 20 weken! Heerlijk he, zo'n hartje. Ik luister nu 's ochtends even en s' avonds met mijn vriend. Je hoort het ook echt bewegen enzo!
@Sizzel Mijn afspraak voor de 20-weken echo is op 26 sept, om 15.20u. Spannend! Oja, en ik zag dat ik nog op mijn oude datum stond op de lijst wanneer ik uitgerekend ben, was 18 feb. geloof ik, is nu 12 feb.. Dankje voor het bijhouden!
@sizzel: wil je mijn afsprken er ook bij zetten? 3 september nieuwe afspraak vk, en 6 oktober de 20 wk echo in het ziekenhuis. Dank je wel! Super dat je dat allemaal bijhoud. Vind dat trouwens wel erg laat hoor, die 20 wk echo, ben dan 21 wk 6 dagen De assistente van de vk heeft dit voor me geregeld in het ziekenhuis. Hebben jullie hem ook wat later, of zal ik eens naar het ziekenhuis bellen? Hoewel de tijd nou wel snel gaat vind ik 6 oktober weer zo ver weg klinken...
@Deborah, ja morgen 15 weken! En voor je het weet 16................40! Ik ben toch wel blij dat ik die angelsound heb, verheug me nu al op vanavond als mijn vriend kan luisteren! Liefs Amma
Kan me voorstellen dat je dat wat lang vindt.. Ik moest gewoon zelf een afspraak maken. Misschien kan je aangeven dat je het te lang vindt en voorstellen zelf een afspraak te maken? Aan de andere kant.. De tijd vliegt voorbij! Maar ik snap je wel.
jeetje het is wel super gezellig hier vandaag ik kom tussendoor hele tijd even kijken heb vandaag lekker dagje vrij dus dan kan dat he. Ik heb over 2 weekjes weer een afspraak bij de vk en ik denk dat ik dan ook een afspaak voor de 20 weken echo kan maken weet namelijk niet of zij dat voor me doet of dat ik dat zelf moet doen is schijnbaar overal anders dus wacht eerst die afspraak maar af hoop wel dat ik nog in september kan want de 1e week van oktober krijgen we een nieuwe baas en het lijkt me lastig als ik net dan een dag vrij moet hebben voor de 20 weken echo maar ja als het niet anders is maar ervoor is handiger met vrij vragen enz natuurlijk he
Ik heb het er eens over met mijn vriend. misschien dat ik morgen anders even naar het ziekenhuis bel. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze helemaal vol zitten ofzo. Ben ook gewoon heel ongeduldig! En ik wil graag weten of het een jongetje of meisje is...
@deborah gelijk heb je ik kan ook niet wachten tot die 6 weken om zijn ik wil het zo graag weten gewoon even bellen wie weet kan hij wat eerder
Ik vind dat ook wel erg laat, das zowat 22 weken...... Anders idd even bellen, ik zou em liever bij 19 weken hebben ofzo. Mischien dat ze em kunnen verplaatsen voor je.......
Ik ben ook nog steeds te twijfelen of ik 'm wel of niet ga halen.. Weet ook niet of mijn vriend dit wel of niet wil..
pff ik ben weer aan het balen zeg... ik zou zo graag een beter betaalde baan willen hebben want nu doe ik maar een paar uurtjes oppassen in de week...ik vind alleen niks en per september is mijn ww afgelopen ik vraag me af hoe we dan rond moeten komen ik word er soms echt depri van.
ooh kikkert! Je vind wel wat joh! Kan het CWI je niet helpen? Heb ik niet altijd goede ervaringen mee gehad, maar goed, misschien helpt het? Zoek je iets in een moeilijke sector? Ik ga eens kijken of ik het juiste telefoonnummer kan vinden van het ziekenhuis!
Meis, ik heb geen idee.. Zoals Debbie al zei.. ff contact opnemen met het CWI.. Hoop echt dat snel een baantje erbij vind of dat je toch nog een uitkering kan behouden.. Maar weet hoe je je voelt.. financiele problemen zijn echt niet leuk
Hallo Meiden, Ik heb even jullie opbeurende support nodig. Voel me moddervet, pas mijn kleren niet meer en ik krijg te horen dat ik al een leuk buikje heb. Leuk buikje, vind er niks aan! Is volgens mij alles behalve mijn zwangere buik. Mijn ukkie is nog een 10 cm, dus daar kan ik toch niet zo van aankomen? Al mijn vriendinnen hadden met 3 maanden nog geen buik en ik voel me echt nu al een olifant. Verder super chagi en depri. Gaat vast over, maar wanneer? Iemand dit allemaal herkent? groetjes, Aurelie
nou ik gebeld... Het kan 1 week eerder op 28 september! Vind het wel een beetje vaag... Ik zeg op 5 oktober ben ik precies 22 weken, zegt zei nee 21 weken, dus een week eerder precies 20 weken. Maar volgens mijn berekeningen (8 februari en dan terugtellen, en op 9 juli 9 wk 3 dagen en dan verder tellen) ben ik dan toch echt precies 21 weken. Dat mens aan de telefoon deed echt alsof ik achterlijk ben... Kan wel tellen hoor!
Joh kan me voorstellen dat je je niet lekker in je vel voelt zitten. Vind leuk ook altijd zo'n woord... Een troostat buikje zijn al je ingewanden die een nieuw plekje hebben gezocht, boven in je buik, dus is echt geen vet! komt straks allemaal wel goed! Wil ik zo boodschappen gaan doen, word het hier toch donker! wind, regen! ff wachten dan maar...