Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HEEEEEEJ :D

Leuk je weer te lezen hier meis.. fijn dat je weer thuis bent.. EN NU GENIETEN HE!

Lekker pootjes omhoog, Bryan knuffelen en de kraamhulp ant werk zetten..hihihihi....

Tot snel meis.....

KNUFF

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dwazie... duidelijke taal.. geen derde dus...

Hier was de eerste bevalling 30 uur en de tweede 8 uur.. toch heb ik de eerste veel minder bewust meegemaakt door alle medicatie enzo.. pethidine prikken, ruggeprik, maskertje.. was zo stoned als een garnaal en natuurlijk doodop! Bij Lisa was ik idd ook veel meer bij de tijd en heb alles bewust meegemaakt (lees bewust gevoeld) daardoor ben ik nu ook wat angstiger dan bij lisa.. toen keek ik er echt super naar uit terwijl ik nu toch ook wel wat nerveus ben.. Bang gelukkig niet.. maar wel nerveus..

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Zo heb toch maar even 3 wassen gevouwen en duik nu even mijn bedje in.. Als ik dus iets van diaantje hoor dan laat ik het wel meteen weten hoor.. neem mijn tel wel mee naar boven.. KNUFF

4. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    Hi Han!

Jouw nichtje komt er echt wel snel uit om kennis te maken met haar nichtje! Ik gok in ieder geval binnen 2 weken ;)

tot snel! xx

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

Feb 20, 2007
    1,654
    0
    0
    Nou heb ik me toch een dilemma. Ik hoorde net op de peuterspeelzaal dat het zusje van één van de meisjes daar nu waterpokken heeft. Die kan dus haar zusje dat bij Norah in de klas zit besmetten, en zo kan Norah het ook krijgen. Incaubatietijd is ongeveer 2 weken. Normaal zou ik denken: tja, ze moet het toch krijgen. beter nu dan later. Maar, ik zie het niet zitten dat mijn babymeisje direct al waterpokken krijgt. Voor pasgeboren baby's is het een ernstige ziekte. Bovendien zit ik niet te wachten op een zieke Norah als ik zelf nog in mijn kraambed lig.
    Maar om haar nu een tijd niet naar de peuterspeelzaal te sturen, vind ik ook al zo wat. :( Iemand heldere ideeen hierover? Ik zal eht donderdag ook eens met mijn vk bespreken.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    oei, ik zou het zeker even met je vk bespreken ja... als de enige oplossing is dat Norah niet naar peuterspeelzaal kan, dan is dat denk ik wel iets wat je kunt overwegen... zou ik helemaal niet gek vinden in ieder geval...
    bah, wat een nare situatie weer... je wil niet meteen panieken, maar tis wel iets wat door je hoofd spookt...

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Update vk: ze verwacht voorlopig geen baby. Inwendig onderzoek gehad maar alles zit nog potdicht. Dus nu heb ik vrijdag een afspraak bij de gyn, ze willen blijkbaar vanaf 41 weken damen met de vk de controle gaan doen. Is dezelfde gyn die ik met de mk had, vind ik wel fijn moet ik zeggen, een hele fijne vrouw.
    Al moet ik zeggen dat ik er nu steeds meer tegenop ga zien, ook omdat het potdicht zit en de vk eigenlijk verwacht dat ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis moet. Had zo gehoopt dat ik met mijn harde buiken en buikpijn al wat voorwerk had gedaan maar nee hoor.

Maar, even naar de maartmama´s het is eigenlijk niet de bedoeling dat jullie voorkruipen ;) wacht nog even op jullie beurt.
    Succes daar hoor!

mammanorah, ik zou even een belletje doen nar de vk, is wel lastig wat te doen nu.

Liefs Anoek die even iets lekkers gaat halen omdat ze toch wel een beetje stevig zit te balen hier

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou hier even ego hoor...

ik ben echt even klaar met alles...

ik was er echt van overtuigd dat ze was gegroeid is ze volgens de weegschaal weer afgevallen... heb net de VK gebeld en die maakt zich helemaal geen zorgen en zegt dat het aan de verschillende weegschalen kan liggen echt op de consultatiebureau zeggen ze dat dat onmogelijk is...

lekker hoe maak je een kersverse moeder onzeker...

9. Miran34

Miran34 Actief lid

Jun 13, 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hey Anoek
    Da's idd balen!
    Maar ik hoor/lees wel vaker dat op het moment iemand doorverwezen wordt naar een gynaecoloog of ter inleiding dat het dan nog spontaan begint.
    Dat alles potdicht zit.... tja dat hoor ik ook wel vaker maar dan nog kan de ontsluiting opeens met een razendsnel tempo volgen.
    Met alle respect voor de VK's/gynaecologen enz maar niemand kan zeggen wanneer je bevalling begint. Ik zou vorige week al bevallen want mijn buik was volgens de VK al aardig aan de gang (had behoorlijke harde buiken bij haar wat ze kon voelen), nou zoals je ziet loop (lees waggel) ik ook nog rond.

Vandaag heb je even een baaldagje, flink wandelen en genieten van het mooie weer nog!

Groetjes en een dikke knuffel,
    Miranda

10. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    :idea: Anoek
    Volgens mij zat ik ook nog potdicht met 34 weken ;) Toch ineens de vliezen gebroken 's nachts en 's middags al een beebje in de armen.
    Kan alle kanten op! Maar omdat je baalt krijg je toch een knuffel, bij deze!

:idea: Dwazie
    Balen meid. Ook al is het niet erg, je had toch gehoopt dat ze gegroeid zou zijn.. Dat vond ik toen in het ziekenhuis ook zo erg. Bij de geboorte woog Luuntje 2330 gram en toen ging ze naar 2280, niet veel verschil maar toch.. Inmiddels weegt ze rond de 3500, dus groeit goed!
    Proberen niet teveel zorgen te maken meid. Idd is elke weegschaal anders en ze drinkt en plast toch verder goed?
    Ook voor jou en je meiske een dikke knuffel! Geef je trouwens bv of fv?

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hai Mystery, welkom terug en ik ben benieuwd naar de foto's van jullie 10 ponder ;)

Dwazie, hier zeiden ze ook dat we rekening moesten houden met een verschil in weegschalen. Je zou toch denken dat Elise is aangekomen nu ze op de fles zit? Wel balen meid maar laat je niet gek maken. En als je zomaar even van je af wilt schoppen of kletsen, je weet me te vinden.

Luuk heeft vandaag de 2de regeldag denk ik, hij wil steeds drinken. Mijn tepels lijken per drinkbeurt verder uit te rekken :( . Ook heb ik wéér kloven *auw*. Ik voel me écht net Berta2 zeg.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou ik ben even als een debiel naar de medicorn gegaan om een weegschaal te huren...

en daarop weegt ze opeens wel weer 36oogr en op het consultatiebureau 3460 scheelt nogal he... nou ik weeg voortaan op mijn weegschaal hier.. ik geef trouwens flesvoeding

13. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ja, dan zou ik ook je 'eigen' weergschaal aanhouden. Grappig dat ze 3460 woog op het cb, Lune woog vorige week precies hetzelfde.

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ben er ook weer. 2 tassen met spullen van de hema en prenatal voornamelijk... Bij de prenatal voor ruim 100 euro :confused: gekocht. voornamelijk kleertjes. Ik kon het echt niet laten. Zo'n schattig spijkerjasje maatje 56...
    en een vestje en..... Van alles.

Peter belde net dat hij al onderweg is naar huis. Gaat lekker verder thuis werken vandaag.

Bij de VK alles goed. volgende week weer terug.
    Borst moet ik wel goed in de gaten houden. zodra ik koorts krijg gelijk de huisarts bellen. Harde stukken weg masseren en koud er op.

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat me net opvalt op de dikke buiken meetingfoto: degene die met de buiken naar links staan zijn allemaal al bevallen. Met de buiken naar rechts is alleen Dwazie bevallen. Zal het daar aan liggen? :p :) ;)

16. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Baby uitzet had ik allemaal al hoor, maar wilde ff kijken voor een goede voedings bh. Ff passen enzo zodat ik daar iemand om kan sturen. Verder wilde ik nog een dekentje en lakentje voor in het ledikantje.
    Een nieuwe wc borstel. zoogcompressen en meer van dat soort kleine dingen.
    Ow ja en nieuwe pannenlappen.

17. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hahahah wie weet!

18. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Haha dees... Wie weet. WAt helder van jou...

Mystery: fijn dat je thuis bent meid. Ben benieuwd naar je bevallings verhaal. En natuurlijk naar foto's van jullie 10 ponder.

Ga nu ff broodje eten en koffie maken voor Peter. Die zal zo wel hier zijn.

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden,

Mystery,welkom thuis ! Ben ook benieuwd naar je beer van 10 pond en je
    bevallingsverhaal.

Nog geen babynieuws van Diaantje,spannend.!

Ik wilde alleen effe mijn gezicht laten zien, voel me vandaag echt
    grieperig, heb ook harde buiken, en echt hele erg bovenbeen spierpijn.Dus ik kruip weer onder de wol.

groetjes

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

Nov 28, 2007
    14,364
    0
    0
    Overijssel
    :) hier even een inbraak van een maart-mama :)

ik was even nieuwsgierig of en al nieuws was van Diaantje ,maar zo te lezen is er nog nix!

@ iedereen die nog moet bevallen.... SUCCES!

liefs Ilona

Share This Page