Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hier ook even een inbraak van een smepper ;)

ook ik lees even mee of er al nieuws is over diaantje hoor, net als MamaNona..
    hoezo nieuwsgierig hihi

suc6 voor de rest die nog op de wachtbank zit voor de bevalling!

liefs Marieke

en ik breek weer uit!

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, hier is het nog vrij rustig in mijn buik. Ik heb wel een paar harde buiken gehad, wat ik anders nooit overdag heb. Maar echt een goed gevoel heb ik er niet over. Voor de zekerheid gaat de jongste wel bij oma logeren vannacht (wordt nog wel eens 's nachts wakker).
    De vk stelde vanochtend voor om vrijdag evt. nog een keer te strippen als dit niet heeft geholpen. Daar ga ik denk ik niet aan beginnen. De volgende stripbeurt is voor de gynaecoloog :D
    Maar ik blijf het toch wel spannend vinden.
    Hoe gaat dat bij de andere meiden die al overtijd zijn. Zijn er al afspraken gemaakt met de vk dat je naar de gynaecoloog moet of een ctg moet laten maken of zoiets? Mijn vk heeft daar vandaag nog niks over gezegd.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag meiden,

sinds zondag is de kraamhulp weg... och wat voelde ik me raar en in de steek gelaten, ik kon wel de hele tijd janken. het gaat nu weer beter met de emoties ;) . dylan doet het heel goed hij is echt een zeer tevreden mannetje en huilt bijna nooit. met mij gaat het ook goed maar moet wel nog steeds rustig aan doen met mijn rug enz...

:idea: hoe is het hier?
    :idea: proficiat meiden die in de tussen tijd bevallen zijn. sorry dat ik niet persoonlijk reageer, maar das me nu nog ff teveel ;)

dikke knuffel van kikkert en dylan

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames die nog moeten bevallen, ik heb een tip!!!!!! ga na een loempia kraam en eet 3 of 4 viatnemeese loepia"s. bij mij zijn na het eten van de loempia's de weeen begonnen ;)

5. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hahaha Kikkert, er zit wel wat in.. ik raak hier aan de dunne van vet eten en tja mijn darmen kunnen idd de rest in werking zetten...

@meiske74. ik mag morgen 17.00 uur pas naar de VK, dan zal ze idd gaan strippen en als dat niet helpt... geen idee. Ik ben nog niet eerder zolang 'over datum' geweest (mijn Vk lacht me iedere keer uit als ik dat zeg).

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Daar heb ik ook last van.. :)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik kreeg zelf korting van die vrouw in de loempia kraam omdat ik 40 weken zwanger was, ze zei tegen mij; meid eet maar lekker een paar loempia's en je zult zien dat je binnen nu en 2 dagen zult bevallen en jawel hoot nog geen uur later zijn de weeen begonnen :D

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben er weer vandoor dylan krijgt zo weer zijn flesje.

doei doei

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kikkert, dan moet ik dat eens gaan proberen.
    Vreemd he als de kraamhulp weg is, je moet dan een ritme vinden maar komt helemaal goed

10. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    OOooo ok, as donderdag is er hier markt, ik ga dan ff in onderhandeling met de vietnamees hihi.

Moet zeggen dat ik errug melig ben nu, mn bovenbenen doen zeer, mn rug doet zeer en mn buik heeft krampen en wordt steeds hard en ik.... ik lach me rot, en waarom? geen idee heb echt het idee dat ik 'gek' wordt (alweer een valse start zeker, ik trap er niet meer in). hahahaha, debiel he.

11. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    T's gelijk stil hier :confused: :(

12. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Gisteren was het hier ook al rustig..

Iedereen is denk ik aan het wachten tot ze mag bevallen of is alles aan het uitproberen.. haha.. ;)

Of ze zijn allemaal nu loempias gaan halen.. haha

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha loempia's...
    Als dat echt werkt...

Ik denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer.
    Ik kan nog niet met m'n beeb naar buiten in de wagen, maar ik zit wel heel veel buiten. Het is zo lekker. Gewoon zonder jas en in een shirtje. Heerlijk. Heb zelfs de was buiten. En dat doe ik 's winters echt nooit. Krijg er helemaal de lente kriebels van.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey hallo! Niemand bevallen inmiddels?

Ik zit op de huisarts te wachten, die komt langs als er een kindje geboren is. Maar geen idee hoe laat ie komt!

Vanochtend de schrik van m'n leven gehad! (ALWEER!) we moesten om 9 uur in het zh zijn en ik was Finn z'n jasje aan het aan doen. Heel voorzichtig want die armpjes werken niet mee. Voel ik een knak! En meteen werd dat armpje slap! Finn gaf een huiltje en reageerde niet meer.... Wij hem in de kinderwagen gelegd en als een idioot naar de ehbo! Daar aangekomen bewoog ie alles weer en was er niks aan de hand! Nou.... dat was schrikken! Dacht echt dat ik z'n arm gebroken had..
    Gelukkig goed nieuws bj de kinderarts: het eerste jaar krijgen die kleintjes zo vaak voeding dat ik me alleen hoef ongerust te maken als ie ziek is! das een opluchting voor nu. Ze hebben bij ons 3en bloed afgenomen. (bij Finn in z'n hoofd!want het wilde niet lopen in z'n handje) En dan kunnen ze de mate waarin ie het heeft onderzoeken.
    Met wat simpele aanpassingen in onze levenspatronen zal hij een gewoon kereltje worden, dat alleen bij ziekte extra zorg nodig heeft. En uitslapen zit er voor hem helaas nooit in... Maar das het minste toch?

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind loempia's niet zo lekker, maar als ik deze week nog niet bevallen ben, dan ga ik toch ook maar een voorraadje kopen denk ik :D

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Voor Aurelie is het een spannende dag vandaag lees ik!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmmm loempia's! maar ik hoef niet meer te bevallen...

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje debora... Das zeker schrikken zeg....
    Gelukkig niks aan de hand.

Beide ouders moeten drager zijn toch? Dus jullie zijn allebei drager en hebben dus gewoon weg domme pech... (ff bot gezegt.) Wel toevallig dan. Of zijn veel mensen drager?

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmmmmmm loempia's... ik doe mee! :)

jeetje Debora, das idd schrikken zo'n knak, vooral als het armpje ook slap wordt... maar gelukkig niks aan de hand zeg!

ben trouwens erg blij, ik wilde een zandkleurig wipstoeltje van Baby Bjorn, nergens in NL meer te koop natuurlijk... en als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb dan MOET ik het hebben :oops:
    Maar nu wilde een vrouw van zo'n webwinkel wel even naar Babybjorn in Zweden bellen en daar hadden ze er nog precies één! Dus die komt nu over voor mij en heb ik die volgende week! :D :D

ik loop even naar wupermarkt en Kruidvat nu... nog even laatste zon op mijn gezicht...

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja het is echt domme pech! Geen idee hoeveel mensen er drager zijn... Maar als je 2 dragers hebt, heb je nog maar 25 % kans dat je een kind krijgt die de ziekte heeft! 50% kans dat het kind ook drager is en weer 25% kans dat ie niks heeft. Dus echt stom toeval dat wij elkaar treffen! En dat er in beide families niks van bekend is.

Deel Deze Pagina