Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een heerlijke dag gehad! Ik ben dus helemaal uit mijn dip! :D

Vanmorgen eerst lekker koffie gedronken bij mijn vriendin, daarna door met mijn moeder naar de stad om op het terras te lunchen. Het was echt heerlijk in het zonnetje. Tot mijn grote verbazing was mijn mannetje al om half 3 thuis en zijn toen doorgegaan naar mijn schoonzus en zwager die morgen voor 3 maand naar Australie gaan :confused: ...

Nu is de dag al bijna voorbij en heb ik het ook nog voor elkaar gekregen dat we lekker patat gaan eten. Wat ben ik toch een geluksvogel!

Nog geen nieuws van Diaantje?

Hoe is het verder met de dames hier?

2. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    @Deborah: meid, als jij het niet vervelend vindt om te voeden in de trein, gewoon doen! Andere mensen kijken maar de andere kant op...
    Daarbij zien ze er waarschijnlijk niks van.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wat afvallen betreft, ik was 20 kg aangekomen (misschien iets meer) en ik ben er nu 13 kwijt zonder moeite ----> ik hoop dat het zo blijft gaan.

ik ben best jaloers op de dames die bv geven...want bij mij is het helaas mislukt omdat het niet opgang kwam. en nu dik een week later is de bv opgang gekomen :( maar ja fles voeding is gewoon het best voor onze kleine man.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm ook een idee natuurlijk!
    Ja gaat snel he! dat had ik niet verwacht, meteen zoveel kwijt!
    Heb wel m'n zwangerschapsbroeken nog aan dat zit lekkerder bij het litteken...
    Hebben ze bij jou ook de knoopjes weg gehaald? zodat het niet meer zo trekt?

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben ook nog steeds jaloers op mama's die bv geven. Bij mij lukte het ook niet, maar moet zeggen dat Lune het prima doet op de fles.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meiden die al bevallen zijn, we kunnen ook over onze kleintjes kletsen bij de februari2008 mama's topic. Misschien een ideetje? Of kletsen we hier nog even verder en pas als iedereen bevallen is gaan we verhuizen, kan ook ;)

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @krista: ja je hebt gelijk, maar wilde ook voor de zekerheid gewoon wat meenemen. Je weet maar nooit...
    Fijn dat je uit je dip bent! Lekker dagje gehad!

@kikkert: bij mij kwam het wel goed op gang maar wilde Finn niet drinken... Ik voed nu altijd met tepelhoedje anders drinkt ie niet. Ik stond ook echt op het punt te stoppen hoor! Toen kwamen ze met dat hoedje... Maar het schijnt dat je productie daar niet zo hoog van blijft dus moet straks ook overstappen. Als de fles het beste is voor Dylan, hoef je je echt niet rot te voelen hoor! Het is wel jammer natuurlijk. Maar je kunt er niks aan doen, toch!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Denk dat het het leukst is als we allemaal samen overgaan!

Weet je ik zie nu vooral in de nacht toch ook wel weer een nadeel aan de bv: je kunt het niet afwisselen met je mannetje...

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemiddag meiden!

@leonie gefeliciteerd met de geboorte van LOTTE

@Mystery fijn dat je weer thuis bent , ben benieuwd naar je verhaal en naar je foto,s van jullie mannetje! maar rustig aan meid!

@Dwazie nou das ook wat dat van die weegschalen is nogal een verschil :rolleyes:

@Anoek uhm.. nog pot dicht das ook niet de bedoeling hoop dat het toch nog vanzelf weker wordt ;)

@Dees lijkt me geen pretje die kloven, hoelang wil je eigenlijk borstvoeding gaan geven?

@Kikkert ohh ..van die loempia,s is mischien voor een hoop meiden het proberen waard :)

@Deborah fijn dat gesprek goed was en fijn dat er allemaal goed mee te leven valt , hoop dat jullie er nu wat rustiger onder zijn.

@boney alweer wezen shoppen :)

@ichtus hoop dat nu keertje doorzet , zo is ook niks meid!

@@@NOU MEIDEN DIE IK VERGETEN BEN DIKKE KNUFFEL! :oops:

Hier vanmorgen ff naar de markt geweest, eerst auto opgehaald,want reed gistermiddag van het dorp hier naar huis, mijn auto leek ineens net een sportauto qwa geluid :) , was me uitlaat :( dus hup gelijk garage geweest en was alweer klaar, vanmiddag kraamvisite gehad, en vanavond ook weer, en ze word echt verwend ons meissie :oops: kan er straks beter een paar keer per dag verkleden :) zoveel maar wel hele mooie ,leuke dingen zeg ;) en ook een hoop bonnen van baby/kinderkleding zaken dus kan zat uitzoeken straks ;)
    Ben wel heel moe nu, mannetje heeft nachtdienst en ja dan zijn zowat alle voeding voor mij en is best zwaar dan,maar ja als ik naar mijn poppie kijk ben je zo weer wakker :)

Hoe is het verder hier? nog geen nieuw babynieuws?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heeft iemand het topic al aangemaakt dan??? :rolleyes: lijkt mij leuk om gewoon nog ff hier verder te kletsen tot iedereen bevallen is :) of niet?? :oops:

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Lekker geshopt dus... leuk is dat he? Je kan dan zelfs al blij zijn met een wcborstel en pannenlappen... tenminste ik wel! :D

Net even een nieuw prullenbakje voor de badkamer gekocht bv... doet me goed! hihi

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou mijn kleine man is weer toe aan een schone luier en voeding... Daarna vroeg eten want Marc gaat lekker een avondje naar de bios, en de film begint vroeg. M'n moeder komt hier bij mij, zodat ik niet alleen ben!

Fijne avond allemaal!
    En kom morgen kijken wie er weer bevallen is! ;)

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, er is al een topic aangemaakt. Vind het ook prima hoor om hier gezellig verder te kletsen. Ben toch wel benieuwd hoe het gaat met iedereen. Ik heb soms alleen dingen die ik wil delen of vragen die over Lune gaan en twijfel dan of ik het hier neer zal zetten omdat ik de zwangere dames er niet mee wil lastig vallen :oops:

Ga nu ff koken, burrito's jammie :p

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @maja: ja dat kan ik me voorstellen dat heb ik ook wel een beetje! Maar volgens mij vallen we niemand lastig! :) ;)

Nu ben ik echt weg!

Oh enne ga over een weekje denk ik ook weer eens shoppen! Heb ik ook zin in!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nee Maja! Gewoon lekker hier blijven hoor... ik vind het juist leuk om dat te lezen, kunnen wij nog zwangeren toch ook van leren & ik geniet ook echt van jullie mama praat hoor! :D
    Ik zou het in ieder geval leuk vinden als we samen over gaan wanneer iedereen bevallen is...

smakelijk... ik ga nu mijn lasagna opeten... gisteren trouwens burrito's gegeten :D

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je mag alles neerzetten meid denk dat de meiden er geen bezwaar tegen hebben hoor :) kookse en eetse ;)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    of jullie moeten genoeg hebben van onze kwaaltjes en ons ongeduldig geklaag? :oops:

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heeej dames...

Nog geen nieuws van Diaantje hier...ik heb nog niks gehoord.. zal r straks ff een smsje sturen...

Verder een baaaaaldag.. ben moe. alles doet zeer en heb nergens zin in. kinderenzijn te druk en manlief kan niks goed doen..

We gaan nu even eten en dan kruip ik straks maar weer in bad.. in de harde buiken geen verandering.. af en toe een FLINKE....

Ben er vanavond zeker nog weer hoor, maar eerst even mijn humeur wat verbeteren..

KNUFF

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb morgenochtend om half 10 een eerste ctg. Is hier standaard met 41w3dn. Ik heb ook alvast een afspraak voor een tweede ctg op vrijdag. Ik ga er morgen wle op aandringen om me vrojdag meteen ook op te nemen als er nog niets spontaan op gang is gekomen. Ik wordt liever vrijdag al op weg geholpen dan dat ik het weekend moet wachten op niets... Maar goed, dat zal vooral aan de evt. ontsluitong liggen.

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Heet water in een thermoskan en een beker. Wil je je flesje opwarmen dan heet water in de beker, flesjer erin en wachten maar. Dit kreeg ikzelf als tip namelijk. Ik heb flesjes die straks de vriezer ingaan en ik heb een koeltas met koelelementen. Ik neem gewoon een thermoskan mee als ik op stap ga en doe de flesjes in de speciale koeltas. In de trein zou ik ook niet gaan zitten voeden denk ik maar ik wil het straks ook niet overal laten hoor. Als ik een keer ga lunchen ofzo dan ga ik daar gewoon voeden hoor. Dan kijken mensen maar een andere kant op.

Ik wil nog wel even zelf blijven voeden maar geen idee hoe lang Joma. Nog niet zo over nagedacht eigenlijk.

Deel Deze Pagina