Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Ookal type ik de laatste tijd wat minder, ik lees wel dagelijks mee.. en ik vind juist de berichtjes van de dames die al bevallen zijn erg leuk, daardoor krijg ik veel zin in de bevalling.
    En ik kijk er echt naar uit dat we straks allemaal in het mama topic mogen kletsen... ik kan niet meer wachten! Haha.

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Kom je nu mee... Waar moet ik nu nohg loempies's vandaan halen? Klinkt iig wel een stuk beter dan sex of stofzuigen!

3. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Hahaha.... mogen ze ook uit de diepvries zijn en dan zelf frituren? :p

Pff ik heb al sinds vorige week menstruatie-achtige krampen en steken helemaal onderin mn buik.. en het wordt met de dag erger. Misschien ben ik te druk? Ben vandaag weer wezen shoppen.

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    *****INBRAAK*****

Zag dat hier nog niets stond,maar Diaantje is bevallen van een dochter genaamd Angela van 9 pond!

verder nieuws zal vanzelf volgen via haar Buddy neem ik aan!

liefs MamaNona
    een aanstaande maart mama

****** UITBRAAK******

5. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    :confused: Gefeliciteerd met de geboorte van Angela, Diaantje! Ben benieuwd naar meer nieuws.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hé, daar is mijn bijna buurvrouw weer eens! Van harte met Lotte! Vind het een super mooie naam!

Hoe is het ziekenhuis bevallen, ik neem aan dat je in Roosendaal bent bevallen? Wie was je behandelend gyn? Ik moet inmiddels ook in het ziekenhuis bevallen en heb begrepen dat dr. van Dis in ieder geval niet meer aan het werk is. Lullig voor hem, een opluchting voor mij!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Dan gaan we redelijk gelijk op... ik ben vorig jaar op 25 februari gecurreteerd en toen was het vruchtje al mininmaal 2 weken gestopt met groeien. Mijn uitgerekende datum lag daar net ietjes voor. Ik heb ook echt het gevoel dat ik al meer dan een jaar zwanger ben en dat is eigenlijk ook wel zo...

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zou gewoon bv geven! Er is vast wel een plekje te vinden waar het wat rustiger is en als je een grote sjaal meeneemt, hoeft niemand al te veel te zien toch? Zeker als je er zelf niet mee zit, zou ik het lekker het probleem laten van mensen die er wel mee zitten.

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Diaantje en partner, gefeliciteerd met de geboorte van Angela!

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Leonie en partner, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Een hele goede avond dames

Hoe gaat het leven hier ik mis jullie allemaal heel erg maar heb helaas nog maar weinig tijd gehad om ff te komen spieken, mijn mannetje is nu aan het koken dus dacht kom ff en krijg ook geen bezoek ff avondje niets :)

Hier nog iets spannends gebeurd niemand nog bezig vandaag? Kan iemand me ff op hoogte brengen of heb ik nog niet veel gemist ;)

Hier gaat alles goed bryan doet het ontzettend goed drinkt lekker alleen snachts wat vaker wakker maar goed hoort erbij he :) ik ben super trots op hem!

Ga nu proberen weer wat vaker hier te zijn maar weet nog niet of dat gaat lukken :) ik mis jullie allemaal wel kei erg hoor niet vergeten kom snel weer uitgebreid meekletsen

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    DIAANTJE EN PARTNER GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER :) :)

geniet er lekker van meid en we zien je snel weer hier verschijnen

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Doe eens niet zo raar! Ik kan nooit genoeg lezen over jullie kinderen hoor! En daarbij zijn alle tips handig... ONze tijd komt vanzelf.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Fijn dat alles goed gaat met jou en Bryan, Vivian!
    Geniet maar lekker & pak je rust... we zien je snel weer wat meer hier!

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Diaan van harte met Angela!

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Ik zou het erger vinden als alle mama's al verhuisd zijn en de zwangeren "achterblijven".
    Klets maar lekker raak over je meisje hoor, ik persoonlijk vind dat wel leuk om allemaal te lezen.

Goedeavond trouwens allemaal :)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oke, duidelijk.. We gaan samen 'over' naar het mama topic :D

Diaantje gefeliciteerd met jullie dochter Angela!

Ga nu mn burrito's opeten. Hoewel ik ook wel zin heb in loempia's :)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen26 ja die rust heb ik toch harder nodig dan ik gedacht had ;) maar dat betekent niet dat ik jullie vergeet denk nog iedere dag aan jullie dames ook zeg ik vaker tegen mijn vriend oh hoe zou het daar gaan zouden er nog meer babys geboren zijn :) dus ik vergeet jullie niet hoor!

@deborah je hebt ook van die thermotasjes dan kun je de fles tijdje van te voren verwarmen en die daarin doen blijft hij tijdje warm kun je hem zo geven volgens mij hebben ze die wel bij de prenatal zou je daar eens kunnen vragen

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Aan alle bevallen mama's: gezellig hier blijven kletsen hoor!
    Ik vind het juist zo leuk te lezen hoe het met jullie en de beebjes gaat!

@Diaantje en Leonie: Gefeliciteerd met jullie dochters!!!!!

Hier fijn dagje gehad, lekker wandelingetje over de dijk gemaakt met mijn moeder. Daarna een uur in bad gelegen met lekker etherische olie erin en een relaxed muziekje erbij. Sindsdien ben ik zo sloom als een gieter :)
    Ik ga zo eten en dan verder met NIKS doen! heerlijk.

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja is ook leuker als we hier met zijn allen de deur dichtdoen zeg maar ;)

Diaantje, Leonie en de partners: Gefeliciteerd met jullie dochters!

Smakelijk he maja :D

Deel Deze Pagina