BUDDYNIEUWS Ik ben vandaag om 13.52 bevallen van onze dochter Angela Janice en ze weegt 4345 gram en 55 cm lang.. ik heb 11u lang weeen gehad.. Kus Diaan EINDE BUDDYNIEUWS zojuist ontvangen vers van de pers...
Diaantje gefeliciteerd met Angela Sizzel gefeliciteerd met Nora mystery gefeliciteerd met Bryan Zo dat zijn weer een paar bevallingen nog een paar te gaan fijn om te lezen dat alles goed gaat Sizzel fijn meid geniet er maar van met volle teugen. Hier gebeurt er buiten veel voorween nog niet heel veel helaas. Morgen weer naar de VK hopelijk dat zij nog iets voelt of een indicatie kan geven. Zijn jullie trouwens veel aangekomen deze zwangerschap? ik zit nu op 5 kilo ik vind het persoonlijk erg weinig deze keer vorige keer was het 15 kilo maar goed volgens de VK gaat alles nog goed.
@taatje, ik ben ruim 20 kilo aangekomen, kunnen er ook al wel 25 zijn inmiddels... maar mijn vlos vond het allemaal vrij normaal omdat ik van mezelf niet zo zwaar ben...
Was het maar waar... Ik hang lekker aan de bakrand terwil vriendinnetjes aan het trainen zijn en haal af en toe eens een borstel over een paard zodat ik wel een beetje naar paard ruik. Ik zou nu echt niet meer durven rijden hoor, heb voor het laatst met een week of 30 op een paard gezeten.
heerlijk toch 5 kg! hier blijf ik op 10 steken en daar ben ik erg blij mee..vorige keren waren het er 30 en 20 kg...
Wen26 dat scheelt natuurlijk ook nog wel wat. Ik ben vrij zwaar van mijzelf uit dus alles wat ik aan kom is al meteen zwaar. Vorige keer waren ze ook heel moeilijk aan het doen ivm met de BMI, nu dus niet dus dat is wel fijn.
ff snel mijn verhaaltje! (korte samenvatting!) Op vrijdag om 07.15 braken mijn vliezen! Het was dus echt een waterval.. niet normaal! dat kwam omdat Nora nog niet ingedaald was.. het bleef echt lopen! Ik ziekenhuis gebeld en we konden meteen komen. Moest ook, want omdat Nora niet ingedaald was kon de navelstreng naar buiten komen wat dus levensgevaarlijk voor Nora zou zijn. Dus wij naar het ziekenhuis. Om 08.30 uur begonnen de weeën spontaan. Ging goed! waren nog niet sterk, maar liepen langzaam op! om 10.30 uur naar de verloskamers gebracht. Weeén kwamen om de 3 á 4 minuten en leek snel te gaan. Leek ja.. weeën zwakte weer af en uiteindelijk had ik om 14.30 uur 3 cm ontsluiting. Omdat ik toen ook al wat rugweeën had werd een ruggeprik aangeboden! (graag! haha) Wat is dat fijn zeg! Ik voelde niks meer! ik had ook weeënstimulerende medicatie gekregen zodat de weeën wat krachtiger zouden worden. Ze bleven namelijk vrij zwak. 17.30 uur 4 cm ontsluiting.. pff.. nog een lange weg te gaan... Toen ging het mis. medicatie werd weer opgehoogd en toen kreeg ik dus een soort van weeënstorm. Er zat geen pauze meer tussen de weeën.. dus 2,5 uur zware rugweeën gehad en daarbij werkte de ruggeprik ook niet meer! uiteindelijk medicatie gestopt.. maar rugweeën bleven aan! om 23.30 uur getoucheerd.. nog steeds op 4 cm! Gyn vond het toen wel welletjes geweest en zei meteen dat we nu een keizersnee gingen doen. Nora was nog niet ingedaald, en al zou ik die 10 cm wel gehaald hebben, Nora moest ingedaald zijn voordat ik kon gaan persen! Dat zag hij niet gebeuren! Nora lag zelfs hoger dan om 17.30 uur! Ik vond het eerst verschrikkelijk.. maar ben achteraf zooooo blij met de keizersnee geweest! Het was echt super zwaar.. De bevalling heeft uiteindelijk 17 uur en 33 min geduurd! pff.. lange rit hoor! Oja.. weet niet of dit al verteld was door mijn buuf, maar Nora heeft een onderontwikkeld oortje. Ze weten dus niet of ze daar uberhaupt door hoort of ooit zal horen. Er is namelijk geen gehoorgang. Het lijkt alsof het oortje dubbelgeklapt is en zo is aangegroeid. Ze gaan nu in het radboudziekenhuis in Nijmegen onderzoeken of ze dus wel of niet kan horen. Ook het andere oortje is dus nog maar de vraag.. Misschien is ons meisje dus doof.. We gaan daar vooralsnog niet vanuit, maar het is wel spannend. Op korte termijn horen we iets van het radboud ziekenhuis.. tot die tijd afwachten dus! Ook heeft ze een wratje op haar gezicht. Deze zal daar ook meteen afgebonden worden zodat deze eraf valt! al met al genoeg dingen om over na te denken.. de afgelopen dagen waren dus erg hectisch. Vandaar dat ik ook geen tijd en er ook niet aan gedacht heb om iemand te sms-en.. (was ook wel te veel geweest om zo uit te leggen!) Nou ik ga zo mijn bedje weer in.. buik doet nog steeds erg zeer!
UPDATE DIAANTJE Net nog even aan Diaan gevraagd of ze thuis of in zh was.. Ze lag in ZH en moest ivm ruggeprik tot morgen blijven.. alles ging goed en ze had ook al gedoucht.... EINDE UPDATE
Ik ben nu 15 kilo aangekomen, maar had wel wat reserve met 77 kilo schoon aan de haak... Ik ben de afgelopen weken een paar kilo afgevallen doordat ik niet veel honger meer heb en door suikerz. meer verspreid over de dag moet eten. Ik wil dat straks ook vol zien te houden, het bevalt me prima!
Kan me voorstellen dat je het mist! Maar dacht al joh, nu nog op een paard... zou het eigenlijk kwaad kunnen? Ik heb daar werkelijk geen verstand van...
Ik hoor wel eens dat er meiden zijn die tijdens hun zwangerschap zelfs afvallen ipv aankomen...en dan komt er toch echt een kindje uit van 3,5 kilo... zolang je vlos zegt dat het oke is, geen zorgen maken hoor...
Jeetje Sizzel wat een verhaal.. een meisje op mijn basisschool had ook een dubbelgeklapt oortje vanaf de geboorte en hoorde met dat oor ook niets tot weinig.. het andere oor deed het bij haar trouwens prima en heb het ook nooit raar gevonden eigenlijk... het hoorde gewoon bij haar.. maar ik kan me voorstellen dat je toch geschrokken moet zijn.. Hoop dat jullie goed nieuws krijgen uit het Radboud meid... En hoe dan ook .. Ze is ongetwijfeld een prachtmeid...en voor jullie natuurlijk de mooiste van de wereld.... Knufff
Jemig Sizzel, wat een verhaal! Ik ben niet jaloers op je bevalling, maar van de mogelijke doofheid van jullie meisje schrik ik nog meer. Je klinkt enorm nuchter, voelen julie het ook zo? Ik hoop dat je snel herstelt en heerlijk geniet van jullie wondertje!
Leonie, gefeliciteerd met je dochtertje Lotte, inderdaad een prachtige naam! Diaantje: jij ook enorm gefeliciteerd met je dochtertje Angela, heerlijk dat ze er is, en 9 pond, da's niet niks Oke, ik wil ook..........maar goed, er zijn meer wachtende voor me geloof ik Hier rustig dagje gehad, naar VK geweest, ales was prima met de kleine meid, verder lekker naar dekapper geweest, nu kan het nog. Zometeen lekker in bed TV kijken, Babylon en Dirt, daarna nog even badderen om moe te worden en hopelijk niet nachtbraken vannacht. Meiden, fijne avond en alle rommelende meiden succes... Liefs Amsy
jeetje Sizzel, ik hoop echt dat het goed komt met jullie kleine meid en haar gehoor. Maar het belangrijkste is dat ze gezond is. PFf wel een heftige bevalling zeg gelukkig is alles goed gegaan.
Jeetje Sizzel, wat een bevallingsverhaal zeg... kan me voorstellen dat je het erg zwaar hebt gehad, duurde wel erg lang en dan zo'n heftige weeenstorm... En gossie, die kleine Nora... nog maar even niet op de zaken vooruit lopen inderdaad, maar wel goed om alvast bij de mogelijkheid stil te staan... ik hoop natuurlijk dat jullie goed nieuws krijgen! liefs, Wen
hey dames , heb me bevallings verhaal neer gezet bij bevallingen , ook staan er 3 fotos in me album ben nu dooooooood moe , zo voeden en dan even naar bed
Meiden ik ga even lekker op de bank hangen en dan lekker mijn bedje opzoeken. Eens kijken of ik wat mag slapen vannacht. Ik kom morgen weer even kijken. Groetjes, Tamara
Tuurlijk schrik je eerst.. maar we hadden allebei meteen zoiets van.. "wat is nou het ergste?" dat ze misschien niet hoort? In het ergste geval moeten wij gebaren taal gaan leren.. nou ja.. en? Misschien wel nuchter ja.. maar ben zo verliefd op ons meisje dat het me niets uitmaakt! Ik hou zielsveel van haar, en ook met doofheid is makkelijk te leven! De artsen gaan er toch gewoon vanuit dat alles gewoon goed is hoor! In ieder geval met haar andere oortje! Nora is verder hardstikke gezond gelukkig! Ze heeft ook nog een echo gehad van de nieren, hartje en blaas, omdat deze in dezelfde periode worden aangelegd als de oortjes. Vaak zie je dan ook dat er met een van deze organen iets mis is! Dat is bij Nora gelukkig niet het geval! alles zag er helemaal toppie uit! Ik hoop dat ik mijn gevoel een beetje goed heb omschreven.. er spookt op zo''n momnet zoveel door je hoofd..