Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nou ik duik ook mijn bedje in..
    misschien tot morgen!

Ik krijg overigens nog 7 dgn kraamzorg.. en dat na de 4 die ik al in het ziekenhuis gehad heb! lang leve de izz! haha

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Diaantje gefeliciteerd met jullie dochter

Sizzel, jeetje zeg, dat is even schrikken zeg van het oortje. Gelukkig staan jullie er positief tegenover!

Hier nog steeds niks aan de hand. Ik hoop zo dat het vannacht begint!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff in bad.. tot straks...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat een droppie Mystery!

wat zul jij van je mannetje genieten zeg!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik heb echt een verveel moment te pakken... ga maar ff douchen en mijn bedje vroeg in...

oh Rain Man op tv... ga ik die zo wel kijken...

trusten allemaal! x

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hey Sizzel, fijn dat je weer terug bent, en wat een bevallingsverhaal zeg!
    Ik hoop voor je dat je wat betreft Nora's oortje positief nieuws zal ontvangen!

@Mystery; Wat een lekker mollig ventje zeg, heerlijk!

Ik ga even lekker wat ijs pakken! Ik moet tegenwoordig de computer delen met mijn vriend, dus zit er wat minder achter :(

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank voor je reactie bij ons! Goh dat het nog allemaal potdicht is bij je!
    Ik hoop dat het niet zo lang hoeft duren...ik voel met je mee. Ik kan me mijn bevalling nog steeds goed herinneren, het voelt net alsof ik gisteren heb bevallen. Laat ons weten hoe het is gegaan op vrijdag a.s. bij de gyn. Hopelijk voor je strippen? De gyn. heeft bij me gestript, nog geen 1,5 dag later brak mn vliezen...7,5 uren weeën, dan klein half uurtje persen, dan kwam Matthew ter wereld. Hij lag wel in de stuit, zijn hoofdje kwam als laatste naar buiten...

Ik hoop dat je beetje goed kan slapen,
    liefs Miranda xxx

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Miranda, strippen, hebben ze hier volgens mij nog nooit van gehoord, ik vroeg dat ook aan de vk maar daar staan ze niet achter.
    Misschien denkt de gyn er anders over. Is toevallig ook de gyn die ik met de curretage had, een hele fijne vrouw en die ook luistert naar mijn dingen.
    Komt helemaal goed hoor, was alleen even balen, had eigenlijk gehoopt dat er toch iets op gang gekomen was maar helaas.

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo hier evne in bad geweest, maar ik denk dat t water te warm was, want ik werd al snel niet lekker.. ben er toen maar uit gegaan.. ben nu gewoon zooooo moe dat ik zo lekker mijn bedje in duik....

Tot morgen allemaal...

Truzzzz

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @mystery mooi kereltje hoor! :)

@Sizzel welkom thuis meid,ook niet echt een prettige bevalling meid, en das wel ff schrikken zeg van der oortje ,en ja hoop dat het met gehoor meevalt, en wat je zegt verliefd ben je toch wel en is toch wel voor jullie het mooiste meissie, :)

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Shit.. ben mijn hele tekst kwijt! :( Dacht al dat er iets niet goed ging...

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ok.. poging 2

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    @Debora.. wat fijn dat jullie geruststellend nieuws hebben gehad ivm Finn!

@Leonie.. GEFELICITEERD met LOTTE!!!

@Diaantje.. VAN HARTE met ANGELA!!!!!

@Sizzel.. tjonge, wat een verhaal! Ik zeg altijd liever 40u pijn dan een keizersnee, maar als ik in jou schoenen had ge.. uh.. legen, dan was niet anders geweest. Wat vervelend dat ze niet in wilde dalen. En dan nieuws van het oortje.. fijn dat jullie er zo rustig onder kunnen zijn. Vraagje.. weet je of ze het dubbel geklapte oortje ook kunnen terugklappen? Of blijft het zo? In ieder geval veel sterkte komende tijd met alle energie slopende zkh bezoekjes en het afwachten e.d. Wel heel fijn dat de andere orgaantjes ok zijn!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Alle kersverse papa's en mama's gefeliciteerd!

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ha meiden,

Ik ben niet veel achter de computer geweest vandaag, maar heb net even bijgelezen! Ik wordt alweer verkouden, bah ik wil niet verkouden zijn als ik ga bevallen. :( Ik heb nog even nagedacht over het waterpokken verhaal. Ik denk dat ik Norah gewoon nog 3 keer thuis houd van de PSZ, daarna is het vakantie en daarna mag ze wel de waterpokken krijgen. Een bijkomend probleem is dat NIco niet zeker weet of hij het gehad heeft. Tja, en ik heb geen zin in een zieke man en zieke dochter tijdens mijn kraamtijd. Ik ga geen risico nemen.

@Leonie, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte!
    @Diaantje, gefeliciteerd met jullie dochter Angela!

@Mama's, wel hier blijven kletsen hoor! Veel te leuk om jullie verhalen te lezen en anders blivjen we hier ook helemaal alleen achter! Bovendien moeten we toch een absoluut record pagina's hebben hier. :D

@Debora, wat schrikken zeg van Finn's arm, gelukkig was er niets aan de hand.

Over voeden in het openbaar: het is een stap die best moeilijk is om te nemen, maar als je het eenmaal gedaan hebt wordt het steeds gemakkelijker. In de trein zal echt niemand er aanstoot aan nemen. Ga in zo'n tweezits bankje zitten, en bedek je baby met een sjaal oid. Ik droeg altijd een hemdje en daarover een vestje, dan deed ik het vestje open, het hemdje over 1 borst naar beneden en je zag er echt niets van.
    Als je het echt niet ziet zitten om te voeden in de trein, dan kun je de opgewarmde afgekolvde melk meenemen in een thermoskan!

@Sizzel, wat schrikken van Nora's oortje, maar je hebt gelijk: er zijn ergere dingen. ik duim voor jullie dat ze met het andere oortje wel hoort! Krijgt ze wel de gewone gehoorscreening deze week?

@Mystery, mooie foto's hoor! Jullie staan er samen zoooo gelukkig op. En Bryan is echt een mooi kereltje.

Oh wat ben ik nu vergeten, ik weet het niet meer.

Overtijd dames: ik duim voor een begin vannacht!

Welterusten allemaal.....

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    @paardrijden.. heb nog nooit op een paard gezeten, maar nu wel al een paar dagen zadelpijn zeg maar. Vandaag naar VK geweest. Alles tip top in orde. Wat betreft bekken zei ze idd veel rusten en.. ik moest maar bevallen. (Duh, wat een wereld tip!) Ik ben nu gewoon een weekdier, dus laatste dagen slijt ik op de bank.. Nou ja, met dit mooie weer geeft t niet. Heb vandaag HEERLIJK buiten in het zonnetje gezeten, broodje, kopje thee, beetje kletsen, zo is verlof echt vakantie! Helaas komt er wat minder mooi weer geloof ik.. nou ja.. ga ik wel eindelijk eens een boek lezen!

@Wen.. en wat voor taart heb je nou gebakken, was ie lekkerrrrr?

@Loempia's.. hmm.. altijd goed: worth a shot!

@Flesvoeding.. oh.. dus daarom zit er een thermovak in mijn luiertas! Schiet me ineenst te binnen!

Nou luitjes, denk dat ik morgen wat fanatieker ben hier.. ik ben van plan eindelijk eens wat foto's te gaan maken.

Nog even 1 teleurstelling.. dacht dat de videocamera vandaag binnen zou komen, maar helaas, achteraan gebelt en wordt w.s. pas eind deze wk. Want in tegenstelling tot wat op de site stond hadden z m dus niet op voorraad.. BOOH.. nou moet ik wachten met bevallen ;)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hoi!

toch maar niet gaan slapen, ben helemaal nog niet zo moe & dat word dan toch niks...

@mamaNorah, denk dat je er verstandig aan doet om Norah thuis te houden, al is het alleen al voor je eigen gemoedsrust!

@Mom2be, ik heb geen taart meer gebakken :(
    Maar mijn vriend en ik hebben bedacht dat we donderdag (valentijnsdag en mijn uitgerekende dag) lekker tapas en hapjes gaan maken om deze bijzondere dag te vieren... dan maak ik ook een lekkere chocotaart als toetje :)
    Enne, wel lastig he dat je eigenlijk alleen nog maar op je kont kunt zitten? De ene dag kan ik er erg van genieten en het andere moment verveel ik me echt rot! En wat een goede tip van je vlos, dat je maar eens moet gaan bevallen :rolleyes:

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    OH.. chocolade taart.. al dat gepraat over lekker eten.. ik heb ineens een enorme behoefte aan chocola! Helaas heb ik dat net niet in huis.. balen! Oh wacht, ik heb nog chocolademelk! HMMM! Die ga ik zo maar es opdrinken. En dan toch maar weer het bed in, want mijn oogjes hou ik amper open hier, zit er bij als een zak aardappels.. GAAP!
    Morgen hopelijk lekker beetje uitslapen.. mannetje hoeft pas om 10u30 weg.. heerlijk.
    Denk alleen niet dat hij iets doet met valentijn.. hoewel hij nu wel extra lief is.. dus wie weet. Maar normaal vind ie t maar een commercieel gebeuren. Ik heb laatst al 2 plantjes met bloemetjes gehad, had ik iets om naar te kijken zei ie :rolleyes: en als ze uit gebloeid zouden zijn zou de baby komen. Nou dat kan wel aardig kloppen!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    O chippie, k moet ook nog de was ophangen. Nou dan stop ik er echt mee voor vandaag. Welterusten!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    trusten!

Deel Deze Pagina