Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, bedenk me ineens dat vandaag eigenlijk mijn uitgerekende datum was. En nu is Lune al bijna 6 weken :D

Ga ook zo naar bedje. Trusten meiden!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik was er ook weer hoor...
    Ik was er al ff, maar ik heb zo'n pijn in m'n buik (spieren) Het zit vreselijk te trekken. Komt van het shoppen vanmiddag. Ik heb anderhalf uur door het centrum gelopen. Was ook veel te veel van het goede. Was echt gesloopt toen ik thuis kwam. Vanavond de verjaardag. Was wel erg gezellig hoor, maar ik kan gewoon niet meer zitten man. Vreselijk. Zeker op een gewone stoel niet. Moet dan echt op het puntje zitten met m'n benen wijd. We zijn om half 9 na de koffie weg gegaan. Maar we zijn er toch weer ff uit geweest. Iedereen van de fam wil me dan zo graag nog zien met m'n dikke buik. Het kan elk moment de laatste keer zijn... Zeker m'n moeder. Die is op van de zenuwen. en toch is dit al haar 6e kleinkind.
    Ik ga zo afsluiten. Tot morgen allemaal.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow en Peter zegt dat ons beebje morgen word geboren... :confused:
    Terwijl hij altijd vast houd aan 5 maart...
    We zullen zien.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb opeens trek in cup a soup tomaten creme.... Heb dus maar ff de waterkoker aangezet.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker zeg zo'n soepie.
    Ben weer helemaal wakker geloof ik. Had net ff een dipje...
    haha how deep is your dip?

Jammer dat hier niemand is. Zit een beetje in mezelf te lullen hier. :(

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga maar naar bed. Normaal is Gerrit of Ariel hier nog wel. Wen is er ook nog wel eens laat, maar die zijn volgens mij of aan het bevallen. (die gerrit ;) ) of lekker aan het slapen of van beeb aan het genieten.

Hier morgen niks op programma. Ja, boodschappen doen. Fruit en lekkers is echt allemaal op. En ff eten halen voor morgenavond. En dan morgenavond gezellig bij de buurvrouw met nog een andere buurvrouw de film alles is liefde kijken. Kan ik lekker in m'n huispakkie heen. Heerlijk dus.

Truste en tot morgen.

Kus

7. geen nachtbrakers hier? helemaal in m'n uppie? nou dan ga ik maar weer proberen te slapen, morgenochtend naar de VK.

groetjes Suus

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag laatste dag van de zwangerschapsgym.

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

hahaha Boney, heb me hier net echt zitten vermaken met jouw gesprek in jezelf van gisteravond :)
    ik heb je echt net gemist, want jij kwam 5 minuten nadat ik offline ging gisteravond... was niemand hier en had net warme melk met honing op, dus was net een beetje slaperig aant worden, dus dacht tja: dan maar eens om 11 uur naar bed ;)
    en tuurlijk is je mama zenuwachtig, tis dan misschien wel haar 6de, maar het is jouw eerst hoor... super bijzonder toch?
    je hebt in ieder geval het show-je-dikke-buik uitje weer gehad met de familie, lekker! ik voel me af en toe ook net een attractie... :)

ik hoop dat er zo meteen toch een bult met bevallingsnieuws komt zeg... ik wil beebjes zien!
    bij mij weer niks vannacht, jammer jammer... verschuiven we de hoop weer naar vandaag/vannacht... dan zou de beeb op de uitgerekende datum komen, dat is tot nu toe alleen Lieke nog gelukt!

inmiddels al iemand hier?

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej Meiden..

Leonie en Diaantje van harte met jullie dochters..!

Hier gaat het redelijk..

Jaydee heeft nu zoiets van 's nacht heb ik geen zin meer om te slapen en al helemaal niet in de wieg..

Ik ben nu dus ook echt moe van de hele nacht wakker liggen...maar goed...hoort er ook wel weer een beetje bij he..;)

Morgen komt een vrouw van het consultatiebureau..

Verder heb ik weinig nieuws..
    Ik lees trouwens alles mee hoor..maar reageren op alles kom ik niet aan toe...

Lieve meiden die nog moeten bevallen..
    Ik duim voor jullie dat het allemaal maar snel mag gebeuren...ik denk aan jullie..!

Lieve meiden die al bevallen zijn...wat heerlijk he MAMMA zijn..?:)

Liefs,
    MissN

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi MissN, tja die slapeloze nachten horen er bij, maar volgens mij kun je je daar niet echt op voorbereiden he? Mensen kunnen je nog zo waarschuwen tijdens je zwangerschap, je moet het volgens mij eerst zelf ervaren ;)

Ik moet zeggen dat zelfs dat me nu heerlijk lijkt... maar dat is dan alleen omdat ik dan mijn meiske al in de armen kan houden haha...
    Maar ik wacht geduldig af hoor... houd 't nog wel ff vol... lang zal het in ieder geval niet meer duren...

Wat komen ze doen vanuit consultatiebureau? Is dat dan hielprilk of heeft ze die al gehad?

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen!

Sizzel en Mystery, WELKOM THUIS!

@Sizzel, wat schrikken van het oortje van Nora! Fijn dat ze verder helemaal gezond zijn en dat jullie het zo goed op hebben gepakt. Duimen dat haar andere oortje helemaal goed is.

@Mystery, wat een schatje!

@Debora, fijn dat het gesprek met de kinderarts jullie wel gerustgesteld heeft!

Vandaag naar de VK, verder staat er niks op het programma (eh ja bevallen natuurlijk, maar daar begin ik bijna niet meer in te geloven ;) )
    Benieuwd of ze aan strippen doen, of op z'n minst inwendig eens kijken hoe de boel ervoor staat.
    Maar misschien laten ze dat aan de gyn over, daar moet ik morgen of overmorgen heen als die kleine niet op het idee komt gauw te komen.

@Hee Mrijn, wanneer gingen ze jou nou strippen?

@Krista hoe is t? Bij jou al meer beweging?

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hielprikje heeft ze al gehad toen ze 5 dagen oud was..
    Nee dit is gewoon een controle..maar de eerste keer komen ze bij je thuis..

Ik hoop voor je dat jullie ook snel allemaal jullie kindjes kunnen vasthouden... :baby:

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh ok... ik wist niet dat die de eerste keer thuis kwamen... ik moet nog zo veel leren haha

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @ Amma, ik hoop ook dat ze je gaan strippen vandaag... wordt wel eens tijd... bij mijn praktijk doen ze dat met 41 wk... nu heb ik een afspraak bij 40+5 wk, dus neem aan dat ze het dan al wel ff doen...

succes!

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha meiden, twas weer een rustig nachtje voor mij... Ik had er gister even goede hoop op omdat ik veel last had van zenuwpijn in mijn benen en me gewoon raar voelde, maar na 2 para's heb ik prima geslapen...

Ik vertrek over 10 min naar de gyn. Ik moet eerst 30min aan de ctg en daarna consult en hopelijk strippen. Maar goed, dan moet je wel ontsluiting hebben en dat had ik vrijdag nog niet... Als er iets heftigs gebeurt, horen jullie dat van Wen, maar ik denk dat ik zelf om een uur 12 weer online ben.

Het zou errug fijn zijn als meneer Bol.com seizoen 2 van Lost komt brengen want het mooie weer is over en ik ben door mijn dvd's heen

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Succes bij de vlos Amma!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Succes bij de gyn Mrijn...! Laat hem z'n kolenschoppen maar eens gebruiken hihi

Ik houd mijn tel. bij de hand voor de zekerheid...

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    where is everybody? ?

ik duik m'n bedje nog even in...

20. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Dag meisjes,

Hier wederom weer een rustig nachtje! Ik heb wel een beetje last van krampen vanmorgen, maar volgens mij moet ik gewoon naar de wc :oops: ...

Amma en Mrijn succes vandaag! Jullie mogen gerust zonder enorm schuldgevoel zonder mij beginnen hoor... :D

Nou...heeft iemand nog spannende plannen voor vandaag?
    De zon schijnt hier niet, dat is minder.

Deel Deze Pagina