Ow meis, je moet naar jezelf kijken en niet naar je vriendinnen.. Je darmen moet zich ook verplaatsen voor je beeb in je buik en daarom gaat het bij de ene sneller als de ander.. Maar heb nu ook al een flinke buik hoor.. En ben er nog trots op ook.. Laat mij maar lekker pronken met mijn buik.. Ik voel me er goed bij hoor.. Haha Deborah.. bijna tegelijk.. haha
@aurelli meid je bent zeker niet superdik het kan heel goed hoor dat je nu al een buikje hebt mijn vriendin was vorig jaar zwanger en had rond die tijd ook al een aardige buik en dat was toch echt een zwanger buik, dat je nu het gevoel hebt dik te zijn zijn de hormonen meid en bij de een komt de buik sneller als bij de ander dus kijk niet te zeer naar hoe de zwangerschap van je vriendinen waren iedere zwangerschap is er een op zich probeer lekker te genieten van die mooie buik en als iedereen zegt dat het mooie buik is dan is het dat zeker anders hielden ze wel hun mond hoor meid hoop dat je je nu wat beter voelt
Yep, ik herken het. Ik heb nu echt een blubberbuikje, door de darmen die omhoog komen en een randje vet die er is gaan zitten. Je baarmoeder zit nog zo laag dat daar nog niks van te zien is.. Mensen zeggen tegen mij ook, 'leuk buikje' nou ik vind het ook minder leuk.. Ik kan ook geen leuke positiekleding vinden en dat moet ik echt wel aan. Ik pas m'n gewone broeken niet meer. En bij de H&M hebben ze al een week dezelfde collectie, heb alles al aangepast en 1 broek gekocht maar ik moet er meer! En die hebben ze niet meer in mijn maat! Op de online shop van H&M zit een enorme levertijd, tot half oktober! En verder is hier geen positiekleding te vinden, ja hele dure maar daar begin ik niet aan.. Pff, wat een gezeur he haha! Nog een paar weekjes en dan krijgen we een echt bol buikje en is het niet meer 'vettig' maar een echt babybuikje
Zoooo herkenbaar! Ik heb ook al een "leuk" buikje hoor! En ukkie kan dat nog niet alleen zijn Ik had al best een buikje van te voren en alles lijkt nu gewoon al wat naar boven gestuwd te worden. Ik draag ook al zwangerschapsbroeken hoor! Alleen voel ik me er niet chagi en depri bij, ik voel me juist net deze week weer wat lekkerder doordat de misselijkheid over gaat... Sterkte meid en ik weet zeker dat het over gaat! Probeer positief te denken en aan beebje in je buik! Knuffffffffff Anita
@Maja... we lopen dan nu mooi gelijk....ik ook 12 feb.. @ Dotje... succes meid in deze rot periode.. volg je hart... ziek melden lijkt me financieel in ieder geval het beste...dan heb je ziekte uitkering en dan zwangerschapsuitkering en bevallingsuitkering.. is allemaal 100% uitbetaald...(van je laatst verdiende loon dan he) Waar halen jullie die Angelsound.. heb s op internet gekeken, maar de prijzen verschillen nogal! @ Kikkert Weet niet welke regio je woont, maar hier in de buurt bij ons op t werk zoeken ze nog mensen.. voor parttime.. 16 tot 25 uur.. tis in ijsselmuiden bij kampen/zwolle...mocht je in de buurt zitten en je hebt interesse.. dan euh.. hoor ik het wel!
Dat wordt moeilijk ja, kan je je niet inschrijven bij uitzendbureau, daar hebben ze meestal wel werk voor je! Het komt heus wel goed, er zijn wel meer mensen die van 1 salaris moeten rond komen........ @debora21; ach ja, sommige mensen denken dat ze altijd gelijk hebben, kan je maar beter laten gaan en je er niet druk om maken. Je mag tenminste 1 weekje eerder langskomen @aurelie; ik ben nu 12 weken en voel me soms ook dik, vooral na het eten, hormonen spelen ook een grote rol, want het is logisch dat je wat dikker wordt, niet alleen je baarmoeder groeit, maar je lichaam slaat ook wat reservevet op, en je darmen enzo zoeken een ander plaatsje. Daarom zie je er misschien dikker uit. Je vriendinnen hebben dat misschien later ingehaald, dik worden we uiteindelijk allemaal En al zal je wat dikker zijn, je krijgt er zoiets moois voor terug! Maak je druk en bekijk het positief, misschien dat je je morgen beter voelt!
meiden helaas kan het cwi me op het moment ook niet verder helpen ik ben pas nog bij hun geweest. @ichtus helaas woon ik in zuid-limburg (waar weinig banen zijn) ook maken wij helaas geen kans op een bijstandsuitkering omdat ik nog te jong ben en eigenlijk nog onder mijn ouders val terwijl ik samenwoon met mijn vriend. en het uwv/ gemeente zegt als mijn mannetje meer dan 800euro verdient dat wij geen recht hebben op bijstand. grr wat is het toch oneerlijk en slecht geregelt hier in nederland
Wat betreft die positiekleding ben ik het wel met je eens. Ben ook al hier en daar aan het rondkijken, maar zie nou niet veel boeiends. Had van H&M wel wat meer verwacht. Ik ben niet van plan om dure kleding te komen. Je ziet bij de normale collectie van H&M wel veel wijde tunieken enzo, dus misschien dat dat ook werkt....... Of dingen die goed meerekken, zoals leggings.....
Ik weet natuurlijk niet wat je vriend verdient bruto, maar ze moeten wel aanvullen tot het minimumloon. Sta je wel bij je vriend ingeschreven? Hebben jullie een eigen woning?
das het hele probleem we hebben een koopappartement en een eigen auto enz...dus hun zeggen van als je dat kunt betalen dan heb je geen geld meer nodig...terwijl het loon van mijn mannetje opgaat aan bijna alle vaste lasten hij is ook nog geen 23 dus hij heeft ook nog geen volledig salaris. toen ik net zwanger was had ik een redelijk goed betaalde baan enz en nu...het is wel alsof het zo moet zijn.
Vind dat zo stom he, die minimum leeftijd! Ik bedoel, er maken natuurlijk mensen misbruik van, maar je kunt tegenwoordig echt niet met z'n tweeen van bv E1000 leven, hoor. Alles is zo duur...
Thanks meiden! Het feit dat ik niet de enige ben die hiermee zit, helpt al enorm. En natuurlijk ben ik blij dat ik zwanger ben en het lijkt mij straks ook super leuk om met mijn zwangere buik te pronken. Het zullen de hormonen zijn! Bedankt!
Das idd belachelijk.. Wij hebben ook een koophuis, maar alsof wij het breed hebben.. Nee.. we moeten nu zoveel betalen en hopen dat we over een paar jaar minder kunnen gaan betalen en dus meer overhouden.. Maar das echt krom jah.. En kun je niet meer oppasbaantjes of huishoudelijk werk aannemen (niet dat schoonmaken leuk is, maar om tijdelijk ff iets te kunnen doen)?
Dat is klote als je een koopwoning hebt, ik heb een huurwoning en kan altijd nog huursubsidie aanvragen. Huishoudelijk werk zou idd nog kunnen proberen.....
Wat is het toch druk hier vandaag heeft iedereen een dagje vrij ofzo ik vandaag gelukkig wel maar heb nog 2 zware dagen voor de boeg morgen van 7.30 tot 17.30 en zaterdag van 7.00 tot 17.30 bleh wat een rotdagen hoop dat ze snel om zijn!
Ik heb uiteindelijk maar een dure spijkerbroek van noppies gekocht, 89,95. Dit omdat alles bij de hm e.d niet past. Ben echt niet belachelijk dik, ben 180 en weeg normaal 80 kilo, maar moet echt de xxl hebben en dan nog vraag ik me af of ik die tot februari aankan. Kan er echt van balen. Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen heb het idee dat ik teveel aankom, ben nu bijna 4 kilo zwaarder dan voor de zangerschap. Dacht trouwens dat ik lekker nuchter was, maar iemand hoeft maar iets liefs, onaardigs, verkeerds of boe te zeggen en voel de tranen al komen, hebben er meer last van? Word gek van mezelf
Nee hoor, gewoon heel weinig te doen hier op het werk.......werk op achter de receptie bij een MBO-college en er is nu vakantie......dus das veel internetten
Debie..ik heb er ook last van meis..prcies hetzelfde..n zodra het over ons ukkie gaat word ht alleen maar ergr..