Ok, ben benieuwd... oh wacht lees nu je reactie al hieronder... rot voor Suus zeg, bah... wens je dr sterkte van ons?
Ik ga nu ff vkpraktijk kijken. Daarna ff om boodschappen. Ik ga vanavond alles is liefde kijken met de buurvrouwen. Gezellig. Suus, jeetje zeg.... Das flink balen voor dr. Sterkte meid.
Klinkt inderdaad asof velen van ons een baaldag hebben,de verse mama's vanwege oververmoeidheid etc. en de nog niet bevallen mama's omdat ze nu toch eindelijk ook een keer willen bevallen. Tja, ik denk dat overanalyseren over sfeer die veranderd is ed. het er niet beter op maakt. Dan voelen zich weer mensen aangesproken. En trouwens, het lijkt me een logisch gevolg van de tweedeling die een beetje ontstaat. Maar niet getreurd, om maar met een cliche in huis te vallen "er is er nog nooit een blijven zitten" en dus over maximaal 1 maand zitten we allemaal weer in hetzelfde schuitje Ben zelf best opgetogen vandaag, ik bedoel het wachten is wel jammer, maar verder voel ik me goed, en hoe langer onze meid blijft zitten, hoe sterker ze naar buiten komt, dus elk nadeel heeft weer zijn voordeel (weer een cliche...) Bevallen meiden, ook al is mijn kleine meisje nog inpandig, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe het kan zijn met zo'n kleintje, twee van mijn beste vriendinnen zijn net enkele maanden moeder, dus de kraamtranen, de baaldagen, de onmacht omdat je soms gewoon niet weet wat je kleintje nou toch weer voor bui heeft, ken het allemaal. Helaas hoort het er gewoon bij, en ik voel me gesterkt in de gedachte dat iedereen met een kleine er doorheen moet en gaat, en dat je er vanzelf meer routine in krijgt. Advies van mijn vriendin aan mij was: probeer ook te genieten, want ze ontwikkelen zich zo snel, voor je het weet gaan ze lachen naar je en contact zoeken, dus da'sook wat waard Nou, iedereen weer veel succes met alles, zowel met wachten als met poepluiers verschonen en voedingen.
ik ga nu echt die film aanzetten & wat lekker pakken... tot straks! en Boney, ik vind dat je dat mooi omschreven hebt... ik zou jullie ook echt niet meer kunnen & willen missen... vind het heerlijk om hier met elkaar te kletsen! knuff!
Ik ga even het badje vullen met zeepsop, groene zeep, dan moet ik wel.. want dan staat-ie in de weg . Heb nog een uurtje voor we weggaan, en heb de hele dag op bedgelegen (- 1 uur). Dus zou nu toch wat energie moeten hebben... Zou je denken.
Jeetje, wat heftig zeg voor Suus, hoop dat ze zich snel weer beter voelt en weer kan genieten van haar kleintje
Volgens is er wel een nationale baaldag. Op een ander topic hier, waar ik vaak nog kom, komen vandaag ook alleen maar baalverhalen. . Zon waar ben je? Kom terug!
nou het is inderdaad een beetje een dipdag vandaag...... Hier nog een met een niet zo goede stemming en die daarbij een beetje buikpijn krijgt van wat er hier gebeurt. Voor mij heeft het ook erg te maken met wat Dwazie zo goed uitlegt, we zijn gewoon even in verschillende fases, en als dat voor iemand niet goed voelt dan kan dat natuurlijk en mag ook gezegd worden Wat ik wel verwarrend vind Dees is dat je zegt dat er een reden is die je niet wilt noemen maar wel pben....... Volgens mij kan en mag alles hier gezegd worden en lijkt het me beter om het echt open proberen te houden, dan dat er een PB circuitje ontstaat over dit topic en wat er anders is. Maar misschien maakt ik het nu ingewikkelder dan het is. En moeten we het gewoon maar laten gaan zoals het gaat. Nou, in ieder geval denk ik dat iedereen hier de beste intenties heeft en kom ik hier nog steeds graag, ik hoop dat we dat zo houden en straks met z'n allen een heel gezellig mama topic hebben waar we elkaar verder kunnen supporten. Liefs Amma
Ik ben het inderdaad eens met Amma, aan de ene kant snap ik dees helemaal, maar door het zo te posten komt het over alsof niet iedereen van het forum deelgenoot gemaakt mag worden van haar ongemakkelijke gevoel op het forum. Absoluut geen verwijt naar Dees hoor, ik bedoel, voor alle nieuwe mama's is het een zware tijd,maar voor haar nog extra gezien alles wat ze doormaakt. Maar het hele PB gebeuren geeft mij ook altijd het gevoel er niet bij te horen, want tja, ik ken Dees niet zo goed als sommigen van jullie en het zou dus nooit in mijn hoofd opkomen haar de PB-en wat er dan aan de hand is, terwijlik wel begaan ben met haar. Ach, nu maak ik er zelf weer een heel gedoe van, da's ook niet de bedoeling.
Ik KAN het gewoon niet droog houden als ik een beeb geboren zie worden. Ben vk praktijk aan het kijken van gisteren. De rest is allemaal niet zo interessant, maar die geboortes....
Hier ben ik het mee eens. Ik ben nu terug aan het lezen vanaf gisteren, maar merk dat het juist de mama's zijn die lopen te "klagen" ( als ik het zo mag noemen, bedoel het absoluut niet lullig!) Ik vind het juist heel leuk om de mama verhalen te lezen en te zien wat ons dadelijk te wachten staat, maar wat moeten wij als zwangeren nou antwoorden op al jullie vragen? Dan daarbij als ik heel eerlijk mag zijn, wordt er al tijden over dingen heen gelezen, al voor dat de 1e baby zich had gemeld. Dat heb je nu eenmaal met zo'n grote club. Sorry als ik iemand voor zijn of haar hoofd stoot, maar ik vind het ook niet leuk om te lezen dat mensen niks meer gaan typen en alleen nog maar afwachten tot er weer babynieuws is.
Ik ken het sentiment Boney,moet ook altijd janken als ik naar de VK-praktijk kijk 's ochtends. Maar het is bij mij een mooi gevoel, alsof ik me al aan het indenken ben dat het mezelfoverkomt. Heerlijk sentiment vind ik het
Hier ben ik het ook al mee eens, vooral over dat aangevallen voelen. Dan ben ik toch niet de enige die zo dacht...
Bij mij ook Amsy, ik bedenk me dan dat ik dat straks mee ga maken. En dat lijkt me zoooo mooi. Je eigen kindje op je buik. Geweldig en kijk er ook zo naar uit. Voor de rest vind ik het een beetje raar programma. Ik hoef echt het privé leven van de VK's niet te weten. Laat mij maar bevallingen zien..