Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ff boodschappen doen. Bah, heb er helemaal geen zin in...
    Ow weet je wat, bedenk ik me nu net. M'n broertje komt eten en die komt gelijk z'n nieuwe auto showen. Ik wacht lekker op hem dan gaan we samen om boodschappen. Kan ik gelijk een stukkie in z'n nieuwe kar rijden.
    Das mooi, dan hoef ik nu ook nog niet weg. Ga ik ff vk praktijk kijken van vandaag.

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Suuszwanger: sterkte meid!

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Meiden ik ga er ook weer vandoor, ff eten koken.
    Strakkies ben ik dr weer!

X Angel

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga er ook vandoor. Twingo.. here we come... :D.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik weer ff !

net lekker ruim anderhalf uur liggen pitten, heb me goed gedaan!

heb terug gelezen ff kijken of ik het nog weet!

@susan spannend dat ze je gaan strippen, hoop voor je dat het zelf al doorzet!

@wen ze gaan jouw ook strippen begrijp ik spannend!

@Mrijn voor jouw gaat er nu ook aktie in komen ! mag er wel uit nu hihihi oh en lekker zo,n serieuze arts!

@kikkert wat een mooie foto en een mooi kereltje!

@Dees ik begrijp je wel hoor! en we kunnen over de mamma dingen bij mamma topic kletsen hoor!

@Suuszwanger sterkte en fijn dat je naar huis mag morgen!

DE REST DIE IK VERGETEN BEN DIKKE KNUFFEL!

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk Daisy! Veel plezier.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

nee hoor snap je meid het is ook lastig om op mamma,s vragen en dingen te antwoorden :) en ja logisch dat je niet overal antwoord op kan geven , kan ik ook niet hoor is gewoon te veel en ja dat moet niemand zich iets van aantrekken , want dit topic is een van de grootse hier op forum en ook de meeste meiden dus ja beetje logisch wel , soms gaat zo hard hier met de pagina,s :)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lieve meid,

Over de uitslag van de combinatietest heb ik ook gehad. De mijne was minder, het was 1 op 150 of zo...zoals je zegt dat het bij de 20 weken helemaal goed was. Je hoeft geen zorgen over maken. Ik lees ook dat je meisje lekker druk in je buik is, dat komt helemaal goed!
    Je vriend praat elke keer tegen je buik wanneer zij naar buiten moet komen. Dat deed mijn vriend tegen mij ook. Nu je over begint, was ik bijna haast vergeten hoe het was...Jeroen sprak iedere dag tegen mn buik...zo leuk!

In het begin weet ik weinig af hoe ik een baby moet verzorgen, maar het gaat echt vanzelf, geloof me maar!

Fijne avond,
    liefs Miranda

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk veel plezier :)

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Suus, sterkte meid. Zo'n curretage lijkt me echt niet fijn zo'n lange tijd na de bevalling.

@Kikkert, wat een leuke foto van Dylan! Ik vind hem echt een ventje om te zien.

@Anouk, het komt vast goed met de uitslag van de combi test en jouw kindje! Geen zorgen maken hoor.

@mama's/zwangeren/reageren, laten we maar weer gewoon gaan kletsen. En als er dan over iets heen gelezen wordt, dat we ons dat dan niet persoonlijk aantrekken maar dat het er gewoon bij hoort. En dat we niemand hier als enige zwangere laten kletsen tot half maart en dat iedereen, vroeg of laat bevallen als feb. mama naar de mama's gaat! :D

Morgen ga ik naar de vk. Ik ben dan al 2 weken niet geweest, en ik mag deze keer niet de urine vergeten want dat had ik de vorige keer wel vergeten namelijk. :oops:

En nu gaat Norah m'n computer inpikken. Die wil spelletjes speln. En dat op een leeftijd van 2 jaar en 9 maanden. :confused:

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hey meiden

zo mijn hechtingen zijn verwijderd wat een verademing zeg wouw.
    fijn te lezen dat alle kindjes het goed doen.
    voor een ieder die nog moet bevallen veel succes en kom op he!
    nou hier geen klachten hoor de bv loopt lekker en keano doet het ook supers.
    mama even wat minder omdat mijn paniekaanvallen terug zijn maar de ha was er om keano na te kijken en hij gaat me helpen om hulp te zoeken zodra ik ben opgeknapt.
    de broers zijn nog steeds super trots op hun broertje.
    morgen is de kraam voor het laatst :( zo jammer he.
    nou meiden keano moet eten dus ik ga weer zodra het beter gaat hier zal ik vaker komen

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ben altijd zo laat uit mijn bed, dat ik de vk praktijk altijd mis haha, maar als ik een bevalling zie, dan kan ik me ook niet inhouden hoor! Hetzelfde als ik een baby zie op tv ofzo. Maar hier ben ik altijd gevoelig voor geweest hoor!

Ik vind het ook jammer dat de mama's vinden dat er weinig gereageerd wordt. Ik lees altijd wel alles, maar heb gewoon niet altijd zin om te regeren. Mijn vriend speelt de laatste tijd wat meer spelletjes op de comp, dus ik zit er minder achter, en ik hang ook gewoon wat meer, lekker een film erbij. Ach, en zelf heb ik ook niet echt veel te melden, en ben een beetje moeilijk in contacten leggen, wie zit er nou op mijn verhalen te wachten, denk ik dan. Ik zou het wel jammer vinden als er nu een scheiding komt tussen de zwangeren en mama's!

@Suus; Heftig hoor! Veel sterkte meid!

@DaisySanches; Ik herken die luiheid heel erg hoor! Ik zou ook de hele dag in mijn bed kunnen liggen! Ik probeer wel elke dag iets te doen, zodat ik nog een beetje een goed gevoel heb!

@baaldagen; Daar heb ik gelukkig de laatste tijd geen last meer van. Het gaat ook wat beter met mijn vriend, dus dat scheelt ook een hoop!

@Mrijn; Fijn dat de CTG goed was en Juul het zo goed doet! Hoop voor je dat er snel iets gaat gebeuren, en anders word je dus zondag ingeleid? Ik vind het knap dat je het zo volhoudt, hoor je nooit klagen!

@Meiske; Jammer voor jou dat het strippen niet heeft geholpen, maar wie weet gebeurt er vannacht wel iets :rolleyes:

@Kikkert; Wat een schattige foto zeg! Lekker ventje heb je! :D

@Borstvoeding; Kan er helaas geen advies over geven :( Zelf ben ik wel van plan om er alles aan te doen om het te doen slagen, maarja misschien denk ik daar straks anders over. Ik ga wel zoveel mogelijk aanleggen om de boel goed op gang te krijgen!

Ik ben vandaag de stad in gegaan, om kadootjes te kopen voor mijn vriend, die is vrijdag jarig. Heb gelijk valentijnskadootje mee genomen, doe ik normaal ook nooit hoor, is de eerste keer in 7 jaar haha :)
    Merk wel dat winkelen zwaarder wordt, meer pijntjes enzo! Ga zondag ook nog naar de huishoudbeurs, als ik nog niet bevallen ben! Doen dan wel lekker mijn huispak aan en me gympen, anders hou ik het niet vol!
    Kijk zelf wel steeds meer uit naar de bevalling, ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren, veel zeggen de 15e of de 22e, zelf denk ik dat het nog wel even kan gaan duren!

Zo ik ga nu weer even verder met inpakken van kadootjes!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pffft naatje, naar de huishoudbeurs. Flink hoor van je. Ik had graag naar de 9 maanden beurs gewilt, maar dat zag ik echt niet zitten hoor.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ff weg. Broertje komt zo. Ga nog ff strijken. Ben vanavond laat nog wel ff hier.
    doei doei

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Net weer thuis van de Ikea en bouwmarkten. Pff, we moeten nog zoveel regelen voor de verhuizing :(

Heb even teruggelezen en zo'n gek idee was het dus niet om alvast over te gaan naar het mama-topic :)
    Ik vind de sfeer niet anders, merk alleen dat de zwangeren over 'zwangerdingen' willen praten en de mama's over 'mamadingen', heel erg logisch! Wat ons 'bindt' is dat we in hetzelfde schuitje zitten en dat loopt nu uiteen. Komt straks wel weer!

Ik ga me volproppen met beschuit met muisjes :D

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    ff update van de Vlos:

Alles goed, bloeddruk klein beetje hoger maar da's normaal zo met de laatste loodjes. Hartslag kindje goed, die heeft het helemaal naar z'n zin..... tja dat vermoeden hadden we al :rolleyes:

Vrijdag 11.00u afspraak bij de Gyn. voor ctg en echo.
    Als de uitslagen daarvan steeds goed zijn heb ik nog tot en met dinsdag voor mijn gewenste thuis bevalling.

Van het weekend mag ik bellen, als er dan tijd is komen ze een keer thuis strippen, ze doen dat liefst zo laat mogelijk dan is de kans het grootst dat het wat doet.

Verder kreeg ik naast ananashart, sex en tonic een paar (voor mij) nieuwe
    tips: bruine bonenschotel en 1 borreltje.
    Misschien helpt het bij iemand :D

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ja, maar pas als ik de volgende afspraak nog weet te halen... die is volgende week dinsdag pas... ben dan 40+5, maar hoop natuurlijk nog dat het voor die tijd spontaan gaat gebeuren, best grote kans toch? :D

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zijn jullie wel geslaagd bij de Ikea? Wat hebben jullie gekocht? (ik ben echt een TE nieuwsgierig persoon :oops: )

en jij bent sinds je bevalling echt verslaafd aan beschuit met muisjes of niet? ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihi ik duim voor je mee meid!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Spannend Amma... ga je dit weekend dan bellen voor strippen, ja toch neem ik aan?

En jij gaat dus aan de bruune bonen & jenever? haha...

Deel Deze Pagina