Was helemaal niet heel leuk bij de Ikea. We moesten iets regelen voor onze nieuwe keuken, een andere maat keukenkastje bestellen. En we waren beide te moe om lang te kblijven. Plus dat Lune al te lang in de maxicosi zat, dus echt een succes was het niet haha Enne, ja, ben zeer verslaafd aan beschuit met muisjes Weet je wat gek is? Mijn melk/zuivelverslaving is totaal over Moet er niet aan denken, melk, bleugh! Ben benieuwd of jullie dat straks ook hebben, verslavingen die ineens weg zijn Wat eten jullie meiden? Ik ben een iglo pakketje aan het opwarmen. Heb hongerrrrr.. Ben nog wel steeds te dik trouwens, pas nog geen een spijkerbroek
Dees, had al een klein beetje het vermoeden dat het dat was, mag je toch best zeggen, is jouw gevoel en dat is dan ook zo. Dat kan niemand veranderen. Nou, laten we vandaag maar uitroepen als baaldag en morgen weer een nieuwe dag waar we ons allemaal wat beter voelen. Ik hoop ook snel mee te kunnen praten over voeding en luiers en weet ik veel wat voor dingen nog meer. Suus, wat balen zeg, ik hoop dat je je snel beter voelt. Dit is toch iets wat je niet verwacht. Amma, succes vrijdag bij de gyn, ik mag dan ook. en bruine bonenschotel met 1 borreltje, snap best dat die kleine dan naar buiten wil! Wwegwezen want mama is niet goed wijs. Naatje, naar de huishoudbeurs, pfff dat red ik niet meer hoor. Miran, hoe is het vandaag gegaan? En ik weet niet of ik gek ben maar er zit hier een mug ! En is er toevallig iemand die naar de 9 maanden beur gaat, was daar graag naar toe gegaan, lijkt me erg leuk. Meer weet ik niet te vertellen, ik ga lekker op de bank en eens een keer beginnen aan mijn harry potter boek, ligt nog steeds te wachten. Doei, Anoek
ooow das jammer, was meer een regeluitje dan een shopuitje dus... ik heb nu ook nog steeds die melkverslaving en noem me gek of niet, maar de potjes augurken gaan nu echt hard... lekker op brood met boterhamworst of voor bij de boerenkool ik maak Iglo vissticks (die nieuwe met tomaat en mozzarella) met rostirondjes en heb een maiskolf...
een mug... 't moet niet gekker worden zeg... ik had van de week ook al een vlieg binnen, waren we ook al zo verbaasd over... tis februari!
Nou lieve Dees, ik ben eigenlijk heel blij dat je dit nu hardop zegt. En vind het ook moedig. Het spijt me dat je je min of meer gedwongen voelt door onze reacties terwijl je het liever per PB had gedaan, maar persoonlijk ben ik heel blij dat het out in the open is. Ik denk dat Gerrit heel goed snapt dat het niet persoonlijk is bedoelt. Liefs en een dikke knuf Amma
@Wen, ik ga zeker bellen of ze me komen strippen! Als ik dan nog niet bevallen ben he, want ik blijf eigenwijs en hopen dat het eerder gebeurt. En de bonenschotel, nou nee dank je. Maar een glaasje van het een of ander probeer ik misschien wel een deze dagen. @Maja, ik eet friet vanavond, met veel mayo. Ben al de hele zwangerschap dol op friet. zuivel verslaving is mij totaal vreemd. @Anoek, wij hebben hier zo gelachen om die bonenschotel, mijn vriend zei: nou dat zal een knallende bevalling worden
Nou ja zeg! Jij zegt het en ik zie hier ook gewoon een mug hoor... jeetje, dit slaat alles... Net even 'alles is liefde' gekeken en moet zeggen... best een leuke zwijmelfilm Nu maar even op bed liggen, heb helemaal geen honger vandaag...
Jeetje daar zou ik ook niet aan beginnen hoor Ja of je moet om de hoek wonen bij de beurs Vind het ook wel jammer dat ik hem mis dit jaar, net als de huishoudbeurs.
En het gaat ook eerder gebeuren, weet het zeker! Wel gek om ineens alcohol te gaan drinken dan... lijkt mij in ieder geval erg gek omdat ineens wel te mogen...
Weet je wat ook wel wennen is maar ook weer fijn? Ik eet weer filet american en biefstuk, hmmmmm. Zo raar om het te kopen en te mogen eten na zoveel tijd.
Sorry (ook niet persoonlijk bedoeld ) , maar heb je enig idee hoeveel mannen er meelezen zonder wat te typen? Ik vind het juist heel knap dat er een man mee doet en kletst?
Ik denk niet dat er iemand de gebeten hond hoeft te worden. Ik denk dat Gerrit hier wel begrip voor op kan brengen. Zoals je weet steun ik je hierin... ik heb hier in het forum ook al eens tegen Gerrit gezegd dat hij meer het positieve van dingen kan inzien ipv het negatieve... hoop dat hij donderdag Rosa lekker kan knuffelen en dat hij de laatste periode vd zwangerschap van het stel hierdoor meteen vergeet... Ook ik hoop dat mijn woorden niet begrepen worden, ik wil er niemand mee voor het hoofd stoten...