Ja, waarvan 1 al vanaf het begin af aan roept: het wordt precies 1 week te vroeg geboren. We stonden er samen vandeweek pas bij stil dat dat dus valentijnsdag is. En ik wil er wel voor gaan hoor, nu nog kijken of me dochter dat ook wil doen
Ik had het met gerookte zalm, paté, heerlijke kaasjes, filet american en biefstuk. Alcohol enzo heb ik helemaal niet gemist.
Zal ik je zeggen wat ik nog het meeste mis? Dat ik mijn eigen kleren, vooral de spijkerbroeken, en mijn laarzen weer aan kan... En dan idd de pate, filet american, zalm... En mag zonnebanken dan niet gewoon tijdens de zwangerschap? Ik dacht dat het met mate geen probleem was... maar ik ben ook niet meer geweest hoor...
Jaaaaaaa Ben helemaal voor dat plan te porren Hoeveel moeten er nog eigenlijk van het lijstje bevallen?
die voetmassage tip ga ik straks dus echt aan mijn lief laten lezen... oh verheug me nu al op een lekkere lange massage... als het dan niet helpt om te bevallen heb ik in ieder geval even genoten...
Ja het mocht van de VK, met 1 handdoek over de buik (vanwege de baby natuurlijk) en 1 over het hoofd (vanwege zwangerschapsmasker) . Ja en dan als duo pennotti of als zebra er onder uitkomen Dan maar wachtten tot het weer mag. Maar wanneer dat is ? Geen ideeee
Heb even een copietje gemaakt van het lijstje van Kikkert, alleen de actieve leden even gecopieerd: 2 feb Mrijn 35 jaar, 1e kindje DOCHTER! 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje,VERRASSING! 7 feb. Miran34, 34 jaar, 4e kindje, DOCHTER! Anoek1, 32 jaar, 1e kindje, VERRASSING! 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje DOCHTER! baby4me 28 jaar, 1e kindje, ZOON! 12 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje, ZOON! 14 feb Wen26 27 jaar, 1e kindje, DOCHTER! 16 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje, DOCHTER! 18 feb Silvia83 24 jaar, 1e kindje DOCHTER! 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje, DOCHTER! 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje, DOCHTER! Dotje1986, 22 jaar, 1e kindje, DOCHTER! 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje. DOCHTER! 24 feb Naatje070, 26 jaar, 1e kindje VERRASSING! 25 feb Boney, 26 jaar, 1e kindje, VERRASSING! 28 feb Aurelie, 33 jaar, 1e kindje ZOON! Nika, 20 jaar, 1e kindjeVERRASSING! 29 feb Anouk, 38 jaar, 2e kindje,VERRASSING! DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje VERRASSING! Sjalotjuh87, 20 jaar, 1e kindje, VERRASSING!
Ja, best veel vind ik ook! Ik krijg denk ik een jongetje, dus dat is mooi voor de balans Laat je maar lkker masseren Wen! Mijn vriend heeft me gister een enorm uitgebreide massage gegeven, zo lief Ik denk dat hij een beetje medelijden met me heeft. Hij heeft al aangeboden het vanavond weer te doen! Nou dat heb ik niks op tegen! En dan kan die meteen die drukpunten op voet doen.
Dat zijn er best veel nog, als die allemaal morgen gaan bevallen dan is er een wonder gebeurd hahahaha
Mag ik er ook nog bij in het rijtje voor een valentijnsbaby. Beetje ego, maar ik vind dat ik nu ook wel eens aan de beurt ben
Beetje moeilijk uitleggen; maar waar je bh-bandje over je schouders gaat, daar moet je flink drukken, als het goed is, is het ook gevoelig.