Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ok, dus alleen met bv... Hb er dus echt geen verstand van! haha

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ik weet het ook niet helemaal zeker hoor, maar dacht alleen met bv!

hoe voel jij je nu trouwens?

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Prima eigelijk! beetje moe maar das niet erg. Vandaag was Marc's oma en haar zus hier op bezoek dus heb een fijne dag gehad!

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ook niet hoor! Hoorde altijd wel mensen om me heen over regeldagen, ik had altijd zoiets van het zal wel, haha..

Hoe gaat het nu met jou Debora?

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    o das fijn om te horen! :d

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja dat dacht ik ook altijd: zal vast wel allemaal! haha Gelukkig had Finn het maar 3/4 dag... Das best kort vind ik.

7. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi dames,

Jeetje...ik moet heel wat bijlezen van vandaag.

Mag ik morgen ook meedoen?

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Boel besproken hier vandaag... Maar ik vind het ondanks alles toch heel gezellig hier! Ben toch echt blij met jullie ;)

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh dat valt wel mee ja. Het lijkt me zo zielig als je ze niet kan troosten :(

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    VALENTIJN BEVALMARATHON

Mrijn! inderdaad meid je houd de boel een beetje op ;)
    Meiske
    Amma
    Wen, op de uitgerekende datum!
    AngelinaZ smokkelt een weekje ;)

Zet jezelf er gezellig bij als je ook mee wilt doen :D

Ah Mrijn snap dat je eerst even naar de kapper gaat, vind het goed hoor om daarna te beginnen.
    Heel misschien begin ik vannacht al, ter inspiratie. Dan kom ik in de ochtend met besmettelijk babynieuws en dan kun je alvast met wat weeen naar de kapper, net als Vivian

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Alle nieuwe moeders: hoe weten jullie alles wat je moet weten? Hoe vaak je kindje moet eten en hoeveel? Hoeveel vieze luiers je moet hebben? Ik heb alles al wel een keer gehoord of gelezen, maar met het geheugen dat ik nu heb... Er is echt niets blijven hangen... Ik ben een enorme kennisjunk en het maakt me nu al bloedje onzeker dat ik straks voor het eerst voor Juultje moet zorgen.

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    jazeker mag je mee doen... jij bent als 1 van de eerste aan de beurt hoor :D

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik neem aan dat de kraamzorg je alles toch wel uitlegt :rolleyes:

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    VALENTIJN BEVALMARATHON

Mrijn! inderdaad meid je houd de boel een beetje op ;)
    Meiske
    Amma
    KristaB
    Wen, op de uitgerekende datum!
    AngelinaZ smokkelt een weekje ;)

Zet jezelf er gezellig bij als je ook mee wilt doen :D

Lijkt me dat Miran, Anoek en Ichtus en Baby4me ook zin hebben om mee te doen? Gezien hun Ddays

Heee hebben we allang niks meer van Baby4me gehoord? Of heb ik iets gemist en is ze bevallen?

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Mrijn,

Jij had toch ook Bobux slofjes? Welke heb je? En heb je die via bobux.nl besteld of in een winkel gekocht?

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    eigenlijk krijg je ten eerst (mijn ervaring) een soort moederinstinct mee tijdens de bevalling haha

daarnaast heb je kraamzorg die gaat jou alles vertellen en leren... en door dat moederinstinct onthou je dat ook...

en de rest gaat vanzelf ookal lijkt dat niet zo altijd.. maar je hebt natuurlijk consultatiebureau enz enz

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja das ook zielig! Uiteindelijk sliep ie bij mij op m'n buik... Zo'n kleintje...

Hoe'st met jou naatje? Nog niet beu om zwanger te zijn? ;)

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb heel proletarisch een paar via marktplaats gekocht voor 5 euro... Ze zijn bubblegumroze met zilvergrijze randjes en sterren. Errug schattig en nog in heel erg goede staat (en alvast soepel en ingelopen).

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dees, het vaak voeden op een avond kan ook clustervoeden zijn. Moet je maar eens op googlen. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Voor degenen die heel specifieke BV vragen hebben kunnen ook een seen kijkje nemen op www.borstvoedingsforum.nl. Ik heb daar heel veel aan gehad toen ik net van Norah bevallen was.

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb het even helemaal gehad. Haha ook een baaldag. Ik ben moe, Norah voelde dat lekker aan en was lekker aan het zeuren. En mijn broer komt zo op bezoek dus rust kan ik ook wel vergeten. Misschien ga ik wel boven TV kijken, maar daar kan ik weer niet op de computer. :(

En ik wil ook biefstuk en filet americain en een lekker glaasje rode wijn. En mijn schoenen en sokken aan kunnen doen, en mijn caaf bijwerken, en en en.... :D

En ik zou ook mee willen doen met de valentijnsbevallingen, maar ik weet dat dat niet zo realistisch is voor mij. :D

Deel Deze Pagina