Prima eigelijk! beetje moe maar das niet erg. Vandaag was Marc's oma en haar zus hier op bezoek dus heb een fijne dag gehad!
Ik ook niet hoor! Hoorde altijd wel mensen om me heen over regeldagen, ik had altijd zoiets van het zal wel, haha.. Hoe gaat het nu met jou Debora?
Ja dat dacht ik ook altijd: zal vast wel allemaal! haha Gelukkig had Finn het maar 3/4 dag... Das best kort vind ik.
Boel besproken hier vandaag... Maar ik vind het ondanks alles toch heel gezellig hier! Ben toch echt blij met jullie
VALENTIJN BEVALMARATHON Mrijn! inderdaad meid je houd de boel een beetje op Meiske Amma Wen, op de uitgerekende datum! AngelinaZ smokkelt een weekje Zet jezelf er gezellig bij als je ook mee wilt doen Ah Mrijn snap dat je eerst even naar de kapper gaat, vind het goed hoor om daarna te beginnen. Heel misschien begin ik vannacht al, ter inspiratie. Dan kom ik in de ochtend met besmettelijk babynieuws en dan kun je alvast met wat weeen naar de kapper, net als Vivian
Alle nieuwe moeders: hoe weten jullie alles wat je moet weten? Hoe vaak je kindje moet eten en hoeveel? Hoeveel vieze luiers je moet hebben? Ik heb alles al wel een keer gehoord of gelezen, maar met het geheugen dat ik nu heb... Er is echt niets blijven hangen... Ik ben een enorme kennisjunk en het maakt me nu al bloedje onzeker dat ik straks voor het eerst voor Juultje moet zorgen.
VALENTIJN BEVALMARATHON Mrijn! inderdaad meid je houd de boel een beetje op Meiske Amma KristaB Wen, op de uitgerekende datum! AngelinaZ smokkelt een weekje Zet jezelf er gezellig bij als je ook mee wilt doen Lijkt me dat Miran, Anoek en Ichtus en Baby4me ook zin hebben om mee te doen? Gezien hun Ddays Heee hebben we allang niks meer van Baby4me gehoord? Of heb ik iets gemist en is ze bevallen?
Mrijn, Jij had toch ook Bobux slofjes? Welke heb je? En heb je die via bobux.nl besteld of in een winkel gekocht?
eigenlijk krijg je ten eerst (mijn ervaring) een soort moederinstinct mee tijdens de bevalling haha daarnaast heb je kraamzorg die gaat jou alles vertellen en leren... en door dat moederinstinct onthou je dat ook... en de rest gaat vanzelf ookal lijkt dat niet zo altijd.. maar je hebt natuurlijk consultatiebureau enz enz
Ja das ook zielig! Uiteindelijk sliep ie bij mij op m'n buik... Zo'n kleintje... Hoe'st met jou naatje? Nog niet beu om zwanger te zijn?
Ik heb heel proletarisch een paar via marktplaats gekocht voor 5 euro... Ze zijn bubblegumroze met zilvergrijze randjes en sterren. Errug schattig en nog in heel erg goede staat (en alvast soepel en ingelopen).
@Dees, het vaak voeden op een avond kan ook clustervoeden zijn. Moet je maar eens op googlen. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Voor degenen die heel specifieke BV vragen hebben kunnen ook een seen kijkje nemen op www.borstvoedingsforum.nl. Ik heb daar heel veel aan gehad toen ik net van Norah bevallen was.
Ik heb het even helemaal gehad. Haha ook een baaldag. Ik ben moe, Norah voelde dat lekker aan en was lekker aan het zeuren. En mijn broer komt zo op bezoek dus rust kan ik ook wel vergeten. Misschien ga ik wel boven TV kijken, maar daar kan ik weer niet op de computer. En ik wil ook biefstuk en filet americain en een lekker glaasje rode wijn. En mijn schoenen en sokken aan kunnen doen, en mijn caaf bijwerken, en en en.... En ik zou ook mee willen doen met de valentijnsbevallingen, maar ik weet dat dat niet zo realistisch is voor mij.