Met mij gaat het goed, ben het nog niet beu, maar als ik dan jullie verhalen lees, en de foto's zie, dan wil ik best graag bevallen!
Das een mooi koopje... Ik ben helemaal verliefd op 2 paar... maar blijf het bestellen maar uitstellen... ik ga echt proberen eerst te bevallen en te kijken wat voor een kraamcadeaus we gaan krijgen...
hey meiden daar ben ik ook nog even eventjes helaas wat minder actief als ik zou willen. Maar de kleine houdt me behoorlijk actief overdag sorry daarvoor. Het is omdat dit topic razend snel gaat ook moeilijk om op jullie allemaal te reageren. Ik hoop echt dat het me blijft lukken om met jullie mee te schrijven ik wil in elk geval blijven schrijven tot ik bevallen ben en daarna zien we wel weer verder. als jullie dat geen bezwaar vinden tenminste? Ik heb een beetje geprobeerd terug te lezen: Dees ik vind het bijzonder knap van je dat je zo eerlijk bent geweest dat kan een hoop narigheid voorkomen. En het is meteen voor alle betrokkenen duidelijk. Ik las ook iets van een marathon bevalling morgen ik hoop dat ik mee kan doen hihi, maar ben vandaag bij de VK geweest en de kleine zit nog goed. Ze verwachten wel een grotere baby dan de eerste. Gijs was 3500 gram bij 42 weken dus het zal nu een tussen de 7 a 8 pond gaan worden waarschijnlijk. Maar ja als ik morgen beval weer niet Ik zag ook een vraag van een van jullie over hoe je alles weet als de kleine er eenmaal is. Nou je hoort ten eerste een hele hoop van de kraamhulp, en een hoop dingen gaan ook vanzelf. Ik had zelf nooit verwacht dat ik een kind zou kunnen opvoeden en nu ben ik zelfs in verwachting van de tweede. Onzekerheid is zeker op het laatst volkomen natuurlijk.
Zo, de kinderen liggen op bed. Die waren toch een partij vervelend vanavond Mannetje is boven met nesteldrang Heeft gisteravond al de overloop geverfd en is nu iets aan het boren. Geen idee wat! Als hij straks ook maar even stofzuigd dan. Maar dat zal hij wel weer aan mij overlaten vrees ik! Ga vanavond ook eens vragen of hij een voetmassage wil geven. Wie weet helpt het echt! Heb alles weer bijgelezen, maar weet even niet waarop te reageren. Ben het een beetje kwijt Hopelijk wordt het morgen een mooie dag met veel bevallingen Is natuurlijk ook een leuke datum!
't is allemaal best raar als je voor het eerst zelf echt de verantwoordelijkheid voor zo'n kleintje krijgt. Zoveel dingen waar je echt niets over wist, zoals idd hoeveel plas en poepluiers enzo. Maar je leert dat echt heel snel, precies wat Dwazie zegt. Een combi van instinct en kraamhulp.
@dwazie...Nou ik durf niks meer te zeggen hoor.. buikpijn houdt aan en weeen komen ook iets frequenter, maar echte zekerheid dat t gaat doorzetten ga ik je nog niet geven. dus als je moe bent... lekker gaan liggen hoor! Ik meld me ook aan voor morgen! UITERAARD
Ik wilde al vragen of ik me nog aan kon melden voor een valentijnbaby, kijkt me wel wat. Ik ga mijn best doen.
oh klinkt goed.. nou ik moet toch opblijven...hou ons op de hoogte! ik wil natuurlijk niets missen! al zie ik me wel morgenochtend wakker worden met mijn hoofd op mijn laptop
VALENTIJN BEVALMARATHON Mrijn! inderdaad meid je houd de boel een beetje op Meiske Amma KristaB Anoek Ichtus dat het eindelijk afgelopen is met de valse start! en gewoon doorzet Wen, op de uitgerekende datum! AngelinaZ smokkelt een weekje @MamaNorah, je mag best meedoen hoor! Maar zoals je zegt, misschien niet heel realistisch. Aan de andere kant......waarom niet?
Ik heb weer ontzettende pijn in mijn linkerbil Ga zo op de bank hangen en beetje tv kijken en dan lekker douchen, voetenbadje en daarna vriendlief heel lief aankijken voor een massage. En dan kruip ik lekker vroeg mijn bedje in vandaag. Tot morgen allemaal! Dat Valentijn 2008 een dag vol babynieuws mag worden! Goede nacht voor de bijna mama's en de kersverse mama's Liefs Amma
Ik ga ook lekker bankhangen en een proberen vanavond vroeg naar bed te gaan. Maar denk dat dat niet gaat lukken. Mannetje is nog steeds aan de klus. Welterusten allemaal
Morgen volgen er weer wat reacties van mij maar ik ben ineens helemaal op. Het bijna niet slapen begint op te breken. Ik ga zo alvast wat voor slapen. Tot morgen meiden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nee, ik ga voor de volle maan marathon van volgende week. Ik heb namelijk de proefdruk van het geboortekaartje nog neit gezien, hihihi.
meid lekker slapen alvast.. hoop dat luuk wat rustiger slaapt zodat ook jij wat kunt bijrusten.. Dikke knuf en tot morgen..(hopelijk ook met beebje...)