geniet er lekker van meid.. wat gezellig.. dat doet ie van mij nou nooit! die werkt vaker langer dan korter...hahaha
Hallo meiden, zou me ook graag willen opgeven voor de valentijn bevalmarathon. Zou echt heel speciaal zijn als ons meisje dan komt, omdat mijn lief en ik elkaar dan ook precies 1 jaar samen zijn. (ja ja, ik hoor sommigen van jullie al denken ...)
Ichtus, meid, hoop dat het doorzet, dan is jouw ukkie warschijnlijk de eerste valentijsbaby, zou leuk zijn...
Hallo Meiden, Hier ben ik weer effe snel. Heb 3 hectische dagen achter de rug, maar ik ben bevallen van een gezonde zoon Siebe genaamd! Ja, ja, het leven kan raar lopen. Dinsdag ochtend zou ik om 7h00 ingeleid worden ivm gebroken vruchtwater en maandagnacht om 1h30 kreeg ik weeen. Niet om uit te houden. In rap tempo om 4h00 naar het ziekenhuis gereden en om 5h45 bevallen van Siebe. 3500 gram - 49 cm, het het allerliefste mannetje wat we ons maar konden voorstellen. Moest nog even in het zk blijven ivm mogelijke infectie, maar we mochten vandaag om 12h00 naar huis. Siebe is wel te veel afgevallen. Weegt nu nog maar 3200 gram, maar samen met de kraamhulp hoop ik hier gauw verandering in te brengen. Hij wil niet goed uit de borst drinken. Ga het een wk proberen en anders gewoon de fles. Ga nu weer naar bed, maar dan hebben jullie een update van mijn bevalling gehad. Ben bekaf, maar intens gelukkkig. groetjes, Aurelie
Meis vind het echt vervelend dat je het zo voelt! Lekker he die regeldagen! heb er hier ook last van! vriend en ik doen dan wisseling van de wacht ene deel van de nacht krijgt ze de borst, andere deel de fles. nou dan breng ik de openheid maar weer terug! wanneer kan je weer sex hebben? Ik hoor altijd 4 tot 6 weken, maar dat vind ik zo lang! Als je niet meer vloeit lijkt mij dat het gewoon weer kan toch?
Aurelie, gefeliciteerd met jullie zoon Siebe! Fijn dat het goed met jullie gaat, en dat je uiteindelijk niet ingeleid hoefde te worden!
Hoi allemaal, Eerst tig bladzijden doorgelezen, een dag niet meegelezen en je loopt al direct erg achter hihi. Daar ik zag dat Anoek naar me vroeg (dank je Anoek) reageer ik nu.... Anoek de VK heeft me geprobeerd te strippen vandaag.. heb krap 1 cm en het strippen was minimaal ze verwacht dan ook dat het geen bevalling op gang brengt. Daarna moesten we naar het ziekenhuis om aan de CTG te gaan. Hartslag is goed van de kleine, wel veel harde buiken. Daarna een echo om te zien of er nog voldoende vruchtwater is, dat is ook goed. Placenta is al wel aan het verkalken, ben daar niet zo blij mee maar ok dat hoort bij overtijd zijn. Amma, ik zou idd graag op de valentijnslijst willen. Ben helemaal beurs van onder en mijn buik blijft een bowlingbal. Zag dat het bij Ichtus nu rommeld.... hopen dat het doorzet meid! Groetjes en veel liefs, miran (ook al reageer ik dus weinig ik lees wel alles mee).
Aurelie.. Super FELI met de geboorte van SIEBE.. tkan idd raar lopen.. mooi dat het zo is gelopen en dat jullie nu lekker genieten @amsy...leuk toch als het morgen geboren zou worden? @Dwazie.. alvast gefeli voor morgen... Hier zou t morgen zo zijn dat er exact 2 jr 4 maand en 8 dagen tussen alle 3 de kids zou zitten.. Ook was ik bij jurian op zondag uitgerekend en kwam ie dinsdag bij lisa op maandag uitgerekend en kwam op woensdag nu op dinsdag uitgerekend en morgen is het donderdag.. zou wel kloppen dan he...hahahaha blijf weeen en harde buiken houden... zou t dan toch?
@Miran, zoals jij het hebt omschreven over het reageren op berichtjes, zo denk ik er ook over. Ik weet dat ik het me niet moet aantrekken maar ik doe het soms toch. Ik heb ook wel eens gedacht, ok dan kom ik hier maar niet meer als er toch bijna niemand reageert (terwijl ik vaak wel op veel mensen reageer), maar dat gaat me net iets te ver. Ik heb dus maar besloten dat het vast niet persoonlijks zal zijn, en dat ik maar gewoon blijf schrijven zoals altijd. En gelukkig lijkt het de laatste tijd juist beter te gaan en zie ik toch dat sommige mensen wel reageren op wat ik schrijf. En natuurlijk kun je bij dit tempo hier niet op elk berichtje reageren, dat snap ik ook wel en zeker niet nu iedereen moe is van het zwanger zijn of van de bevalling. Jammer dat het strippen niet zoveel succes zal hebben, maar fijn om te weten dat alles goed gaat met je kleine!
@miran.. hoop dat het toch wat doet meid.. bij mij kon er helemaal neit gestript worden bij lisa maar het toucheren alleen had al genoeg effect.. wel op de late avond dus wat niet is kan nog komen he...
Oh hett moet morgen gewoon gaan gebeuren bij jou! Dat kan gewoon niets anders. Zit er al een beetje regelmaat in je weeen=