Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @aurelie: GEFELICITEERD MET SIEBE! het kan idd raar lopen! Hopelijk komt ie goed aan, op de bv en anders de fles!

@miran; jammer dat de vk denkt dat het strippen niet gaat helpen :( Maar misschien gaat het ineens snel!
    Mijn placenta was al met 38 weken aan het verkalken...

Nou ik wilde net Finn gaan voeden, gaat eerst de telefoon, toen eindelijk Finn aan de borst, komt de huisarts binnen. (die zou vandaag langs komen om kennis te maken met de kleine, maar was dus nog niet geweest) En toen Finn klaar was deed internet het niet...

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Over dat reageren.. denk dat iedereen dat op haar tijd wel s heeft gehad hoor.. ik ook en weet bijv. mystery ook een tijdje.. tis maar net in welke fase je zit en hoe de hormonen opspelen denk ik.. tis iig niks persoonlijks.. en er is vast wel zoiets als een kern, maar daar hoort denk ik iedereen bij die regelmatig meekletst.. degene die op de lijst staan maar echt nOOOOIt meekletsen zullen zich daar ook niet bij horen voelen denk ik, maar dat is logisch.. wij kennen elkaar gewoon meer en beter denk ik door het delen van vanalles met elkaar...

@miran.. daar hoor jij dus ook gewoon bij meid... en euh. clubpie klinkt iets minder hooligan achtig als harde kern..hihihi

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    En Amsy en Dwazie, alvast gefeliciteerd met jullie 1 en 9 jaar samen zijn!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb ook een periode gedacht van: volgens mij ben ik onzichtbaar ofzo! haha Maar even later reageerde iedereen weer gewoon. Ik vergeet soms ook te reageren op sommige, maar dat komt omdat je soms zoveel leest dat ik niet meer alles onthoud of niet meer weet wat bij wie hoort...

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hahaha, ja de hormonen spelen ook wel een grote rol, dan kun je gewoon even niets meer hebben en trek je je alles aan. Wat zal ik blij zijn als alle zwangerschapshormomen uit mijn lijf zijn zeg. Pfffff, rotdingen.

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ben er toch nog heel ff :) heel ff bijlezen ;)

Ennuh mamanorah, jij mag morgen niet bevallen. Ik eis dat je dat je vandaag nog voor 12 uur bevalt!
    (Dan heb ik 1 datum tenminste goed hihi)

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ Aurelie.. gefeliciteerd met de geboorte van Siebe! Het kan idd raar lopen..

@ MamaNorah.. is je koortslip al weg?

En ik wil ook wel mee doen met de valentijnsmarathon.. haha.. Maar of het erg logisch is? ;)

8. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Debora, wel rare tijd trouwens van die huisarts om nog langs te komen. Dat vond ik zo raar in de kraamtijd, staan er opeens allerlei mensen aan je deur zonder dat je weet dat ze dan gaan komen. Ik ben ook erg tegen onverwacht kraambezoek. Ik zou zo iemand weer kunnen wegsturen als het me niet uitkomt. :oops:

9. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ AngelinaZ.. jij had bij mij als enige het geslacht goed.. (heb het alleen bij mijn handtekening weggehaald) en mijn datum is ook nog in de race.. 23ste had je voorspelt.. ;)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kzal s gaan timen.. echte strakke tijden nog niet volgens mij maar er zit ook niet meer dan 10 min tusssen..

zal s ff kijken....

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Volle maan marathon?

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja idd; gefeliciteerd met jullie 1 en 9 jaar samen zijn!
    Wij zijn nu zo'n 7 1/2 jaar samen! Altijd leuk om te vieren...

13. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Proficiat aurelie en partner!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier kan ik er ook echt niet tegen.. vind t vreselijk als mensen ongevraagd langs komen.. voel ik me echt aangetast in mijn privacy..
    Mijn schoonmoeder heeft r nogal een handje van.. dat is nog erger dus..maar gelukkig belt de rest eerst even of t uitkomt...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb t ineens bloedheet!

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    kan je niet een beetje van je warmte aan mij geven.. ;) Heb het koud.. brr

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh edwin had de verwarming hoger gezet..
    zou de bevalling bevorderen had ie ergens gelezen...

ja dat is waar, maar dan mag het wel iets minder..
    pffffff

dan mijn dikke vest maar uit..ihihihihi

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff douchen voor het geval het wel doorgaat zetten... dan kom ik straks de douche denk ik niet meer in..(wij douchen in bad) dus doe ik het maar voor de zekerheid nu even....

tot straks...

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dotje, ja die is weg gelukkig! Ben er zo blij mee. En die van jou?

@Angelina, ok dan mag ik wel gaan opschieten. :D Nog 3 uurtjes... IK had het bij jou wel helemaal mis....

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    :D Donderdag 21 februari is het volle maan :D

Deel Deze Pagina