Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Die van mij is sinds vandaag weg, dus ze mag komen.. haha.. 21 februari is ook een mooie datum.. haha

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oh ben benieuw bij wie ik gelijk heb :)
    Was toch ook voor het eerst voor mij dat pendelen.
    Had er lijstje van op mijn pc staan, maar door een "pcstoring" ben ik het nu kwijt :(

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Daar zou ik echt niet tegen kunnen hoor als mensen onverwachts langs komen, laat ze maar eerst even bellen, dan kan ik daarmee rekening houden.

@Aurelie; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Siebe!! Toch anders gelopen dan je had verwacht....

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    succes ichtus!
    Spannend weer hoor :D

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Succes Ichtus, ik hoop dat we morgen babynieuws van je lezen.

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja wat betreft de datum wel :)

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mijn moeder en vriend denken dat ik 22 februari ga bevallen, dus wie weet begint het wel de 21e bij mij, haha, van mij mag het!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja dat vond ik ook! Hij zou na 1 uur komen :confused: Maar hij had schijnbaar dienst in het ziekenhuis... Ik vind het ook vervelend al dat onverwachte bezoek hoor, maar vind het ook moeilijk om ze te weigeren. Ook de vele telefoontjes; ik neem niet op als ik ben aan het voeden en dan blijven ze om de 3 minuten terugbellen... :rolleyes:

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dit heeft Rosalie dus precies hetzelfde! Begint meestal zo na het avond eten!

En jij bent heus niet de gebeten hond hoor! Iedereen mag toch zeggen wat ie denkt/vindt?

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    In de kraamtijd had ik opeens de vk die onaangekondigd kwam, de gehoorscreening, de huisarts, het consultatiebureau, elke dag wel iemand. En hier nu in het nieuwe huis ben ik echt bang voor de buren (die ik nauwelijks ken), dat ze opeens op kraambezoek gaan komen. Als de kraamverzorgster er is, dan stuurt die ze vast wel weg als ik dat wil. Maar als mijn man opendoet, die durft echt geen nee te zeggen. Ik heb ook op het kaartje staan: eerst bellen voor kraambezoek. :evil:

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Van mij mag het nu al wel gaan beginnen.
    Als ik dan maar wel na 12 uur beval ;)
    Ben het echt helemaal beu ineens. Alles in me lijf doet me zeer.
    Me rug voelt aan of in onder eenvrachtwagen heb gelegen :(
    Baby beweegt vandaag ook extreem veel tot aan het pijnlijke toe. Het lijkt wel of ze dr via me navel uit probeert te komen, zo hard dat ze duwt af en toe.

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja dat heb ik er ook op staan.
    Benieuwd hoeveel mensen zich daar NIET aan gaan houden :rolleyes:

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Het is toch heel normaal om onverwachts bezoek te weigeren in je kraamtijd.

Je bent verdorie net bevallen en wil genieten van je kleintje mensen hebben zich maar even aan jou aan te passen hoor.

Maar ik snap wel dat jullie het soms moeilijk vinden maar probeer echt voor jezelf op te komen deze periode duurt al zo kort en je moet er echt van proberen te genieten.

En wat betreft niet reageren op elkaars berichten, ik denk ook dat het heel moeilijk is om op iedereen te reageren omdat we met veel mensen zijn en vrij snel gaan. Ik merk zelf zo als ik al een paar keer heb aangegeven het gewoon niet bij kan houden.

Ik lees zoveel mogelijk mee en probeer te reageren maar het spijt me dat ik niet op alles en iedereen kan reageren en niet heel actief ben daarin.

Maar ik heb nou eenmaal een gezin en die gaat voor alles. Maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. En wie er al bevallen zijn en wie welke kwaaltjes hebben etc. etc.

Ik hoop dat ik de komende dagen lekker mee kan schrijven, morgen gaat de kleine weer naar het KDV dus dan heb ik wat meer tijd voor mezelf.

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ Angelina... heel herkenbaar wat jij schrijft. Ben het al een week of 2 beu.. Maar helaas wil ze niet naar mama luisteren.

Heb me er maar bij neer gelegd dat ik pas eind feb of pas in maart ga bevallen.. ;)

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Debora, oh ja die telefoontjes, ook zoiets! Ik moet mijn man daar ook nog eens goed over instrueren. Dat hij ze opneemt en dan niet aan mij geeft als ik zit te voeden of lig te slapen. Want dan kun je dat er echt niet bij gebruiken!

Angelina, dat had ik vannacht. Babymeisje wou er echt uit. Maar niet door de gewone uitgang, maar idd via de navel of mijn zij. :confused: Er zit ook zoveel spanning op mijn buik dat ik het idee heb dat ie uit elkaar gaat klappen.

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja het lijkt wel alsof die van mij ook meer gaat bewegen, misschien op zoek naar de uitgang :D Ik ben het nog niet beu, maar het lijkt me nu wel leuk om me kleintje te zien, knuffelen en te showen aan de hele wereld :)

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Taatje, ik vind het ook wel zo normaal dat je eerst even belt. Maar er zijn altijd van die mensen die je ooievaar zien staan en dan toch even proberen. En voor mijn man is het echt heel moeilijk om mensen te weigeren. Dat zit ook niet in zijn cultuur (hij is afrikaans).

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja ikzelf ga ook maar uit van 6 maart ;) (42 weken) Dan is iedere datum eerder, mooi meegenomen (behalve 29 febr! dan hihi)

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ga er vandoor, naar de TV! Welterusten iedereen!

Ik hoop dat Cupido veel dikke buiken lek schiet morgen, en dus dat er veel babynieuws zal zijn!

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja net als een kuikentje wat de schaal open probeert te breken.
    Heb dr maar ff aangesproken dat ze aan de verkeerde kant aan het duwen is ;)

Deel Deze Pagina