Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dat is idd ook heel moeilijk hoor! maar ik zou het toch proberen te beperken het is z'on bijzondere periode.

Ik lees trouwens dat veel dames het zat zijn, hihi ik ben het ook al helemaal beu en ik ben pas 37 weken en 5 dagen zwanger haha. Maar ik wil de kleine nu echt vast kunnen houden.

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ik ben 29 februari uitgerekend :D

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

*gaat rechts van het plaatje staan* ;) :)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @taatje: gelijk heb je, je gezin gaat voor! Ik vind het ook echt niet storend als er niet altijd op alles gereageerd wordt door iedereen hoor! gewoon leuk om ook van de "minder actieve" mensen wat te horen af en toe!

@angelina: jaaa dat duwen bij je navel deed Finn ook! Asof ie toch hoofd eerst naar buiten wilde komen, waar dan ook in je lijf! haaha

@mamanorah: ja ik zet hem nu dus ook gewoon uit steeds, word gek van alle telefoontjes en sms jes. Hoe lief bedoelt dan ook!

@dotje en naatje: Ik hoop toch echt dat jullie snel bevallen neit dat het maart gaat worden! das echt te lang

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ikke volgende week donderdag de 21e.
    Morgen ben ik dus 39 weken precies.
    Mooie dag om te bevallen al zeg ik het zelf :p :)

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Welterusten MamaNorah!

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Misschien komt dat door dat het stuiters zijn? Of doen de "normaal liggers" dat ook dan eigenlijk?
    Doet soms echt zon zeer als ze met de hoofd tegen me navel aan duwt :(

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    dank je wel Deborah21 voor je lieve antwoord.

Meiden ik probeer het morgen weer bij tehouden ik ga nu lekker mijn bedje op zoeken

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oh zie nu dat ik dat vergeten ben te zeggen in me plaatje van cupido :oops:
    Maar trusten MamaNorah! en doe je best tot 12 uur he :p :)

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Jij ook truste Taatje!

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Aurelie: van harte met Siebe! Heb jij, als mede-amazone, gemerkt dat het lastiger bevallen is door een extra bespierd bekkenbodem?

Over onverwacht bezoek, ik kan me niet voorstellen dat er iemand zomaar langs komt. Zou ik dan echt zo naïef zijn? Het zou ook echt niet in mijn hoofd opkomen om dat bij iemand anders te toen. Ons grote voordeel is dat wij uit de randstad komen en nog niet veel mensen in de buurt kennen. Ik heb hier 4 vriendinnen die me goed genoeg kennen om te weten dat ze even moeten bellen en verder hebben wij maar 1 buurstel en ach, die zijn welkom.
    Ik heb trouwens alleen mijn mobiele nummer op het kaartje laten zetten. Ik ga een duidelijke boodschap inspreken dat ze vooral moeten inspreken als ik niet opneem of even een sms-je sturen. Ik laat Koos geen afspraken maken omdat hij echt geen nee kan zeggen.

Ik ben ook van plan om niet elke avond en elke zondag vol te boeken met bezoek... Koos is altijd pas laat thuis (half 8) en zondag is zijn enige vaste vrije dag. Ik wil er echt een beetje in ritme in krijgen dus om de zondag ofzo en max. 2 avonden per week bezoek. Maar of dat allemaal lukt....

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Spannend bij jou Ichtus! Heeft de vlos al gekeken of al jouw voorwerk al de nodige centimeters heeft opgeleverd? Dat moet toch haast wel...

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    effe bezoek...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo hier weer onder de douche vandaan.. ik ga eerst ff bijlezen...

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met jullie ZOON SIEBE!!! wat een vlotte bevalling zeg :confused:

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ppff ik ga voorslapen! net nog kraamvisite gehad! ben nu echt bekkaf :(

weltrusten! en denk allemaal aan jullie! ;)

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    @Aurelie.. GEFELICITEERD met SIEBE!!!!

Ik heb vandaag niet meer zoveel van me laten horen. Ben een hele tijd bezig geweest met die foto's verkleinen. En het is me nog steeds niet gelukt ze klein genoeg te krijgen :( . Dat terwijl ik heb gedaan wat Kikkert me aanraadde.. ik blijf het nog even proberen. Voor dat ik naar bed ga wil ik die dingen gewoon in mijn album hebben :x . Tja, het houdt me wel van de straat.. maar niet van het schoonmaken, ha, ha.

Ik was vanmorgen eventjes de stad in geweest, maar dat is echt niet meer te doen zeg.. wat een bejaarde, ik moest er gewoon zelf om lachen. Ik schuifel heel langzaam vooruit, als ik iets te hard ga, gelijk hijgen, het ziet er gewoon niet uit! En dat in de jas van mn Husband, zeer onelegant, want bij die van mij waren de knopen er af gesprongen en hij gaat echt niet meer dicht. Ik voel me net een bejaarde clown! Hi, hi. Ben ik eindelijk bij de Kruidvat aangekomen om dat pakket op te halen.. stelt het ook nog eens echt geen drol voor.. hmm.. had ik beter niet kunnen doen, zonde van mijn energie. Maar goed, heb voor manlief een valentijnskadootje gekocht.. een cd die die leuk vindt met een leuk kaartje. We doen er zogenaamd niet aan, maar ik vind eigenlijk dat hij het wel verdiend heeft.. en ook vast voor straks als hij extra hard moet rennen en ik op bed lig en zo.

Wie van jullie gaat er nog wat aan doen? En wat dan? Ja, ja, proberen te bevallen, maar zit er verder nog wat romantiek tussen op dit forum.. of is dat ff uitgesteld?

OK, ik ga weer met die foto's aan de gang. Niet teveel schrijven he, want het is weer errug veel en dan lukt het me al helemaal niet om op jullie te reageren.. eerst die foto's en dan weer verder kletsen. Tot straks!

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ok, vergeet niet over mijn vraag heen te lezen he ;)
    Of anderen mochten ze er antwoord op hebben.

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Welke vraag?
    Heb m even gemist denk ik

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. Nee ze heeft no gniet gekeken.. moet morgen weer om 15u. hoo pdat het niet meer nodig is...

weeen zijn er nog steeds maar nog steeds niet erg snel op elkaar...

@Angelinaz.. wat was de vraag ook alweer?

@Mom2be.. hier geen romantiek hoor.. we doen er nooit aan eigenlijk...

@mamanorah.. weltrusten...

nou nog ff terug naar vorige pagina.. ben t alweer vergeten...hihihi

Deel Deze Pagina