ik verloor zaterdag natuurlijk ook bloed( later bleek dit van een aambei hihi) ik belde de VK en het eerste wat ze vroeg was heb je laatst nog gevreeen... heel veel vrouwen hebben last van een gevoelige BM en dus komt het heel vaak voor dat je daarna wat bloed... helemaal niets om je zorgen over te maken.... maar voor de zekerheid zou ik wel even naar de Vk gaan.....knuffel en laat je het even weten
Lieve Nathalie, het komt inderdaad vaker voor na geslachtsgemeenschap of harde ontlasting. Ik hoop voor je dat het snel afneemt! Liefs
Hoi Meiden! Ik ben weer terug van vakantie, het was daar erg warm, 40 graden pfff, maar wel heerlijk genoten. We hebben gelijk aan onze ouders verteld op een speciale manier: Aan het einde van onze vakantiefilm sta ik nog wat te vertellen en dan zeg ik; "Er is nog 1 iemand die nog wat wil zeggen..." en dan doe ik mijn shirt omhoog en op mijn buik staat: HOI OPA's EN OMA's HIER ZIT IK! Nou janken allemaal hoor, hihi! Ze zijn allemaal door het dolle heen. (mijn ouders zijn gescheiden en hebben bijna een nieuwe partner) Ons kindje krijgt dus 3 opa's en 3 oma's. Ik moet wel een hoop bijlezen zeg jeetje... Alle nieuwe zwangere meiden, GEFELICITEERD! Liefs Linda.
welkom ook hier daantje. het klopt helemaal je kan inderdaad wat licht bloed verlies krijgen na sex. dat heb ik bij mijn tweede kindje ook gehad. ik ga duimen dat er niets aan de hand is.
oh meid... wat zal jeje verdrietig voelen heb je de VK al gebeld? heb je ook buikpijn? hoop nogsteeds dat allles goed zit hoor... een hele dikke knuffel
ow wat rot zeg...maar hoeft nog niks te betekenen. in 50 % van gevallen betekend bloedverlies niks en in de andere 50 % kan het wel wat negatiefs zijn. Heel moeilijk te zeggen dus... sterkte ermee en hoop voor je dat je snel naar vk mag! Groetjes, Baby4me
Hallo Linda, Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Wat origineel hoe jullie t nieuws hebben verteld! Leuk ook dat iedereen zo enthousiast reageerde!
@nathalie meid wat zal er wel niet allemaal door je heen gaan zeg heb je de vk al gebeld? Doe lekker rustig aan en ik hoop dat het niets is ik duim voor je meid, voor nu een dikke knuffel geeft misschien beetje troost. Nou ik ben vanmorgen op gesprek geweest bij vk was wel allemaal raar hoor mijn eigen vk doet de echos niet daarvoor moet ik een afspraak maken bij haar waarneemster wat een gedoe he ik dus direct daarheen bellen krijg ik hele tijd voicemail straks nog eens proberen maar, moet in ieder geval 31 juli terug voor controle maar mag vor die tijd al mijn echo gehad hebben ik hoop dat ik in de bouwvak vakantie kan dan kan mijn mannetje lekker mee dat zou ik wel heel fijn vinden speciaal moment voor zijn 2tjes he.Ik had hier uitgeteld dat ik uigerekend zou zijn op 14 februari maar dat moet volgens de verloskundige 13 februari zijn ach ja dan gaat het nog wat sneller haha
Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje,31 jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje, 27 jaar vivian: uitgerekend op 13 februari, 1e kindje, 26 jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige Ichtus: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) Ichtus: 13 juli 1e echo om 16.20 MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: 16 juli 1e echo om 8.00 en 31 juli controle vk dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: Esmay:20 juni echo om 11.20 uur