Wil ook gaan zwemmen, lijkt me heerlijk! Mijn vriendjelief wil wel met me mee, gaan we sowieso 1x per week Fietsen lukt niet goed, ik heb heel erg pijn in mijn buik bij het fietsen en moet direct plassen, hopelijk gaat dat over nadat ik bij de fysio ben geweest. Bedankt Sizzel voor het bijwerken van de lijst!
Ik ben denk ik zo'n 4 kg aangekomen... probeer er wel een beetje op te letten wat ik eet.. alleen wil dat niet altijd lukken.. soms heb ik mijn zinnen gezet op iets en dat moet dan ook echt gegeten worden....erg he!?
Zodra ik weer meer energie heb, ga ik het denk ik ook weer oppakken.....fit blijven is toch belangrijk, zeker voor de bevalling, haha. Zo nog 5 minuten en dan zit het er weer op, lekker eten bij mijn moeder en verjaardag van mijn zussie vieren, dus weer de nodige caloriëen naar binnen werken En ik zie weer mijn lieve nichtje en neefje, de 2 schatjes Iedereen een hele fijne avond!
volgens mij heb ik net ukkie voor het eerst gevoelt...net alsof er allemaal mieren in mijn buik rondlopen het jeukt best wel.... is dit een teken van ukkie?
Ze zeggen vaak van wel.. gekriebel in je buik.. en vaak wat plopjes is wat je veel hoort... LEUK JOH! LEKKER VAN GENIETEN!
hahahahaha.. en ik voel helemaal niets.. die jeuk komt op je buik zelf komt vaak van het oprekken van de huid..dussuh.. dat kan het ook nog zijn...
Volgens mij kunnen wij 'm nog niet voelen hoor dotje! denk ook dat het het oprekken van de huid is.. (al heb ik eigenlijk nergens last van!)
Inderdaad kikkert.. Ik denk dat het bij jouw echt super goed mogelijk is.. maar je bent ook al 3 weken verder dan dat wij zijn!
trouwens even een vraagje, wat vinden jullie van dit idee..... als je op het geboorte kaartje zet....tip cadeaubon of een envelop? wij hebben al veel kleren gekregen dus bijna alles al bij elkaar. wat is jullie mening?
hmm.... ik zou het zelf niet doen, maar dat is mijn mening... Ik vind het dan altijd zo'n verplichting lijken... (Sorry)
Ik zou het er niet opzetten, maar je kunt tegenwoordig ook al een lijstje maken met wat je graag wilt hebben en dat dan naar je familie of vrienden door spelen.. Is miss handiger?
je kan inderdaad je kindje gevoeld hebben meid. ik voelde hem/haar vd week ineens. wel vroeg op zich maar het is al mijn derde wonder. vind het weer erg spannend allemaal. ik ga vanavond maar eens een lijst maken met wat we ehct allemaal nog moeten halen voor de komst van de beeb. uiteraard wacht ik met de kleding na 8 sept dan zullen we weten wat het gaat worden. ik zou zeggen meiden eet smakelijk voor straks en natuurlijk een prettige avond gewenst allemaal
@ Kikkert : IK vind zo'n lijstje dan ook wel een heel goed idee als mensen toch iets willen geven. Dan kun jij gewoon heel duidelijk aangeven wat je wel leuk vind en wil hebben en wat niet. Of je zegt gewoon heel duidelijk... GEEN kleertjes! hihi wat een collega van mij deed.. die vroeg kadobonnen van een grote babyzaak daar in de buurt. Dat was ook een slim idee. Kon ze zelf iets uit kiezen wanneer zij wilde.. slim toch!