Hier ben ik toch ook nog eventjes. Er is lekker gekletst vanavond. Eens zien of het me uit m'n hoofd lukt te reageren @Amsy, tuurlijk mag je morgen meedoen! Romantisch, 1 jaar verkering en een liefdesbaby! Vlot gedaan meisje @MamaNorah, ja die volle maan marathon is ook leuk! Het schijnt zelfs een hele bijzondere volle maan te zijn, met verduistering geloof ik. @Onverwacht kraambezoek: BELACHELIJK! ik ben ook zo naief dat ik denk dat iedereen zich braaf aan de boodschap op het kaartje gaat houden...... ik ben echt in staat mensen gewoon weer weg te sturen als ze zomaar komen @Ichtus: ZET M OP MEID! geef het goede voorbeeld aan ons allen! Duim voor je dat het doorzet. En dat was ik van die bil! Zak jij er ook doorheen? En soms van die pijnscheuten? @Miran, gezellig dat je morgen meedoet, ik zet je er bij. Voor jou is het ook hoogste tijd. @Niet reageren/niet gezien voelen: ik vind het wel grappig te lezen dat ik niet de enige ben die soms heeft gedacht dat er niet op me gerageerd wordt of over mijn berichtjes heengelezen. Maar ik heb toen besloten het niet persoonlijk op te vatten, want het lukt mij de meeste tijd ook totaal niet om op alles te reageren en dat is ook TOTAAL NIET persoonlijk bedoeld! @Valentijn; doe ik eigenlijk nooit aan. Maar dit jaar ga ik mijn vriend het leukste kadootje ooit geven @AURELIE: GEFELICITEERD MET SIEBE!!! Was een vlotte bevalling zo te lezen. Geniet van jullie mannetje. en toen wist ik t nie meer..........
VALENTIJN BEVALMARATHON Mrijn! inderdaad meid je houd de boel een beetje op Meiske Amma KristaB Anoek Miran Ichtus dat het eindelijk afgelopen is met de valse start! en gewoon doorzet Wen, op de uitgerekende datum! Amsy AngelinaZ smokkelt een weekje Dotje nog zo'n smokkelaar Heb Miran en Amsy en Dotje erbij gezet, probeer me aan de volgorde van de uitgerekende data te houden hoe ik ons erin zet.....eh maar doe dat uit mijn hoofd, dus zal het wel helemaal mis hebben haha Het wordt een gezellig dagje morgen! Heb ik nog iemand vergeten?
Haha die Ariel, jij hebt er zin in zo te lezen! volgens mij heb ik inderdaad gelezen dat het weer kan als je niet meer vloeit.
meiden ik ga toch nog mijn bedje op zoeken... misschien kan ik als het wel doorzet nog even slapen en als het niet doorzet dan offer ik in iedergeval niet weer mijn nachtrust op.... Ik sms maja als er wat te melden valt en mocht ik gaan nachtbraken dan ben ik hier wel weer te vinden....anders weer gewoon tot morgen.. KNUFFEL en welterusten.
Ik doe mijn best..hahaha En ja vreselijke pijnscheuten en zak dan ook gewoon door mijn benen..kan ook nog geen manier van lopen of een houding vinden waarbij ik het niet heb.. erg irri.. maar nu ga ik echt naar bed.... KNUFF
haddus weer bezoek! haha! m'n schoonzusje was naar de ikea geweest en had nog wat opbergbakken gekocht voor Finn z'n kamertje! @angelina: zo te horen doen alle kindjes dat duwen... Ik dacht toen echt dat het aan de stuit lag... Jeetje bedenk me net dat ik alweer vergeten ben hoe het voelt om zwanger te zijn, best jammer toch... @ariel: super dat je vriend een nieuwe baan heeft! @daisy: gaaf zo'n nieuwe auto! @ichtus: spannend weeen! zet m op! en slaap ze!
Ik durf het bijna niet te zeggen (bang dat het weer niks is) maar hier rommelt het heel wat meer dan de afgelopen tijd. Flinke ongesteldpijn in buik en rug en af en toe pijnscheuten en krampen! Nooit gedacht dat ik nog eens zo blij zou zijn met (menstruatieachtige)pijn. Krijg het in golven en wordt dan misselijk en warm.... Ik vind het veelbelovend! Ook als het alleen maar voorwerk is, er gebeurt tenminste iets!
wij gaan morgen lekker een rustdag houden! we komen alleen ons bed uit voor eten en drinken en een schone luier voor Finn! De kleine ligt toch naast me in de wieg... Lekker een dag luieren! geen bezoek, gsm uit... Heerlijk!
@Ichtus.. welterusten en sterkte meid.. en Hattem.. leuk stadje.. ga ik 's zomers wel eens fieten, hier bij zuid dan met het pondje over. @Sex na bevalling. Mijn husband heeft al 2x gevraagd of ik wel vast aan de anti-conceptie wil denken. Lief hoor. Ik vraag me wel af hoe snel ik weer zin heb, nu misschien nog wel meer dan dan ben ik bang. Over openheid gesproken, ik ben niet zo'n sexbeest, laat staan als ik moe ben en me erg verantwoordelijk voel en zo.. dus ben blij te horen dat er mensen zijn die al bevallen zijn en er over nadenken. Hier komt de VK er voorlichting over geven of zoiets, ik geloof in de laatse wk dat ze hier zijn. @out in the open.. ok, ik ben een hele tijd geen actieve moeder geweest hier, aan het begin even maar toen een tijd niet. Ik was erg druk met mijn gangbare leventje vol houden. En ik hield het hier niet bij. Nu ben ik hier soms dan nog een vreemde eend in de bijt. Als dat irritant is voor je/ jullie moet je het gewoon zeggen. Ik vind het erg leuk nu actief mee te kunnen doen. Maar ik kan me voorstellen dat sommigen zoiets hebben van.. wat moet die mom2b nou ineens..
@Amma.. spannend! Rommel maar lekker door. @Debora.. wat een goed idee! Dat ga ik onthouden! @Bevallen.. ik hoop ZO rond dit weekend of UITERLIJK volgende wk vrijdag.. denk dat ik jullie tips maar eens ga proberen, gewoon allemaal op 1 dag.. kapper, loempĆa's, voet massage, stofzuigen.. moet te combineren zijn toch?
Ik ga ff mijn wasje doen.. en begin al behoorlijk te gapen.. dus misschien ook wel gelijk slapen.. ik zal nog even hier spieken voor ik op 1 oor ga.