@Daisy.. nee. Het is eigenlijk best een grappig ding. Als je het topje van je wijsvinger en je duim op elkaar doet, dat rondje, zo groot is ongeveer de ring, maar dan veel dunner. Het is een soort plastic achtig zeer flexibel ringetje. Je kunt hem samen knijpen en dan duw je m alla tampon zover mogelijk naar binnen. Als jij m los laat zet ie vanzelf weer uit. De ring scheidt alleen hormonen af daar waar nodig. Na 3 wkn haal je m dr weer uit, voor je menstruatieperiode. Dat gaat heel makkelijk, kan gewoon met je vinger. Mijn husband merkt er niets van tijdens de seks. Wat we ook wel eens 'ring steken' noemden . Maar stel dat ie er wel last van had, je kan hem tijdelijk er uit halen en daarna er weer in doen. Ik vind het ideaal.. omdat ik niet elke dag aan een pil hoef te denken, daar ben ik ook een beetje chaotisch voor.. De hormonen alleen daar komen waar ik ze wil hebben en ik er verder niks van merk. En oh ja, ze komen met handige ring-in-en-uit-stickertjes voor in je agenda! Ik denk dat de makers van die ring mij nu mogen bedanken voor dit promo praatje! @Debora.. thxs, maarre.. is toch mijn eigen schuld had ik maar meer van me moeten laten horen hier. En ja, t iedereen kent elkaar inmiddels, snappie..
@mom2be: ik heb laatst over die ring gelezen... Klinkt ook wel handig idd... Kreeg een boekje van de vk over wat wel en niet kan met de bv.
En ach.. kennen... De mensen die hier vaak komen "ken" je idd wat beter, maar ik vind het leuk om van iedereen de ervaringen te horen hoor!
nou ga nog even verder kijken hier op de site (dat heb ik al 2 weken niet meer gedaan geloof ik!) En dan lekker naar bed! Voor iedereen welterusten! En hopelijk bevallen jullie vannacht! haha
@Dwazie: gefeliciteerd met jullie 9 jarig jubileum, gaan jullie het nog een beetje vieren? @ariel: gefeliciteerd met de baan van je vriend, en een papa-dag, wat wil je nog meer... @amma en ichtus: meiden, dat klinkt veelbelovend, hier iets pijnscheutjes onderin, maar niet meer dan scheutjes, ik kan maar niet ontspannen, dus denk niet dat er iets doorzet ofzo, en ik heb ook geen flauw idee wat ikmoet verwachten,maar goed, we zien wel @mom2b: ik herken veel in je opmerking over het tijdelijk minder actief zijn, heb precies hetzelfde, ben ook gedurende de middenperiode veelminder tot nauwelijks actief geweest op het forum, wat je zegt, je bent zo druk met het dagelijkse werk en leven. Nu ik verlof heb vind ik het heerlijk om mee te lezen en te posten, maar heb inderdaad nog wat schroom, wat zullen de vaste meiden welniet denken, heel herkenbaar.... nou meiden, ik zie dat de valentijn bevalmarathon al een hele lijst wordt, zou wat zijn he, ben benieuwd wie werkelijk gaan bevallen morgen (eigenlijk vandaag), hoewel ik het erg hoop ben ik zelf bang dat ik er niet bijzit, maar goed, je weet het niet... @ iedereen die ik vergeet, sorry bij voorbaat, de bladzijden vliegen je hier om de oren, vanavond al 8, dus heb niet alles kunnen onthouden. Hoop nog even te kunnen kletsen als er nog iemand is, en anders, slaap lekker....en...happy valentine
Oh ja, angelina, ik herken zo goed dat drukke gedrag van die uk in je buik, ons meisje rekt en strekt ook wat af, voetjes komen naar buiten zetten, er wordt gewoon geen rekening ghouden met de rekbaarheid van mijn buik, maar goed. Ik zeg dan steeds tegen haar dat als ze het niet eens is met het ruimtegebek ze maar eens naar buiten moet komen, dat hier veeeel meer ruimte is,maar voorlopig wil zenog niet erg luisteren
oh ja, aurelie: inderdaad gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje Siebe...fijn dat het zelf allemaal nog gelukt is
Kijk, dat van de placenta, dat vind ik ook zo eng klinken. Ik hoop toch voor je dat het strippen iets op gang brengt. Wanneer moet je weer terug voor controle? Ik begreep dat dat best wel eens om de dag zou kunnen zijn. Liefs Anoek
Mom2bofnie het kan zijn dat je foto´s te groot zijn voor het programma op deze site. succes in ieder geval met je foto´s Ik las dat er meer mensen zijn die zich niet gehoord voelen soms, heb ik ook, maar gezien het rappe tempo waarin hier geschreven wordt kan ik ook echt niet alles onthouden, doe mijn best. Maar ik ga slaappoging zoveel wagen en ik hoop nu ech dat het lukt, word er een beetje simpel van zo. Liefs Anoek
zo hier net de fles gegeven! @AMSY EN MOM2BOFNIE jullie zijn net zo welkom al die andere meiden hoor, gezellig juist dat kletsen hier en ja het is gewoon een gezellig topic en je moet je eigen niet vreemd voelen hoor @Dwazie Gefeliciteerd 9 Jaar samen ! wij waren 5 febr 8 jaar samen gaat tijd hard he? @Ichtus ik ga toch vannacht voor je duimen hoor het is nu genoeg geweest @Amma klinkt toch ook echt serieus nu @ANOEK je kan ook niet alles bijhouden hier geef niet hoor! slaapse zo ik duik weer mijn bedje in! tot morgen
Hoi hoi, hier gezellig avondje gehad. Heerlijk geklets en ook nog film gekeken. Even nog over het niet gelezen of gereageerd worden. Dat heeft echt niks met de harde kern te maken hoor. Ik hoor toch wel bij de harde kern en ook ik typ soms hele verhalen en dan word er ook totaal niet op gereageerd. Maar dat gaat echt niet bewust. Het is ook gewoon onmogelijk om alles bij te houden en op iedereen te reageren. En ik verwacht dat ook van niemand. Ik heb dan m'n verhaal gedaan en ik weet dat bijna iedereen alles altijd leest. Dus m'n verhaal word wel gelezen. En voor de meiden die nu opeens actiever zijn dan dat ze eerst waren: Ik vind het gezellig hoor. Echt! en denk dus niet dat er daardoor minder op jullie word gereageerd, daar ligt het echt niet aan. Er gaan ook weer mama's over naar het andere forum, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd! Kortom: Lekker blijven kletsen hoor. Vandaag hadden we allemaal een baaldag en zijn er irritaties uitgesproken. Morgen gaan we gewoon weer 'normaal' doen hoor. Lullen en slap ouwehoeren. Dat is wat we ook de afgelopen maanden hebben gedaan toen het zooooo gezellig was. En dat gaat het gewoon weer worden! Ik ga nu afsluiten. Nog ff klagen: Ik hoop dat ik beter slaap dan afgelopen nacht. Heb toen vreselijk pijn gehad in m'n ribben. Of een gegeven moment was ik echt misselijk van de pijn. Dus dames, willen jullie helpen duimen? Truste allemaal. Jullie zijn allemaal schatten en erg lief! Kus Boney
Ow en ik ga trouwens mee voor de beval marathon van 21 feb. Maar dat lijstje starten we na morgen. Eerst dat lijstje afwerken van de liefdes baby's...
Joma en boney, thanx, jullie zijn lief,allemaal zijn jullie lief trouwens (horen we hier hormonen spreken ) Meiden, ga nog een potje nachtbraken, slaap lekker allemaal, en ik wil morgen horen van alleliefdesbaby's
Zo, ik weet niet of dat gerommel was of wat. Na de gym, thuis lekker nog achter de pc gezeten. Toen ik naar bed ging begon het. Een stekende pijn in mijn schaambeen, erge druk onder mijn navel, in een neergaande beweging, soms pijnlijk. Heb me zo veel mogelijk ontspannen. Maar duurde lang voor ik in slaap viel. En elke keer dat ik wakker werd, zoals nu, voel ik 't weer. 't Kleintje is volledig ingedaald, maar zat nog niet vast in mijn bekken. Misschien nu wel?
Daisy, misschien inderdaad van he volledig indalen, denk eigenlijk niet dat het weeen zijn. Maar wie weet is het een begin van een valentijnsbaby Hier slaap ik redelijk vannacht, wel vaak wakker want ik moet me toch vaaknaar de wc, blaas loopt dan ook echt over. En ik heb gisteravond koffie gehad, niet meer doen, komt de hele tijd terug, bleh. Ik ga even een boterham eten en krantje lezen en ga dan weer terug naar bed Heb een afspraak staan bij de kapper, stond voor over 2 weken maar ja,gezien de situatie weet ik ook niet of ik dan kan dus ga straks lekker