Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    BEVALLINGEN VAN DE FEBRUARIMAMMA'S 2008

3/1 Maja82 ~ bevallen van dochter Lune ~ 34w2dgn ~ ...gr ~ cm ~ bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    16/1 Jollie ~ bevallen van dochter Kyana Mariona ~ 34w ~ ...gr ~ cm ~bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    19/1 Bigdream ~ bevallen van zoon Ruben ~ 37w ~ ...gr ~ ... cm
    23/1 MariekeV ~ bevallen van zoon Elian Alvin ~ ...w ~...gr ~ ...cm
    24/1 Joma ~ bevallen van dochter Gwen Alysia ~ 37w ~ 3355 gr ~ 50 cm
    25/1 Supertallie ~ bevallen van zoon Collin ~ 38w ~ ...gr ~ ..cm
    26/1 Dees68 ~ Bevallen van zonen Luuk en Thijs* ~ 37w3dgn ~ ...gr ~ .. cm ~ bijz: Thijs* is tijdens de bevalling overleden
    29/1 Dwazie ~ bevallen van dochter Elise Robin ~ 37w5dgn ~ ..gr ~ ...cm ~ bijz: zeer snelle thuisbevalling!!!
    29/1 Ariël ~ bevallen van dochter Rosalie ~ 38w3dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: ivm breken van vliezen en geen weeën ingestuurd naar het ziekenhuis.
    29/1 Esmay ~ bevallen van een dochter Aresha ~ ruim 7,5 pond
    30/1 Miranda22 ~ bevallen van zoon Xander ~ 36w ~ ...gr ~ ...cm
    30/1 Marion70 ~ bevallen van zoon Giel ~ 38w6dgn ~ ... gr ~ ... cm
    31/1 MissN ~ bevallen van dochter Jaydee Noëlle Esmee ~ ...w ~ 2975 gr ~ 49cm ~ ziekenhuisbevalling
    31/1 Debora21 ~ bevallen van zoon Finn ~ 38w6dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: keizersnede
    1/2 Watervrouw ~ bevallen van 2 zonen Jairo en Divano ~ 2165/2140 gram ~ 45/47 cm ~ bijz: Divano lag in een stuit
    3/2 Kikkert ~ bevallen van zoon Dylan ~ 40w1dgn ~ 4200gr ~ 53 cm ~ bijz:
    3/2 Thirza02 ~ bevallen van zoon Aaron Boaz ~ 39w2dgn ~ 3600gr ~ 51 cm ~ bijz: niet geplande keizersnede
    4/2 Suuszwanger ~ bevallen van dochter Tess ~ 40w2dgn ~ 3390gr ~ 50 cm ~ bijz:
    4/2 Streepjes ~ bevallen van dochter Emely ~ 42w? ~ 4580gr ~ 54 cm ~ bijz:
    5/2 Lieke87 ~ bevallen van zoon Mischa Simon ~ 40w0dgn ~ ...gr ~ ....cm ~ bijz:
    5/2 Leonie1980 ~ bevallen van een meisje Lotte ~ bijz: gehaald met pomp
    6/2 Debie ~ bevallen van dochter Ilse ~ 39w3d ~ 2985gr ~ 47 cm ~ bijz: gepoept in het vruchtwater

8/2 Vivian ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 39wk2d ~ 3880 gr ~ 52 cm ~
    8/2 Lianda ~ bevallen van een zoon Keano Alexander ~ 3560 gram ~ 53 cm ~ bijz: erg snelle bevalling van slechts 2 uur
    9/2 Sizzel ~ bevallen van een dochter Nora ~ 3742 gr ~ bijz: keizersnede
    9/2 Mystery ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 10 pond ~ bijz: keizersnede
    9/2 kindje van het stel van GZx geboren: een meisje Rosa
    12/2 Diaantje ~ bevallen van een meisje Angela ~ 9 pond ~ ..cm ~
    12/2 Aurelie ~ bevallen van zoon Siebe ~ 3500 gr ~ 49 cm ~ bijz:-

Inmiddels al : 14 dochters en 17 zonen geboren!!

2. amma

amma Bekend lid

Nov 1, 2006
    824
    0
    0
    Gefeliciteerd Wen!

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    1,158
    0
    0
    Oh ja maar bedoelde die site zeg maar

Deze: http://www.webklik.nl/februarimamas

4. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Ja, dacht dat ik al... ik wil die wel doen, maar heb denk ik geen toegang?

5. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    zenk joe!

6. amma

amma Bekend lid

Nov 1, 2006
    824
    0
    0
    Dat klinkt goed Miran!
    Hier niet echt regelmaat in de krampen, het leek er even op maar nu is dat weer anders.

Maar bij jou klinkt het veelbelovend nu, wie weet heb je de 1e Valentijn baby in je armen

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    1,158
    0
    0
    Ja alleen MissN en Sizzel denk ik?

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    1,158
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 40 weken :D

9. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden!

@@ dikke knuffel voor Ichtus kan me voorstellen dat je het nu echt gehad hebt zeg ppfff

@@ff over ziekenhuis bevallen ik moet blij zijn dat ik in het ziekenhuis was, anders had het toch echt anders kunnen aflopen :(

10. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    volgens mij ook... maar zie dat Diaantje er al wel bij staat, dus iemand houdt de lijst toch bij de laatste dagen. Ik denk eigenlijk MissN zelf, want die is hier al wel weer aanwezig de laatste dagen... :D

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    1,158
    0
    0
    Meiden, ik ben er vandoor.

Moet naar de Gyn toe voor controle.

Tot laters!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    dank u dank u :D

13. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Succes Angel!

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @wen gefeliciteerd met je 40 weken!

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

Feb 20, 2007
    1,654
    0
    0
    Goedemorgen!

Happy Valentine's day!

Wij doen er hier ook niets aan trouwens. Grappig dat zoveel mensen rond deze tijd bij elkaar gekomen zijn. Nico en ik zijn op 19 feb (of was het nu toch de 18e?) 5 jaar bij elkaar. :D

@Mom2b, al die moeite voor die stomme kruidvatdoos. Ik kreeg eergisteren de derde etos doos thuisgestuurd. Ik heb geen idee waarom ik die nou weer kreeg. Misschien heeft iemand anders me ervoor opgegeven.

@Ariel, gefeliciteerd met de baan van je vriend!Had je mijn stukje over clustervoeden gelezen? Kan zijn dat Rosalie daar ook mee bezig is als je de hele avond aan 't voeden bent.

@Daisy,
    hebben ze geen showroommodel die direct leverbaar is?

@Debora, lekker zo'n rustdagje tussendoor! Geniet er maar lekker van.

@Anticonceptie: ik denk aan een hormoonhoudend spiraaltje, maar weet het nog niet.

@Boney,
    heb je lekker kunnen slapen?

@Anoek, veel plezier bij de kapper!

@Amma,
    oh spannend! Houd ons op de hoogte. :D

@Ichtus, ach meid wat balen, elke keer die valse starts. We moeten jouw beebje maar eens streng toespreken dat ie eens moet komen.

@Taatje, 21 februari wordt vast ook een heel gezellige dag om te bevallen. :D

@Wen, gefeliciteerd met je 40 weken!

@Maja, succes met je scriptie. Knap hoor dat je het al weer op kunt brengen om er mee te beginnen. Waar ga je hem over schrijven?

@Miran,
    bij jou ook spannend. Klinkt veelbelovend. :D

@Mrijn, jouw Julia moeten we ook maar eens aanspreken. Wanneer gingen ze nou inleiden? Zondag?

@Lijst, ik help Sizzel en MissN op 't moment met die lijst.

16. amma

amma Bekend lid

Nov 1, 2006
    824
    0
    0
    @Succes bij de Gyn AngelinaZ en gefeli met de 39 weken!

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,
    Nog alles rustig hier? Ik wil wel op zijn minst 2 of 3 Valentines babies hier :)

Natuurlijk word er niet altijd op elk berichtje gereageerd, dit is ongetwijfeld niet persoonlijk bedoeld, ik neem aan dat iedereen eruit haalt en onthoud wat anspreekt en daarop reageert, normaal lijkt me toch?

Over mamma´s en nog niet bevallen dames,
    :confused: Ik zit zelf waarschijnlijk ook nog wel effe op de wachtbank. Maar ik vind het ontzettend leuk te lezen van de pasbevallen mama´s,krampjes,eerste fotos etc :) Dus vooral nog niet naar een eigen forum gaan :cry: (of is die er nu al?)

Voor de rest maar geen woorden meer aan vuil maken, en vooral
    lekker blijven kletsen.

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

Feb 20, 2007
    1,654
    0
    0
    Zooo dat rood maken doe ik maar één keer, speciaal voor valentijnsdag. Veels te veel werk. :D

Ik ga ook zo naar de vk, ben benieuwd hoe het er voor staat.

Angelina, veel succes bij de gyn!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Goede morgen!

@Ichtus.. balen zeg.. leef wel met je mee.. en niet alleen ik, maar je kat ook geloof ik.. die zou nou wel helemaal kaal zijn ;)

@Welkom.. bedankt! Zo, voel me al weer een stuk meer op m'n gemak hiero.

@Misselijk.. ik ben vanmorgen kots misselijk uit bed gestapt! Hier dus ook.. is het de ochtend.. is het valentijn.. of is het... de bevalling? Zou leuk zijn he! Maar denk het niet, is hier al weer gezakt. Af en toe een vaag krampje, maar nee, is echt niet noemens waardig.
    Gister avond overigens is de baby 2 uur lang echt belachelijk actief geweest! Zo komt ie er nooit uit dacht ik! Echt de hele tijd ledematen langs voelen komen en geduw en gedraai.. wat is dit? Een afscheidsdansje in de baarmoeder? Ik hoop het! ;)

@VK-praktijk.. was vanmorgen eens op tijd wakker om mee te kijken, ik moest ook huilen. Wat een mooie bevalling zeg! En ik hou het gewoon niet meer als zo'n baby geboren wordt. Ik merk bovendien aan mezelf dat ik jaloers begin te worden op mensen die hun baby al hebben :oops: . Volgens mij zijn dat de hormonen, want zo ben ik normaal niet!

@Miran.. SPANNEND! You never know!

@Valentijn.. ok een beetje verontwaardigd was mijn husband wel toen hij het kadootje had gekregen, hij vond het wel leuk. Ik wilde hem ook nu liever nog een beetje extra aandacht geven, hij doet zo zijn best. Ha, ha, bedenk me ineens iets.. hij is zo gigantisch met de bevalling bezig. Bij elk zuchtje of krampje vraagt hij of het het begin is. . Maar waar ik nu om moet lachen.. vannacht maakte hij zich er blijkbaar ook druk om, want ik kreeg regelmatig zijn hand op mijn buik of heupen, ineens zaten zijn vingers weer slaperig in mijn haar, hi, hi, wat een schatje! Ik wil vanavond met m chocolade fonduen, gewoon voor de fun.. heb dat fondue dingetje al meer dan n jaar en nooit gebruikt. En aangezien chocola errug lekker is laatste tijd..
    Tot zover ode aan mijn man!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Succes bij de vk mamaMorah!

Share This Page