Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ja precies... allemaal beginnen we te verlangen naar de periode dat we weer los kunnen gaan, zonder buiken die in de weg zitten... :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Klopt, ik wilde Lieke ook graag volgen vandaag... maar ik gun het een aantal anderen hier nog meer... jullie lopen al zo lang overtijd of hebben al zoveel vals alarm gehad... wil ik echt niet voorkruipen hoor! ;)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Balen Krista... succes bij de vlos...

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. oh dan is jouw einde iig echt in zicht en nog 5 afleveringen..nou das nog lekker.. geniet nog ff van die vrijheid dan zou ik zeggen..en puur mijn ervaring klopt wel met wat de gyn zegt.. natuurlijk ging het bij mij makkelijker en vooral sneller dan bij het inleiden. Het vetertje deed bij mij wel zijn werk maar de ontsluitng duurde gewoon lang, maar t zegt niet zoveel hoor.. ken genoeg dames bij wie het wel erg snel en soepel ging..

@Supermummy.. vind het eigenlijk helemaal geen dommevragen.. kzou je alleen geen antwoord kunnen geven.. heb eigenlijk geen idee..
    op vraag 1: lijkt me niet erg
    op vraag 2: sja huid enzo is dik genoeg denk ik en beebje laat het wel merken als het niet prettig is lijkt me...
    Toch antwoordt gegeven :rolleyes: je hebt er alleen niets aan.. ;)

@lieke.. heej meis.. ga zo je verhaal lezen.. super dat alles goed gaat en logisch dat je wat onzeker bent nu iedereen weg is.. Druk is het zeker dus voel je niet bezwaard..... ;)

@Anoek.. laat je lekker verwennen bij de kapper he.. en euh.. we willen foto's na afloop (mocht je dat geen bezwaarvinden natuurlijk) ;)

@naatje.. hahah kamasutra.. nu nog.. hihihi....ben benieuwd wat jij krijgt...

@dromen.. hier vannacht gedroomd dat we allemaal in hetzelfde zh waren bevallen. iedereen had een gezonde baby en ook ik was bevallen dmv keizersnee al liep ik gewoon in mijn kleren rond en wist ik het zelf nog niet.. Wen vroeg waar mijn zoon was en EVAN :confused: (dat is niet eens de naam) was nergens te bekennen.. ook was mijn buik er gewoon nog..hmmm.. toen ik ging vragen waar hij was bleek hij op de vlinderafdeling te liggen omdat ie nog niet goed groeide.. (was net een paar uur oud.. duh).. we moesten op een bankje gaan zitten wachten enheel stil zijn.. toen begon ik te huilen en werd ik wakker..
    Ik kwam er achter dat ik dus nog steeds een meloen aan mijn lijf heb hangen dus de ellende was compleet...maar goed.. nu is het weer over hoor.. orde van de dag is weer ingegaan.. krampen blijven, vooral als ik loop, de krampen voelen dan wel weer aan als weeenpijn, maar kan er dan weer geen harde buiken van maken... wat een gedoe zeg bevallen.. :(

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik leef met je mee... en euh. bruine bonen.. GOEDE TIP!
    suc6 bij vlos...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Van mij mag je hoor Wen.. geeft weer moed mooi babynieuws.. dus Hup Hup Hup...Poep uit die kleine drup! ;)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeetje wat een droom Ichtus... en hoe zou je dan ineens bij zo'n naam komen he?
    Ja en dan wakker worden MET buik, das echt niet grappig... ik moet zeggen dat ik het nu 's ochtends ook steeds meer en meer jammer vind dat er niets gebeurd is...

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Krista, teleurgesteld kun je dan zijn he! Succes bij de Vlos.
    hier is het ook wat rustiger, toch hou ik goeie moed. Er gebeurt in ieder geval stukken meer dan de afgelopen weken, al is het maar voorwerk, beter dan geen werk ;)

@Wen, ja haha ik hoop dat ik nog weet hoe het moet.....sex :oops:

Enne, hou je vooral niet in hoor, je mag van mij best voorkruipen!
    (als ik ook maar gauw mag... haha)

@Mrijn, ben misschien een beetje dom en traag maar het dringt nu pas tot me door: je weet nu dus in ieder geval zeker dat je zondag ergens je meisje in je armen gaat hebben?

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ben weer terug van de vk! Alles is weer goedgekeurd en ze schatten het kindje nog steeds 7 pond bij de geboorte. Eén van mijn favoriete vk gaat maandag op vakantie, dus die zal zeker niet mijn bevalling gaan doen. Dat is jammer.

Toen ik thuis kwam was ik weer eens flink teleurgesteld in mijn man. De was was al een tijdje klaar en hij had die natuurlijk weer voor mij in de machine laten zitten. :evil: En hij wilde zijn bankpas niet achterlaten zodat ik vanmiddag onze financien kan gaan doen (dat kan hij namelijk niet), hij vond dat ik het maar meteen nu moest doen voor hij naar z'n werk ging. Maar ik ben al weer helemaal moe van dat stukje autorijden naar de vk en heb dan daarna echt geen puf om en de was en de financien en Norah bezig te houden. Dat snapt hij dus echt niet. Echt, als ik hoor dat een man extra lief is voor z'n zwanegre vrouw dan vind ik het heel erg moeilijk. Die van mij is gewoon behoorlijk lomp. En dat op valentijnsdag...
    Nou nu is hij naar z'n werk, en kan ik mijn traantjes weer proberen op te laten drogen.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hihi... ik doe mijn best.. ik ga nu echt even in een warm badje liggen...
    doegies! ;)

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Als je bloed doorslikt dan wordt het gewoon in je maag en darmen verteerd, kan dus echt geen kwaad! Een hete kruik tegen je buik kan vast ook geen kwaad.

Hoe gaat dat eigenlijk in Spanje? Hoe ver laten ze je daar overtijd gaan? Hoe lang zal je in het ziekenhuis moeten blijven?

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Heel begrijpelijk hoor dat je geen tijd hebt om hier te komen! Lekker genieten van je mannetje, en succes deze eerste dag alleen. Ik ga zo je bevallingsverhaal lezen.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lekker laten gaan joh.. ik ken het ook wel een beetje hoor. die van mij is errug nuchter en kan ook errug lomp zijn.. als ik dan bijna klaar ben ergens mee.. is het vaak: kan ik je helpen of zal ik het anders doen..
    Altijd net te laat..hmmm maar goed.. tis ook op zijn tijd de goedzak zelve en is nu bloednerveus en het ook goed zat als zal hij niet toegeven dat ie nerveus is.. STOERE MANNEN DOEN DAT NIET! :rolleyes: :rolleyes:
    Mannen begrijpen sowiezo niet dat huishouden en kids en evt werk super zwaar is om te combineren... hijis er van overtuigd dat zijn baan zwaarder is.. NOU WEDDEN VAN NIET :evil: .. dat wil ik best een weekje wisselen.. ;)

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Ichtus, wat een droom zeg!
    En ja misschien moet jij aan de bruine bonen schotel met een borreltje?
    ;)

@MamaNorah, arg mannen soms! Jammer dat ie niet wat attenter is zeg.
    Maarja, is misschien is het ook de cultuur?

Ik ga even lekker douchen en met een kruik op de bank.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff stofzuigen en de tafel dekken.. tot later dames.... en Wen.. YOU GO GIRL!

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Succes bij de vlos, hopelijk kunnen ze je gaan strippen of zo!

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Vervelend MamaNorah! :(
    Die van mij doet ook niet echt veel, alhoewel hij de laatste tijd vaker het eten klaar maakt, maar hij verwacht ook niets van mij! Maar ik kan me echt voorstellen dat je ervan baalt!

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Sex, wat is dat? :rolleyes:

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Ichtus, jeetje wat een droom zeg...

Bij mijn man is het inderdaad wel een gedeelte uit zijn cultuur, maar ook Afrikaanse mannen kunnen erg attent zijn. En dat altijd te laat vragen of ze kunnen helpen, heel herkenbaar. :evil: Maar goed, het zijn ook mijn hormonen die nu meespelen en alles een heel stuk erger maken. Ik hoop dat ik het na de bevalling allemaal weer wat meer in z'n perspectief zie.

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    '

Wij hebben het gister gedaan, maar moet eerlijk zeggen dat het niet meer hetzelfde is, maakt op zich ook niet zoveel uit, komt wel weer! :)

Deel Deze Pagina